abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73743732
Mijn vriend en ik willen aanstaande zondag een kraam huren op Beverwijk. Wij hebben namelijk replica kleding/schoenen. In hoeverre kan je dat daar doen? Als ik namelijk op Beverwijk loop wordt je doodgesmten met de neppe kleding, alle Nikeschoenen die je daar namelijk ziet komen allemaal uit China. Dan hebben we nog de neppe Guccischoenen en tasjes, ga zo maar door. Nu weet ik dat de Belastingdienst een eigen kantoor heeft daar en zogenaamd controleerd op dat soort dingen. Maar die gasten liggen de hele dag te slapen ofzo want de BB leeft op die zwarte handel. Dus ik vraag mij af wat wijsheid is... Zal je net zien, staan wij er, worden we er net uitgepikt ofzo...

Graag jullie ideeën erover!
pi_73743799
ik zeg doen!
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 11:49:45 #3
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_73743802
Ik ben er nooit geweest, maar de verhalen die ik lees in de krant enzo dan worden er regelmatig mensen opgepakt met illegale kleding, cd's etc.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_73743900
alle nike schoenen komen uit china dus wat is er zo bijzonder dat het ook bij de bazar uit china komt?
pi_73743955
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 11:52 schreef SimonBalk het volgende:
alle nike schoenen komen uit china dus wat is er zo bijzonder dat het ook bij de bazar uit china komt?
nee ze komen ook uit vietnam, taiwan, marokko.
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_73743959
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 11:52 schreef SimonBalk het volgende:
80% Van de namaak komt het China
pi_73744277
De FIOD komt je vanzelf achterna
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
pi_73744483
Zullen ze daar gewoon iedere zaterdag en zondag hun rondje doen of is er gewoon eens in de zoveel tijd een grote controle? Ze doen toch iets niet goed... Op iedere hoek staat wel een parfum/make-up kraam waar je voor 30 euro een Chanelletje kan kopen, doet het goed als WC-spray kan ik je vertellen... Je kan mij toch niet vertellen dat die gasten allemaal echte parfum inkopen... Ergens klopt er iets niet!
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 12:15:02 #9
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_73744536
Boeiend, ik ga er ook wel 's heen. Het is cheap en het is meer massa-inkoop van echt spul dan nep.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 12:16:44 #10
270592 Johannes_Klabanus
Wie die Nase des Mannes...
pi_73744583
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 11:49 schreef appelsjap het volgende:
ik zeg doen!
Juist nu!
pi_73744618
ik zou het risico niet nemen.

Iedere week met een groep van een man of 15 nemen ze een gedeelte van de bazar en alles wordt gecontroleerd.

Vorige week was hal 26 aan de beurt, stonden met 15 man in het winkeltje van een vriend van ons en alles werd gecheckt.

Wat vaak wel gebeurd is dat er gewaarschuwd wordt en dan zie je ineens heel veel dingen in dozen verdwijnen en dat wordt naar de auto's gebracht
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 12:19:05 #12
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_73744658
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 12:13 schreef clauwie het volgende:
Zullen ze daar gewoon iedere zaterdag en zondag hun rondje doen of is er gewoon eens in de zoveel tijd een grote controle? Ze doen toch iets niet goed... Op iedere hoek staat wel een parfum/make-up kraam waar je voor 30 euro een Chanelletje kan kopen, doet het goed als WC-spray kan ik je vertellen... Je kan mij toch niet vertellen dat die gasten allemaal echte parfum inkopen... Ergens klopt er iets niet!
Ik neem aan dat er altijd wel mensen rondlopen, maar dat ze een keer in de zoveel tijd ook een grote controle doen.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_73744714
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 12:17 schreef rebell07 het volgende:
ik zou het risico niet nemen.

Iedere week met een groep van een man of 15 nemen ze een gedeelte van de bazar en alles wordt gecontroleerd.

Vorige week was hal 26 aan de beurt, stonden met 15 man in het winkeltje van een vriend van ons en alles werd gecheckt.

Wat vaak wel gebeurd is dat er gewaarschuwd wordt en dan zie je ineens heel veel dingen in dozen verdwijnen en dat wordt naar de auto's gebracht
Vorige week stond ik in hal 5
pi_73744800
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 12:21 schreef clauwie het volgende:

[..]

Vorige week stond ik in hal 5
Maar dan niet met nepkleding...
pi_73744951
Helaas heb ik geen schema van controle's voor je, dus kan niet zeggen wanneer ze in hal 5 komen.

Wij hadden jaren geleden stonden we ook in hal 5 , want die is voor de dagkramen ook een geintje pff een partij zilveren ringen en in 3 ringen stond een versiering gegraveerd en toen zeiden ze dus dat het ringen waren van het merk Nike en die werden dus in beslag genomen.
pi_73745098
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 12:29 schreef rebell07 het volgende:
Helaas heb ik geen schema van controle's voor je, dus kan niet zeggen wanneer ze in hal 5 komen.

Wij hadden jaren geleden stonden we ook in hal 5 , want die is voor de dagkramen ook een geintje pff een partij zilveren ringen en in 3 ringen stond een versiering gegraveerd en toen zeiden ze dus dat het ringen waren van het merk Nike en die werden dus in beslag genomen.
Ik denk niet dat ze ieder weekend grootschalige controles houden, maar soms er gewoon iets uitpikken. Anyway ik heb zo eens zitten Googlen en zie nieuwsberichten verschijnen dat de handel dan in beslag wordt genomen en vaak niet eens een proces verbaal krijgt, alleen bij herhaling. Tsja, zo wordt het je natuurlijk wel makkelijk gemaakt. Gewoon 10/20 paar mee naar binnen sjouwen, de rest in de auto laten liggen, wordt je gepakt ben je 10/20 paar kwijt, is er ook geen man overboord lijkt me...
pi_73745260
Bij een doorzoeking van de Beverwijkse Bazaar door opsporingsdienst Fiod-ECD zijn zondag vier handelaren in illegale Nintendo-producten opgepakt. Auteursrechtenwaakhond Brein meldt dat uit een onderzoek zou zijn gebleken dat de drie neven en een vriend, die ook op internet handelden onder de naam Neefiesgamestore, in twee kramen grote hoeveelheden gekopieerde games aanboden.

De Fiod heeft drie laptops, externe harde schijven met illegale Nintendo-spelletjes en een flinke hoeveelheid gekopieerde games en administratie in beslag genomen. Ook werden ongeveer duizend zogenoemde R4-kaarten ingenomen, die in een Nintendo DS gestoken kunnen worden om illegale spellen mee te spelen. In de auto’s van de verdachten en in de woning van de hoofdverdachte zijn soortgelijke spullen gevonden.

Volgens Brein wisten de vier dat hun handel illegaal was. In juli zijn ze door een advocaat van Nintendo gesommeerd te stoppen met hun illegale praktijken. Ze plaatsten toen een mededeling op hun website dat ze inbreuk hadden gemaakt op de intellectuele eigendommen van Nintendo en dat ze dat niet meer zouden doen. Het bleef echter bij de mededeling, want ze gingen gewoon door, meldt Brein.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')