De boodschap is iig nog niet duidelijk (mocht die er zijn). Alhoewel ik de verwijzing naar Scooter wel zou snappen, alleen zou ik dan zijn tracks gewoon upfucken, nu jaag je échte hardstyle liefhebbers op de kast. Gelukkig zijn de reacties wel duidelijk en hebben ze mogelijk hun doel bereikt....want dit is toch echt niet serieus....quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:53 schreef Koepert het volgende:
[..]
T is godverdomme net n sing-a-long-song.. Verdammtes Karaoke auch!
De stem.. (toon klank, rauwheid ed) leent zich wel voor een toffe vocal.. De melodie/kick zijn niet echt slecht... Maar godverdomme wat is het gehele plaatje een karaoke-kermis-kut-nummer zeg.. K vind t zo zonde van de kick en melo..... K hoop zooo focking hard dat t een grap is..gezien t einde van t filmpje idd..
Hamburger... Verwijzing naar Duitsland, Scooter?
Ja ik ga nu wanhopig op zoek naar redenen waarom het een grap is...
Bedankt voor de infoquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:01 schreef ElDani het volgende:
Voor de qlimax gangers:
In de gelderlander (krant) schijnt een interview met A-Lusion te staan.. En hij zal daar dus op Qlimax staan..
Eindelijk krijgt deze man daar de kans! Wel apart dat hij het dan doet zodra hij er een zooi producties uitgooit, maar toch! Hopen op een toffe set van zijn kant voor jullie!
Track heeft nog steeds 4 sterren, aan de comments te zien is er nog genoeg volk wat het klaarblijkelijk wel helemaal geweldig vind dat dit gemaakt word..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:58 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
De boodschap is iig nog niet duidelijk (mocht die er zijn). Alhoewel ik de verwijzing naar Scooter wel zou snappen, alleen zou ik dan zijn tracks gewoon upfucken, nu jaag je échte hardstyle liefhebbers op de kast. Gelukkig zijn de reacties wel duidelijk en hebben ze mogelijk hun doel bereikt....want dit is toch echt niet serieus....
Dan neem je YT volk als maatstaaf voor de populariteit van een track. Naar mijn mening niet een geheel juiste afspiegeling van de scene ...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:21 schreef ElDani het volgende:
[..]
Track heeft nog steeds 4 sterren, aan de comments te zien is er nog genoeg volk wat het klaarblijkelijk wel helemaal geweldig vind dat dit gemaakt word..
Dat weet ik. Ik hoor van de mensen die verder zijn dan youtube dat het ook gewoon jammer is, maarja.. youtube is absoluut geen afspiegeling van de scene, maar toch zijn er dus mensen die het WEL wat vinden.. En ik weet niet wat voor volk het is, maar het kan dus wel.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:37 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Dan neem je YT volk als maatstaaf voor de populariteit van een track. Naar mijn mening niet een geheel juiste afspiegeling van de scene ...
dat wilde ik dus zeggenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:45 schreef ElDani het volgende:
Maarja, zodra daar Headhunterz, Noisecontrollers, vul-bekende-naam-in staat is het wel goed geloof ik bij dat type.
deze heren ga ik bekijken/beluisteren op Quakedance, ben benieuwdquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:20 schreef ElDani het volgende:
Toch wel een vet nummertje.. Niet te vroeg wegklikken aub.
Nou als je kijkt bij "alle reacties" zie je genoeg mensen die het ook bagger vinden. Die het in hetzelfde straatje vinden passen als showtek.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:21 schreef ElDani het volgende:
[..]
Track heeft nog steeds 4 sterren, aan de comments te zien is er nog genoeg volk wat het klaarblijkelijk wel helemaal geweldig vind dat dit gemaakt word..
Zeker lekkerquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:20 schreef ElDani het volgende:
Eigenlijk gewoon n vet nummer..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:20 schreef ElDani het volgende:
Sinds wanneer nemen we Duitsers serieusquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:47 schreef Eargasm het volgende:
Valt me op dat vooral duitsers het een goede plaat vinden.
Ik las net dat iemand hoopte dat hij ook op Qlimax word gedraaid
Waar gaat dit heen
Check!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:38 schreef poiuytr het volgende:
Mensen hier nog Zaterdag richting Uelsen om 3 gekken aan het werk te zien?![]()
Wildstylez stond in de euphoria tent op Decibel.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:08 schreef MrDice het volgende:
Wel erg gave sfeerbeelden van Decibel gebruikt![]()
Wat een waardeloze vocals zeg... maar vrees dat het best wel een serieus nummer is... en zo niet is het een verdomd goede grap!
ik moest lachenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:59 schreef Koepert het volgende:
We moeten ze ook niet dood maken met een blij vogeltje!
Hier kon ik me zeker in vindenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:32 schreef LtNoX het volgende:
Einde is wel nice "Als je nou op Youtube wilt weten hoe dit nummer heet", haha.
Track is mwah. Dat 'Everywhere you go, you hear us on the radio' kan ik niet plaatsen. Dat ze voor de bewoording "ready to rock" kiezen is ook vreemd, gezien de diss richting die kant van Tatanka, een jaar of 2 terug. Lyric heeft wel een lekker ritme. Track disqualificeer ik vooral op het moment dat de kick eronder komt. Saaie melo, saaie kick. Commeeeerciiieeee ten top in elk geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |