als je het maar naar je zin hebt gehad, en de dames natuurlijk deden waar jij om vroegquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:28 schreef PC eend het volgende:
Ik was gisteren in een bordeel in hilversum.....
Maar daar ben je niets te weten gekomen zeker. Die had de mond vol van iets anders.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:28 schreef PC eend het volgende:
hahaahquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:30 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Maar daar ben je niets te weten gekomen zeker. Die had de mond vol van iets anders.
Dat geloof je toch niet????quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:28 schreef PC eend het volgende:
Niet dus! toch?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:31 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Hoi Hubert,
Word je niet gek van alle speculaasjes???
Zeg maar gerust BOOBSquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:32 schreef peeet1 het volgende:
me boebies![]()
[ afbeelding ]
![]()
http://www.bruno.nl/nieuws/2500/vijfde-column-van-amanda.html
Zit flink in de plamuur hooooorrrrr.....quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:32 schreef peeet1 het volgende:
me boebies![]()
[ afbeelding ]
![]()
http://www.bruno.nl/nieuws/2500/vijfde-column-van-amanda.html
Die wenkbrauwen zien er altijd hetzelfde uit"permanente make-up? Wel makkelijk als je wenkbrauwpotlood net op isquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:37 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Zit flink in de plamuur hooooorrrrr.....
Dan zit je hier verkeerd.quote:
Boccaccio.quote:Welk bordeel?
Ik probeerde een hole-in-one.quote:Wat heb je daar gedaan?
Ik kon haar niet goed verstaan, ze had haar mond vol.quote:Hoe heette de dame waarvoor je hebt betaald?
En wat wist zij te vertellen?
Wat een bevooroordeelde berichtgeving weerquote:Ik weet het al:
Huub was haar vaste klant???!
Bah bah wat een onzin!
Da's toch niet in Hilversum? Of was je de weg kwijt?quote:
Ik probeerde jou te vindenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:42 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Da's toch niet in Hilversum? Of was je de weg kwijt?
Ik kwam er heel ontopic nog een bekende tegen ookquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:44 schreef littlemamita het volgende:
@pc eend:
Wel een mooie tent, sjiek hoor, geen goedkope hoerenkeet!
Ja vlakbij , Laren!
Vast littlepapitaquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik kwam er heel ontopic nog een bekende tegen ook
nee hoor....gewooon terug vind post...en waarom maak je die opmerking niet bij huub??????????????????????????quote:
Die heeft er IRL niks mee te maken ,meiden komen naar hem toequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee hoor....gewooon terug vind post...en waarom maak je die opmerking niet bij huub??????????????????????????
Fijn voor de eigenaar, dat er niet alleeen gewone klanten komen, maar ook bekende!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik kwam er heel ontopic nog een bekende tegen ook
Hoe kom je aan die foto?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:54 schreef PC eend het volgende:
Spinoff van een goedscorend programma bedacht door huub, geen succes...
[ afbeelding ]
Alhoewel hij die 'zaak' daarvoor niet heeft laten verbouwen, komt het hem ook niet gratis aanwaaienquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:56 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Fijn voor de eigenaar, dat er niet alleeen gewone klanten komen, maar ook bekende!
snap je , het verband niet tussen mama en papalitta nog steeds niet . onze mooiii en huub.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee hoor....gewooon terug vind post...en waarom maak je die opmerking niet bij huub??????????????????????????
uhuhquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:55 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Die heeft er IRL niks mee te maken ,meiden komen naar hem toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |