abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73745237
Omdat ik met mijn huideige baan niet echt bijster veel verdien en geen zin heb om zwart te gaan werken vraag ik me toch af hoe ik dit het beste kan gaan doen? Is freelance of zzp misschien iets, en mag dit naast je huidige fulltime baan zonder eventueel je leidinggevende daarover te informeren?
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 12:40:55 #2
180648 iFries
Fryske linkse boomknuffelaar
pi_73745315
Kijk eens op www.lancelots.nl .. staat heeel veel informatie over zulke dingen
Frysk bloed tsjoch op!
pi_73745350
Als er iets in je arbeidsovereenkomst staat, moet je je werkgever sowieso inlichten. Daarnaast is het wel handig dat je uitkijkt dat je je werk niet in de weg zit.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_73745561
Het is niet zo dat ik mijn baan wil vervangen door freelance te gaan maar wil het meer gebruiken voor incidentele opdrachten. Dus het zou dan goed kunnen dat ik dan 2 of 3 maanden zonder opdrachten kom te zitten terwijl ik dan wel mijn primaire inkomsten wel binnenhaal via mijn dienstverband. Hoe duur kost een freelance vergunning of eenmanszaak dan per maand?
pi_73745619
Freelancevergunning?

Je betaalt voor je inschrijving bij de KvK niet per maand, maar gewoon per jaar.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:23:15 #6
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_73746801
En een KvK-inschrijving kost iets van 5 tientjes uit m'n hoofd... Gewoon eens langsgaan daar dus, en je contract naslaan op een concurrentiebeding.
censuur :O
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')