Ik zou er niet tegen kunnen.. Echt niet soms had ik file als ik avonddienst had. Dat was 1 km ofzo. Maar ik word echt gestoord ervan plus de aso's die op het laatste moment hun auto voor je knallen. Nee ik blijf wel in de buurt. (als het kan)quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja nou, ik ben niet jaloers op je, maar dat verkeer, dat wordt ik zo ontzettend zat, daar heb je geen idee van
Heeee Marrije.. Fijne avond verder .quote:
Daar ben ik redelijk immuun voor geworden. Totaal afgestompt laat ik iedereen voor gaan die zonodig moet en wil. Ze winnen er immers toch geen moer mee, hooguit twee minuten.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:18 schreef Soury het volgende:
[..]
plus de aso's die op het laatste moment hun auto voor je knallen.
dank je, jij ookquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Heeee Marrije.. Fijne avond verder .
Top show!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:24 schreef Chanel5 het volgende:
Oeps, Falcon, het jongetje van de ballon, liet zich in een interview ontvallen "we did it for the show"!!!!
Doe ik ook . Denk aan mijn hart maar om elke dag dat gezeik te hebbenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar ben ik redelijk immuun voor geworden. Totaal afgestompt laat ik iedereen voor gaan die zonodig moet en wil. Ze winnen er immers toch geen moer mee, hooguit twee minuten.
Kutkindquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:24 schreef Chanel5 het volgende:
Oeps, Falcon, het jongetje van de ballon, liet zich in een interview ontvallen "we did it for the show"!!!!
Falcon crashquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kutkind![]()
Moet jij veel km's doen om op je werk te komen NMNS?
Gaan jullie daarheen? Lijkt me toch erg raar zonder Michael zelf.quote:
Ik denk dat dit door paps is ingefluisterd hoor, waarom??? weet ik veel, spanning en sensatie om op tv te komen? reclame voor zijn ballonnetje? Kut paquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kutkind![]()
Moet jij veel km's doen om op je werk te komen NMNS?
Heerlijkquote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:59 schreef FANN het volgende:
[..]
lekker weer voor Chili Concarne
gaat ik nu maken
![]()
doei
![]()
Ik moet ook nog eten.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:58 schreef Soury het volgende:
[..]
HeerlijkHaard aan kaarsjes .. Sate zo op de grill .. Vette horror gepland (een film he?). Opzouten met die zon. Tis oktober
Net nog een paar sate'tjes gerookt(hadden al een nacht in de marinade gelegen) .Is een beetje een test. Maar ruikt prima. Echt een tof ding hoor.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik moet ook nog eten.
Ik denk eerder aan vette horror met ehh........kom hoe heet ie ook alweer![]()
Je mag zeker niet meer roken van de buren? Je voer dan hè!!
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:28 schreef Soury het volgende:
Ik zoek een fietsbaan. Zit zelfs te denken aan postbezorgen.. Lekker lopen met zo'n karretjeJa echt wat kan mij het bommen
Ja.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Gaan jullie daarheen? Lijkt me toch erg raar zonder Michael zelf.
Lijkt me wel ok. Nergens aan denken maar werken en doen iid. En ik loop weer als een kievitquote:
Vriend van me is sinds hij vader is postbode geworden. Drie dagen in de week, muziekje op z'n oren, beetje fietsen, lopen. Lekker buiten. Hij zou niet anders willen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:16 schreef Soury het volgende:
Lijkt me wel ok. Nergens aan denken maar werken en doen iid. En ik loop weer als een kievit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |