spring er dan zelf dan ook achetrnaanquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:54 schreef Trannellius het volgende:
Red je topic door er achetrna te springen!
Dat ben ik altijd, ben nu alleen even alleen lijkt hetquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:56 schreef Stofje het volgende:
Led heeft gewoon gelijk, Bio. Mijn god, wat ben jij vandaag vreselijk actief.
Ophouden daarmee!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat ben ik altijd, ben nu alleen even alleen lijkt het
STFUquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:57 schreef Stofje het volgende:
[..]
Smoel houden met je doorsnee kutafkortinkjes.
e-gangster noooooooh.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:58 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je moeder had gelijk toen ze je sloeg toen je klein was.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:57 schreef Stofje het volgende:
[..]
Smoel houden met je doorsnee kutafkortinkjes.
Het was noch een dreigement, noch een belofte, slechts een compliment aan je wijlen moeder. Met 'r zure kut.quote:
Wordt tijd dat Biogarde eens een klooncheck op je loslaat, verrekte hater.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:03 schreef LambertoBava het volgende:
biogarde is idd irritant.
Kun jij niet eens per ongeluk met je voortanden op een stoeptegel vallen ofzo ?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wordt tijd dat Biogarde eens een klooncheck op je loslaat, verrekte hater.
Nee.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:10 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Kun jij niet eens per ongeluk met je voortanden op een stoeptegel vallen ofzo ?
Niet BoWa haten!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:10 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Kun jij niet eens per ongeluk met je voortanden op een stoeptegel vallen ofzo ?
Ik ben heul niet dikquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:14 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik nie haat nie, ik vind d_bw kkvet !
man man man wat een opmerking en wat een humor, ik heb nog nooit zo moeten lachenquote:
doe jij 's effe je bakkes dichthouden voor we je met zijn allen van de internets pestenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:17 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
man man man wat een opmerking en wat een humor, ik heb nog nooit zo moeten lachen
Gast, jij bent hier degene met stupide opmerkingen en ongewenste aanwezigheid. Ga eens weg.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:17 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
man man man wat een opmerking en wat een humor, ik heb nog nooit zo moeten lachen
Sorry.... Misschien was ik iets te fel.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:17 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Van welke neprappert is die tekst in je onderschrift ?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:21 schreef Cacciatore het volgende:
f5 f5 f5 f5 fap fap fap
je boii kempi ken je hem niet?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Van welke neprappert is die tekst in je onderschrift ?
Damned, die tekstquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Van welke neprappert is die tekst in je onderschrift ?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:23 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
je boii kempi ken je hem niet?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oh ja, deze heldquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:34 schreef _Led_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is hoe jij rolt he ?
that's telling 'em!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:34 schreef Cacciatore het volgende:
mattie ik ben geen tata zoals deze wannabe a real g
Dat durf ik nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:44 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Alleen als je in die post ook aan crew bashen doet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:45 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Dat durf ik niet
Jawel hoor DANNY IS EEN BLINDE KLOOTZAKDat is toch geen tubgirlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
noobquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:23 schreef triple_A het volgende:
"tieft m'n topic door bushokje.."?
Bushokje?
Nogal random of ik mis iets?
Nee maar wel een blinde danny HAHaHaquote:
Schuldigquote:
In het originele plaatje zit ze op een wipkip.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:09 schreef Kontschacht het volgende:
Biogarde, wie is eigenlijk dat mokkeltje in je avatar?
Haal tevoorschijn danquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:12 schreef Apuleius het volgende:
[..]
In het originele plaatje zit ze op een wipkip.
Dat en het topic is leuk geweest zo.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:12 schreef Apuleius het volgende:
[..]
In het originele plaatje zit ze op een wipkip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |