abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 februari 2000 @ 13:57:00 #1
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_249581
De bus een programma dat wel erg veel agressie opwekt bij zowel de passagiers als de mensen die erover praten.

Dat idee krijg ik soms als ik een bepaalde topic lees...

Nu even het verplichtee Sjekki-bashing.

Leek het nu of is het zo dat Sjekki, Willeke bedreigde?
Inderict natuurlijk, maar het was een waarschuwing. "Dan is de bus te klein en kun je beginnen te rennen, want dan sla ik je op je bek, maakt niet uit wie je bent..." of zoiets dergelijks.
Het kwam erop neer dat hij zijn agressie...ik bedoel "problemen" kwijt moest op een fysieke manier.

En met wie ligt de alles-behalve-knuffel-junk in de clinch? Willeke. Zijn de geruchten dan toch waar....??

Andere vragen
Stel er komt een agressieve situatie in de bus...word die persoon er dan uitgegooid?
Krijg die dan eindelijk die rode kaart?

Wat moet je precies doen wil je een rode kaart krijgen?
Ik bedoel SBS 6 had toch wel in hun achterhoofd een flinke "fight" in die bus...dat is waar ze naar streven door teveel mensen in een te klein hokje proppen...

Kopen ze nog steeds roddelbladen? of zijn ze daarmee opgehouden na het Aziz-incident?

Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_249582
Er zijn toch nu een aantal personen die Willeke eruit gaan stemmen. Zeker Seki en Jop en ik weet wel zeker dat er nog een aantal anderen zullen zijn.

Wanneer is de volgende nominatieronde eigenlijk?

Dus die ontvlambare situatie wordt zo wel vermeden. Jammer, want de rest slikt de agressieve houding als zoete koek.

[Dit bericht is gewijzigd door CaptTripps (Datum 27 Februari 2000).]

'Organized religion: the world's largest pyramid scheme.' - B. Katz
  maandag 28 februari 2000 @ 10:31:00 #3
2640 dolphin
Je zelf zijn, dat is het!
pi_249583
Zondag 4 maart wordt er weer iemand uitgeflikkerd. Maar dat wordt je maandag 5 maart pas live verteld door die slet van een Sylvana. Die doet dan schijnheilig of het live is.
Meesteroplichter, Barkeeper en Uw gastheer tijdens duistere praktijken. Ook deskundig op het gebied van de psychose.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')