abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 oktober 2009 @ 09:44:59 #226
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_73940731
Ik heb headhunterz even op twitter een bericht gestuurd met de link hierheen, kijken of die er wat mee doet
pi_73941122
Snap ook niet dat ze deze weg inslaan. Het is helemaal niet hun stijl.

Wildstylez is gewoon goed bezig samen met Alpha2. HHZ heeft net die nieuwe remix van Chucky ten gehore gebracht. Dus waarom nou zo'n track....ik weet het niet...? Willen ze scoren bij het "TMF publiek" ?
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_73941208
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 09:44 schreef JortK het volgende:
Ik heb headhunterz even op twitter een bericht gestuurd met de link hierheen, kijken of die er wat mee doet
Hij hoeft iig niet te registreren, aangezien hij nog een login heeft
Partyagenda;
Outdated....
pi_73941282
Line-up van XQ TBY Aussieland is:

TBY, HHZ, Isaac, TNT, Stephy en natuurlijk Hardstyle Masterz live
Partyagenda;
Outdated....
  donderdag 22 oktober 2009 @ 10:26:41 #230
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_73941723
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 08:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Scantraxx verlaagd zicht met de meest standaard "showtek-achtige" tekst.

Bekijk deze YouTube-video
en mijn dag is weer lekker begonnen - wàt een troep..'t gevoelige piano'tje & de melo kunnen enigszins nog wel .. maar die tekst .

Boy's vraag is wel een goeie, ik ga weer denken aan een Dov aka Suge Knight die bij de heren aanklopt tikkend met een baseball-bat: "Where's my track man, give me my release"

WS: Belgische hamburgers zijn harder .. de mijne was ook redelijk zacht
Wat je vindt, ...
pi_73941726
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 10:09 schreef CrustyClown het volgende:
Line-up van XQ TBY Aussieland is:

TBY, HHZ, Isaac, TNT, Stephy en natuurlijk Hardstyle Masterz live
Isaac is een vreemde eet in de bijt... Grappig dat HHZ er staat, maar dat is natuurlijk logisch, omdat ze elkaars prodcuties hebben geremixt en gemashed (schrijf ik het zo goed Rip? )
  donderdag 22 oktober 2009 @ 10:28:16 #232
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_73941775
quote:

hahahahahahahahaha dit kan niet serieus zijn
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only limit is your own imagination
pi_73941805
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 10:26 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

Boy's vraag is wel een goeie, ik ga weer denken aan een Dov aka Suge Knight die bij de heren aanklopt tikkend met een baseball-bat: "Where's my track man, give me my release"
Nou als Dov kwaniteit over kwaliteit wil, dan gaat scantraxx hard achteruit. Vroeger bleek Dov nog genoeg commentaar te leveren op track. Althans ik hoorde dat hij vaak commentaar had op producties van A-lusion. Terwijl zijn vroegere tracks echt top waren
Als hij deze wel zou goedkeuren, dan moet Dov betere gehoorbeschermers kopen...want zijn gehoor is blijkbaar naar de klote.

Maar ik denk dat dit alles fake is. Wat hun ermee willen weet ik niet. Maar zo'n filmpje/track uitbrengen wekt genoeg reacties op, dat willen ze denk ik ook. Het komt ook via het HHZ kanaal van youtube en niet via de Scantraxxrecordz kanaal....

Lekker dit. roddelen over hardstyle
  donderdag 22 oktober 2009 @ 10:40:19 #234
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_73942079
quote:

Wat een kut track zeg .
There is no rehab for stupidity.
  Redactie Frontpage donderdag 22 oktober 2009 @ 10:49:57 #235
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_73942295
Die teksten

Rest is wel goed te doen
  donderdag 22 oktober 2009 @ 11:25:56 #236
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_73943319
quote:

En wederom een hardstyle act waarvan ik spontaan n slappe krijg. Khoop dat t n grap is, had wildstylez t laatste half jaar hoog in t vaandel staan
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
  donderdag 22 oktober 2009 @ 11:34:25 #237
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_73943571
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 18:01 schreef Boy_Snakeye het volgende:

Melodie moet je ook niet verbeteren gek. Die was perfect! Misschien dat ene nootje hoger. Dat doet 't 'm.
En het extase gevoel is er nog steeds. Je herkend gewoon die oude plaat die veel te weinig is gedraaid. Ennuh als er volgens jou niks is verbeterd....hoe kan het zijn dan de oude 100.000 beter is
mijn omschrijving was miss niet erg duidelijk maar ik vind de remix in alle opzichten inferieur aan de oude versie... die nieuwe versie doet me vrij weinig...

ik ga er gewoon maar vanuit dat die nieuwe HHZ plaat een grapje is
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_73944467
quote:

Ook net gehoord, wat een DRAMA. Het spijt me, maar dit had ik totaal niet in gedachten.. Toen ik de naam zag in de Wildstylez top 10 begon ik al beetje te vrezen.. Maar nu dit. Ik vind dit werkelijk helemaal niets. Dat het niet heel hard is boeit me niet, maar de vocals vind ik gewoon heel jammer.. Het is ook totaal niet de stijl van beiden, terwijl ik, zoals eerder gezegd door iemand anders, een diepe buiging maak voor Wildstylez.. Headhunterz heeft met die remix van Chuckie ook wel puik werk geleverd en wat nieuws neer durven zetten! En dan opeens een totaal andere stijl, en dit..

Nee, doe mij maar net zo'n vinyl als Blame It On The Music/Project One (Met name Project One), wat een geniale vinyl was dat!

[ Bericht 17% gewijzigd door ElDani op 22-10-2009 12:07:24 ]
Mixes onder de naam Khadber
pi_73946299
quote:

Net zo erg als kindjes die op hardstyle hakken
  donderdag 22 oktober 2009 @ 13:13:21 #240
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_73946779
Boy, spreekwoordelijk gezien is de spreekwoordelijke kogel door de spreekwoordelijke kerk: we gaan mee zaterdag naar boxmeer. Dus noem een tijd en plaats waar we moeten staan als je vanuit bemmel komt. Misschien de bushalte aan de canisiussingel, net voorbij t keizer traianusplein? You name it en NLS en ik zullen dr staan.
pi_73947181
dan zie ik jullie zaterdag ook wel T_Killer en NLS04
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 22 oktober 2009 @ 13:36:27 #242
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_73947594
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 13:23 schreef ReMcOrE het volgende:
dan zie ik jullie zaterdag ook wel T_Killer en NLS04
Ja linksvoor he
pi_73947740
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 13:36 schreef T_Killer het volgende:

[..]

Ja linksvoor he
precies, as usual
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 22 oktober 2009 @ 13:53:00 #244
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_73948163
Zijn jullie inmiddels niet ontzettend doof aan één kant, omdat er altijd aan de linkerkant wordt gefeest?
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
pi_73948407
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 13:53 schreef MrDice het volgende:
Zijn jullie inmiddels niet ontzettend doof aan één kant, omdat er altijd aan de linkerkant wordt gefeest?
de ene keer ga ik met m'n linkeroor naar de boxen/subs staan, de andere keer met m'n rechteroor, de andere keer met m'n gezicht en de andere keer met m'n rug en doppen FTW JWTZ!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_73948509
Voor de qlimax gangers:

In de gelderlander (krant) schijnt een interview met A-Lusion te staan.. En hij zal daar dus op Qlimax staan..
Eindelijk krijgt deze man daar de kans! Wel apart dat hij het dan doet zodra hij er een zooi producties uitgooit, maar toch! Hopen op een toffe set van zijn kant voor jullie!
Mixes onder de naam Khadber
pi_73949254
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 14:01 schreef ElDani het volgende:
Voor de qlimax gangers:

In de gelderlander (krant) schijnt een interview met A-Lusion te staan.. En hij zal daar dus op Qlimax staan..
Eindelijk krijgt deze man daar de kans! Wel apart dat hij het dan doet zodra hij er een zooi producties uitgooit, maar toch! Hopen op een toffe set van zijn kant voor jullie!
Mmm, ik was al even snel op zoek geweest naar dat interview vanochtend, maar kon zo snel niets vinden. Vind het inderdaad wel super dat A-Lusion daar eindelijk zijn kans krijgt! Las ook dat hij weer met een nieuwe samenwerking bezig was! Dat full-time produceren gaat uitpakken als een ergggg goede keuze van hem dus !
Partyagenda;
Outdated....
pi_73949665
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 14:19 schreef CrustyClown het volgende:

[..]

Mmm, ik was al even snel op zoek geweest naar dat interview vanochtend, maar kon zo snel niets vinden. Vind het inderdaad wel super dat A-Lusion daar eindelijk zijn kans krijgt! Las ook dat hij weer met een nieuwe samenwerking bezig was! Dat full-time produceren gaat uitpakken als een ergggg goede keuze van hem dus !
quote:
staat niet online. Cultuur sectie van de regio betuwe
  donderdag 22 oktober 2009 @ 14:44:49 #249
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_73950180
Bah wat een track zeg die nieuwe van HHZ en WS

Zelfs de Showtek tracks kunnen me nog meer bekoren als deze rotzooi, hoop inderdaad dat het een grap is maar ik vrees voor het ergste
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
  donderdag 22 oktober 2009 @ 14:53:23 #250
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_73950500
quote:

T is godverdomme net n sing-a-long-song.. Verdammtes Karaoke auch!

De stem.. (toon klank, rauwheid ed) leent zich wel voor een toffe vocal.. De melodie/kick zijn niet echt slecht... Maar godverdomme wat is het gehele plaatje een karaoke-kermis-kut-nummer zeg.. K vind t zo zonde van de kick en melo..... K hoop zooo focking hard dat t een grap is..gezien t einde van t filmpje idd..

Hamburger... Verwijzing naar Duitsland, Scooter?

Ja ik ga nu wanhopig op zoek naar redenen waarom het een grap is...
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')