Ik wilde zelf heel veel verschillende paletjes met veel verschillende kleuren, maar dat was logischerwijs een stuk duurder dan die grote. Dus heb ik die grote gekocht. Sowieso meng ik alle kleuren, jaquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:46 schreef P.F het volgende:
Misschien een stomme vraag maar, de meeste kleuren kun je toch gewoon mengen? Waarom dan zo een groot pallet?
Heel mooi palette zeg!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:15 schreef Enfermera het volgende:
Ohhh, mijn Zoeva bestelling was binnengekomen gister!!![]()
Ik kwam terug van mn avonddienst, en daar stond het pakketje op tafel
![]()
[etc]
Ik heb mijn palette bij Coastal Scents gekocht. Maar de volgende (shimmer en warm zou ik graag nog willen) ga ik via ebay kopen bij een verkoper met een goede score.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:36 schreef progje het volgende:
Ben van plan deze 2 producten te gaan bestellen:
88 Warm Color Eyeshadow Coastal Scents New Palette
88 Color EyeShadow Coastal Scents Primer Matte
palette
Ik heb net een shop op ebay gevonden die ze heeft (wel meerdere)
Waar bestellen jullie die dingen?
Gaaf he!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:37 schreef mascarpone het volgende:
[..]
Heel mooi palette zeg!![]()
Het is wel een klein palette, maar het valt me op dat je er ook maar weinig van nodig hebt (veel pigment).
Maak je foto's van het resultaat?? En hoe de kwasten bevallen??
Zoeva.dequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:36 schreef progje het volgende:
Ben van plan deze 2 producten te gaan bestellen:
88 Warm Color Eyeshadow Coastal Scents New Palette
88 Color EyeShadow Coastal Scents Primer Matte
palette
Ik heb net een shop op ebay gevonden die ze heeft (wel meerdere)
Waar bestellen jullie die dingen?
Lastig he, ik krijg het ook niet goed voor elkaar. Is er online niet een tutorial te vinden hoe goed oogmake-up te fotograferen?quote:Op zondag 8 november 2009 00:34 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb nu al 3 x mijn opgemaakte oog op de foto gezet, maar dat lukt me dus echt niet...![]()
Je ziet er echt helemaal niets van dus ik ga ze maar niet uploaden![]()
Goed schoonmaken, ontvetten, foundation aanbrengen, dan pas oogschaduw.quote:Op zondag 8 november 2009 12:22 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Lastig he, ik krijg het ook niet goed voor elkaar. Is er online niet een tutorial te vinden hoe goed oogmake-up te fotograferen?
Ontvetten? Het gaat over make-up, niet over een fornuisschoonmaakquote:Op zondag 8 november 2009 13:36 schreef PankPinther het volgende:
[..]
Goed schoonmaken, ontvetten, foundation aanbrengen, dan pas oogschaduw.
Als ik het als man voor elkaar krijg moet het jullie toch ook lukken?
quote:Op zondag 8 november 2009 12:22 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Lastig he, ik krijg het ook niet goed voor elkaar. Is er online niet een tutorial te vinden hoe goed oogmake-up te fotograferen?
Tja, zo heb ik het geleerd.quote:Op zondag 8 november 2009 13:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ontvetten? Het gaat over make-up, niet over een fornuisschoonmaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |