net te laatquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:26 schreef iFries het volgende:
Een half uur vertraging omdat de bus 3x moet stoppen?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:27 schreef jpg97 het volgende:
Pics van die meisjes?
Duh, en de schuld bij die stomme andere reizigers die niks zeiden leggen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:28 schreef fratsman het volgende:
En jij bleef, trillend als een rietje, uit het raam staren en wist vervolgens niet hoe snel je er een topic over moest openen...
quote:
Geen zin om 3 blaffende honden tegen me te horen zo vroeg in de ochtend.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:27 schreef Biels het volgende:
En jij zegt er niks van omdat?
Ze hadden zeker vlotte kapsels niet?quote:
Als de chauffeur tien minuten blijft staan om achter de grappenmaker te komen, dan kan dat ja.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:26 schreef iFries het volgende:
Een half uur vertraging omdat de bus 3x moet stoppen?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:35 schreef T3rr0r het volgende:
Zullen wel weer bontkraag-sletjes geweest zijn.
Right.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:37 schreef Cacciatore het volgende:
Jeweet dat ik een leren jas heb he met bontkraagje, ook heb ik krullen als een moker dus als ik de bussie inloop check ik waar de G's zitten (meestal achterin) en ga ik ertussen zitten, dammnnnnn mattie nu is je feestje verneukt he :p
Uitdagen van die gangstertjes toch
Toch niet bij studentesquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:37 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ze hadden zeker vlotte kapsels niet?
Meer breezah's, ze hadden wel vlotte mondjes.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:37 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ze hadden zeker vlotte kapsels niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |