abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73950692
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 14:53 schreef Koepert het volgende:

[..]

T is godverdomme net n sing-a-long-song.. Verdammtes Karaoke auch!

De stem.. (toon klank, rauwheid ed) leent zich wel voor een toffe vocal.. De melodie/kick zijn niet echt slecht... Maar godverdomme wat is het gehele plaatje een karaoke-kermis-kut-nummer zeg.. K vind t zo zonde van de kick en melo..... K hoop zooo focking hard dat t een grap is..gezien t einde van t filmpje idd..

Hamburger... Verwijzing naar Duitsland, Scooter?

Ja ik ga nu wanhopig op zoek naar redenen waarom het een grap is...
De boodschap is iig nog niet duidelijk (mocht die er zijn). Alhoewel ik de verwijzing naar Scooter wel zou snappen, alleen zou ik dan zijn tracks gewoon upfucken, nu jaag je échte hardstyle liefhebbers op de kast. Gelukkig zijn de reacties wel duidelijk en hebben ze mogelijk hun doel bereikt....want dit is toch echt niet serieus....
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_73951454
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 14:01 schreef ElDani het volgende:
Voor de qlimax gangers:

In de gelderlander (krant) schijnt een interview met A-Lusion te staan.. En hij zal daar dus op Qlimax staan..
Eindelijk krijgt deze man daar de kans! Wel apart dat hij het dan doet zodra hij er een zooi producties uitgooit, maar toch! Hopen op een toffe set van zijn kant voor jullie!
Bedankt voor de info
pi_73951562
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 14:58 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

De boodschap is iig nog niet duidelijk (mocht die er zijn). Alhoewel ik de verwijzing naar Scooter wel zou snappen, alleen zou ik dan zijn tracks gewoon upfucken, nu jaag je échte hardstyle liefhebbers op de kast. Gelukkig zijn de reacties wel duidelijk en hebben ze mogelijk hun doel bereikt....want dit is toch echt niet serieus....
Track heeft nog steeds 4 sterren, aan de comments te zien is er nog genoeg volk wat het klaarblijkelijk wel helemaal geweldig vind dat dit gemaakt word..
Mixes onder de naam Khadber
pi_73952139
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 15:21 schreef ElDani het volgende:

[..]

Track heeft nog steeds 4 sterren, aan de comments te zien is er nog genoeg volk wat het klaarblijkelijk wel helemaal geweldig vind dat dit gemaakt word..
Dan neem je YT volk als maatstaaf voor de populariteit van een track. Naar mijn mening niet een geheel juiste afspiegeling van de scene ...
Partyagenda;
Outdated....
pi_73952450
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 15:37 schreef CrustyClown het volgende:

[..]

Dan neem je YT volk als maatstaaf voor de populariteit van een track. Naar mijn mening niet een geheel juiste afspiegeling van de scene ...
Dat weet ik. Ik hoor van de mensen die verder zijn dan youtube dat het ook gewoon jammer is, maarja.. youtube is absoluut geen afspiegeling van de scene, maar toch zijn er dus mensen die het WEL wat vinden.. En ik weet niet wat voor volk het is, maar het kan dus wel.

Maarja, zodra daar Headhunterz, Noisecontrollers, vul-bekende-naam-in staat is het wel goed geloof ik bij dat type.
  donderdag 22 oktober 2009 @ 15:48:04 #256
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_73952540
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 15:45 schreef ElDani het volgende:

Maarja, zodra daar Headhunterz, Noisecontrollers, vul-bekende-naam-in staat is het wel goed geloof ik bij dat type.
dat wilde ik dus zeggen
The only limit is your own imagination
  donderdag 22 oktober 2009 @ 15:53:43 #257
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_73952769
Youtube geeft ook een niet al te realistisch beeld, ik poste dat ik het jammer vond dat 2 getalanteerde heren nu met zo'n bar slecht nummer aankwamen. Verder zonder gescheld of wat dan ook maar werd wel binnen paar minuutjes verwijdert.....
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
  donderdag 22 oktober 2009 @ 16:08:17 #258
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_73953283
Wel erg gave sfeerbeelden van Decibel gebruikt

Wat een waardeloze vocals zeg... maar vrees dat het best wel een serieus nummer is... en zo niet is het een verdomd goede grap!
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
pi_73953712

Toch wel een vet nummertje.. Niet te vroeg wegklikken aub .
pi_73953826
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 16:20 schreef ElDani het volgende:

deze heren ga ik bekijken/beluisteren op Quakedance, ben benieuwd
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_73954648
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 15:21 schreef ElDani het volgende:

[..]

Nou als je kijkt bij "alle reacties" zie je genoeg mensen die het ook bagger vinden. Die het in hetzelfde straatje vinden passen als showtek.
Nee, net zoals bij dat baggernummer van Dov die ooit op Youtube stond, zal deze het ook niet halen. Als deze wordt gedraaid, reken er maar op dat ik er lekker doorheen ga fluiten
quote:

Zeker lekker
  donderdag 22 oktober 2009 @ 16:52:28 #262
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_73954913
quote:

Eigenlijk gewoon n vet nummer..

Lekkere kick.. Lekker chaotisch qua "bijgeluiden".. Ja k mag dit wel.. Toffe t-shirts trouwens

Korn (ja heel iets anders) heeft toen n hele kledinglijn in die stijl cartoons gehad van hunzelf.. K mag dat wel
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  donderdag 22 oktober 2009 @ 17:17:01 #263
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_73955704
ik denk dat die scooter diss theorie best nog wel hout snijdt aangezien Scooter uit Hamburg komt

da tweekaz zijn sowieso wel ok

en kom op met die qlimax line up !!!
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_73957268
Leuk nieuw nummer van Headhunterz & Wilde stijlen... :s
Zo niet.. dan toch!
pi_73957622
lekker die van Da Tweekaz

en wat slecht die van Willem en Joram
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_73958326
Valt me op dat vooral duitsers het een goede plaat vinden.
Ik las net dat iemand hoopte dat hij ook op Qlimax word gedraaid
Waar gaat dit heen
pi_73958810
ff volgen hoor
pi_73959798
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 18:47 schreef Eargasm het volgende:
Valt me op dat vooral duitsers het een goede plaat vinden.
Ik las net dat iemand hoopte dat hij ook op Qlimax word gedraaid
Waar gaat dit heen
Sinds wanneer nemen we Duitsers serieus Heb je wel eens gezien wat voor pakken die lui aan hebben op feesten Wat een tering triest nummer dat van HH & WS, denk meer dat ze er ergens op doelen en dit niet serieus is. tenminste dat hoop

Vanavond eindelijk eens even tijd om de HQ setjes van XQ te luisteren.

Mensen hier nog Zaterdag richting Uelsen om 3 gekken aan het werk te zien?
  donderdag 22 oktober 2009 @ 19:44:04 #269
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_73959959
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:38 schreef poiuytr het volgende:

Mensen hier nog Zaterdag richting Uelsen om 3 gekken aan het werk te zien?
Check!
pi_73960317
Heel jammer dat (in principe) goede producers als HHZ en Wildstylez zich verlagen tot zoiets.

Ik had Wildstylez best hoog zitten na al z'n goede platen de laatste tijd... In het geval van HHZ kijk ik er minder van op, qua tekst past het eigenlijk wel in het straatje van Just say my name, Megasound etc. Melodie en kick vind ik ook niks trouwens.

Ach.. als deze net zo vaak gedraaid wordt als 'Hardstyle leeft'
  donderdag 22 oktober 2009 @ 19:59:08 #271
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_73960465
Even voor de gezelligheid.... Zullen we het er op houden dat het een combi-diss is naar Scooter (hamburger) en Showtek (tmf-platen met kutteksten) voordat we HHZ en WS helemaal afbranden?

Altijd blijven lachen..

We moeten ze ook niet dood maken met een blij vogeltje!
pi_73960846
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 16:08 schreef MrDice het volgende:
Wel erg gave sfeerbeelden van Decibel gebruikt

Wat een waardeloze vocals zeg... maar vrees dat het best wel een serieus nummer is... en zo niet is het een verdomd goede grap!
Wildstylez stond in de euphoria tent op Decibel.

volgens mij van summerfestival ofzo die beelden. Iets belgisch.
  donderdag 22 oktober 2009 @ 22:07:44 #273
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_73965403
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:59 schreef Koepert het volgende:
We moeten ze ook niet dood maken met een blij vogeltje!
ik moest lachen
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 01:32:57 #274
253179 LtNoX
Easy Livin'
pi_73971520
Einde is wel nice "Als je nou op Youtube wilt weten hoe dit nummer heet", haha.
Track is mwah. Dat 'Everywhere you go, you hear us on the radio' kan ik niet plaatsen. Dat ze voor de bewoording "ready to rock" kiezen is ook vreemd, gezien de diss richting die kant van Tatanka, een jaar of 2 terug. Lyric heeft wel een lekker ritme. Track disqualificeer ik vooral op het moment dat de kick eronder komt. Saaie melo, saaie kick. Commeeeerciiieeee ten top in elk geval.

if 'ya' down with the hardstyle *shiverz*

edit: Tweekaz zijn erg vet, vooral de wat oudere platen waar nog die hele duidelijke nintendo sfeer in zit (bliepjes, samples; dat soort werk). Ook een erg vette remix van Early Soundz en van Stampuh een degelijke plaat gemaakt. Luistertip; hun liveact van Hardstyle DNA (30.04.09), haalbaar bij de betere Livesetboer.

[ Bericht 9% gewijzigd door LtNoX op 23-10-2009 01:40:00 ]
No mix of words or music or memories can touch that sense of knowing that you were there.
pi_73972704
Haha, ze hebben de reacties uitgeschakeld

Niemand mag meer zeggen wat ze van het nummer vinden van HHZ en WS.
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 01:32 schreef LtNoX het volgende:
Einde is wel nice "Als je nou op Youtube wilt weten hoe dit nummer heet", haha.
Track is mwah. Dat 'Everywhere you go, you hear us on the radio' kan ik niet plaatsen. Dat ze voor de bewoording "ready to rock" kiezen is ook vreemd, gezien de diss richting die kant van Tatanka, een jaar of 2 terug. Lyric heeft wel een lekker ritme. Track disqualificeer ik vooral op het moment dat de kick eronder komt. Saaie melo, saaie kick. Commeeeerciiieeee ten top in elk geval.
Hier kon ik me zeker in vinden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')