hm, interessante invalshoek. Dat verklaart misschien ook Copycat's scepsis.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:33 schreef Seven.of.Nine het volgende:
TheGame werkt alleen bij vrouwen onder de dertig volgens mij. Daarna is het definitief gedaan met de naïviteit en bepalen vrouwen gewoon weer zelf of er geneukt wordt.
Ik denk dat het in dat soort gevallen vaker andersom is.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:38 schreef Garisson72 het volgende:
Toch laten 50-jarige huisvrouwen zich wel weer inpalmen door de 21-jarige tennisleraar, or so I've heard.
Is dat The Game of gewoon Desperate Housewives?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:38 schreef Garisson72 het volgende:
Toch laten 50-jarige huisvrouwen zich wel weer inpalmen door de 21-jarige tennisleraar, or so I've heard.
I get confused.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:43 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Is dat The Game of gewoon Desperate Housewives?
Maar wat vind je van de theorie dat het vooral op vrouwen <30 werkt?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:41 schreef TheGame het volgende:
Ik denk dat het in dat soort gevallen vaker andersom is.
Eerder een Desperate Game als je het mij vraagt. Ja, of je moet van oude taarten houdenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:43 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Is dat The Game of gewoon Desperate Housewives?
Dat is prima want dat is toch wel de doelgroep voor de meeste mannenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
I get confused.
[..]
Maar wat vind je van de theorie dat het vooral op vrouwen <30 werkt?
Wil niet zeggen dat The Game op elke vrouw van toepassing is.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:01 schreef mirved het volgende:
[..]
Dat is prima want dat is toch wel de doelgroep voor de meeste mannen
Idd, er zijn vrouwen bij die voor een Breezer al willen dus...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:02 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat The Game op elke vrouw van toepassing is.
Lijkt mij onzin, ik zou eerder redenen kunnen bedenken waarom het juist beter bij oudere vrouwen zou werken (die ook op zoek zijn).quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
I get confused.
[..]
Maar wat vind je van de theorie dat het vooral op vrouwen <30 werkt?
Zou kunnen, boven de 30 is toch niet mijn doelgroepquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:33 schreef Seven.of.Nine het volgende:
TheGame werkt alleen bij vrouwen onder de dertig volgens mij. Daarna is het definitief gedaan met de naïviteit en bepalen vrouwen gewoon weer zelf of er geneukt wordt.
Maar je hebt het nog niet in de praktijk gebracht.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:04 schreef TheGame het volgende:
[..]
Lijkt mij onzin, ik zou eerder redenen kunnen bedenken waarom het juist beter bij oudere vrouwen zou werken (die ook op zoek zijn).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |