nee ze komen ook uit vietnam, taiwan, marokko.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:52 schreef SimonBalk het volgende:
alle nike schoenen komen uit china dus wat is er zo bijzonder dat het ook bij de bazar uit china komt?
80% Van de namaak komt het Chinaquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:52 schreef SimonBalk het volgende:
alle nike schoenen komen uit china dus wat is er zo bijzonder dat het ook bij de bazar uit china komt?
Ik neem aan dat er altijd wel mensen rondlopen, maar dat ze een keer in de zoveel tijd ook een grote controle doen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:13 schreef clauwie het volgende:
Zullen ze daar gewoon iedere zaterdag en zondag hun rondje doen of is er gewoon eens in de zoveel tijd een grote controle? Ze doen toch iets niet goed... Op iedere hoek staat wel een parfum/make-up kraam waar je voor 30 euro een Chanelletje kan kopen, doet het goed als WC-spray kan ik je vertellen...Je kan mij toch niet vertellen dat die gasten allemaal echte parfum inkopen... Ergens klopt er iets niet!
Vorige week stond ik in hal 5quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:17 schreef rebell07 het volgende:
ik zou het risico niet nemen.
Iedere week met een groep van een man of 15 nemen ze een gedeelte van de bazar en alles wordt gecontroleerd.
Vorige week was hal 26 aan de beurt, stonden met 15 man in het winkeltje van een vriend van ons en alles werd gecheckt.
Wat vaak wel gebeurd is dat er gewaarschuwd wordt en dan zie je ineens heel veel dingen in dozen verdwijnen en dat wordt naar de auto's gebracht
Ik denk niet dat ze ieder weekend grootschalige controles houden, maar soms er gewoon iets uitpikken. Anyway ik heb zo eens zitten Googlen en zie nieuwsberichten verschijnen dat de handel dan in beslag wordt genomen en vaak niet eens een proces verbaal krijgt, alleen bij herhaling. Tsja, zo wordt het je natuurlijk wel makkelijk gemaakt. Gewoon 10/20 paar mee naar binnen sjouwen, de rest in de auto laten liggen, wordt je gepakt ben je 10/20 paar kwijt, is er ook geen man overboord lijkt me...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:29 schreef rebell07 het volgende:
Helaas heb ik geen schema van controle's voor je, dus kan niet zeggen wanneer ze in hal 5 komen.![]()
Wij hadden jaren geleden stonden we ook in hal 5 , want die is voor de dagkramen ook een geintje pff een partij zilveren ringen en in 3 ringen stond een versiering gegraveerd en toen zeiden ze dus dat het ringen waren van het merk Nikeen die werden dus in beslag genomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |