Average Frustrated Chumpquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:21 schreef Copycat het volgende:
AFC's?
Mijn ex-vriend voetbalde bij AFC ... Het zou toch niet.
...en een voorbeeld als Mystery nodig hebben.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Average Frustrated Chump![]()
zeg maar de watjes die niet met vrouwen om kunnen gaan
Zó, wat een wijsheid in dit topic.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:28 schreef Goldfoxx het volgende:
Voor lange termijn relaties zijn heel andere dingen belangrijk, daarom zijn pua's (voorruit, de oude garde) niet in staat om lange termijn relaties te onderhouden.
Ouwe-schreeuwlelijkquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:37 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Zó, wat een wijsheid in dit topic.
Of je soresquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:58 schreef Sander het volgende:
Ik ga zo stappen. Zal ik hier mijn scores neerplempen?
Zo leer je nog s watquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:37 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Zó, wat een wijsheid in dit topic.
Alsjeblieft zeg. Als ik ga stappen met vrienden heb ik sowieso een leuke avond, en dat "pua jargon" klinkt echt te triestquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Achja en als je uitgaat met een andere PUA'er heb je ook als je 0 chicks regelt nog een leuke avond omdat ik tenminste wel kan lachen altijd om et "pua jargon" helemaal als je dat IRL gaat doen![]()
Catbert heeft duidelijk niet gescored vannachtquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:03 schreef Catbert het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg. Als ik ga stappen met vrienden heb ik sowieso een leuke avond, en dat "pua jargon" klinkt echt te triest
Whut, ik woon in Heerenveenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:28 schreef Crutch het volgende:
Ik moet naar Heerenveen een cadeautje kopen voor vanavond en als er leuke vrouwen rondlopen ga ik effe daygamen.
Spreek me aan als je er ook bent
Heb een telefoonnummer geregeld. Jij?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:46 schreef solaire het volgende:
Catbert heeft duidelijk niet gescored vannacht
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:15 schreef mirved het volgende:
[..]
Sorry maar vat dit niet persoonlijk op. Ook op andere boards zijn er altijd vrouwen die komen vertellen dat dit nooit op hun werkt en alleen maar onzin is. Vrouwen zijn nu eenmaal op zoek naar een bepaald soort man (Leader of men, Protector, father etc) Pua's weten hoe ze zo over moeten komen. Gegarandeerd dat jij (als je hetero was) er ook voor zou vallen. Maar ja vrouwen willen liever in de fantasie blijven dat ze mannen geheel doorzien. Overigens zouden mannen het ook niet leuk vinden hoor als er een "the game" voor vrouwen zou zijn. Dan kwamen ze ook verklaren dat zij er nooit voor zouden vallen.
Het grappige is dat een bepaalde site eens een aantal vrouwen geïnterviewd heeft en toen vroegen ze hen of iemand met dergelijke tactieken succes bij hun zou hebben. Ze zijden allen nee natuurlijk, toen werden ze gevolgd en ging een andere PUA het proberen bij hun en ja hoor allemaal beet.
Hey jongens wel even liefhouden hierquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:03 schreef Disorder het volgende:
[..]
...en een voorbeeld als Mystery nodig hebben.
Hveen to the bonequote:
Ohja want zonder dat heb ik natuurlijk een kutavondquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:03 schreef Catbert het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg. Als ik ga stappen met vrienden heb ik sowieso een leuke avond, en dat "pua jargon" klinkt echt te triest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |