abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74218593
Omdat het eigenlijk best goedkoop is
en dan dus erg makkelijk
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 11:50:08 #177
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_74218627
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 11:46 schreef P.F het volgende:
Misschien een stomme vraag maar, de meeste kleuren kun je toch gewoon mengen? Waarom dan zo een groot pallet?
Ik wilde zelf heel veel verschillende paletjes met veel verschillende kleuren, maar dat was logischerwijs een stuk duurder dan die grote. Dus heb ik die grote gekocht. Sowieso meng ik alle kleuren, ja Nooit 1 kleurtje alleen. Maar vond het gewoon leuk om wat keuze te hebben met kleuren
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_74226482
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 10:15 schreef Enfermera het volgende:
Ohhh, mijn Zoeva bestelling was binnengekomen gister!! Ik kwam terug van mn avonddienst, en daar stond het pakketje op tafel

[etc]
Heel mooi palette zeg!
Het is wel een klein palette, maar het valt me op dat je er ook maar weinig van nodig hebt (veel pigment).

Maak je foto's van het resultaat?? En hoe de kwasten bevallen??
pi_74226542
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 11:36 schreef progje het volgende:
Ben van plan deze 2 producten te gaan bestellen:

88 Warm Color Eyeshadow Coastal Scents New Palette
88 Color EyeShadow Coastal Scents Primer Matte
palette

Ik heb net een shop op ebay gevonden die ze heeft (wel meerdere)

Waar bestellen jullie die dingen?
Ik heb mijn palette bij Coastal Scents gekocht. Maar de volgende (shimmer en warm zou ik graag nog willen) ga ik via ebay kopen bij een verkoper met een goede score.

Ik heb een paar dagen geleden voor het eerst iets via Ebay gekocht, dus daar wacht ik wel eerst even op. Even kijken hoe het gaat
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 00:15:42 #180
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_74243105
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 15:37 schreef mascarpone het volgende:

[..]

Heel mooi palette zeg!
Het is wel een klein palette, maar het valt me op dat je er ook maar weinig van nodig hebt (veel pigment).

Maak je foto's van het resultaat?? En hoe de kwasten bevallen??
Gaaf he!
Ja inderdaad. Klopt, onwijs gepigmenteerd. Ik had lekker zitten kwasten en ik ben NYX gewend, en die zijn minder gepigmenteerd. Dus mijn ooglid was ineens iets te roze/paars Moest het er weer afvegen en opnieuw beginnen, dat heb ik lang niet gehad
Ja, ik ga foto's maken. Van vandaag niet gedaan, maar als ik morgen ga kliederen ga ik dat nog wel even doen!
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 02:33:27 #181
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_74244933
Kliederen FTW!

Snel in huis trouwens zeg, die spulletjes!
Leuk dat je er zo blij mee bent! Tof ook dat er zoveel matte kleurtjes bij zitten
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_74246453
@ enfermera, ziet er echt heel tof uit,..al die kleurtjes! Ik ben benieuwd naar de creaties die je er mee maakt

Ik ben gister naar de Kruidvat geweest en heb daar een super leuk nagellakje gekocht van de LE van Essence,.. Iets van de Moonlight collectie oid,..
Verder heb ik nog even staan kwijlen bij de nieuwe LE van Catrice, zitten leuke spullen bij dit keer!
Iemand anders het al gezien??
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 10:29:16 #183
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_74246932
Haha ja, kliederen
De kleuren zijn echt ongelofelijk gepigmenteerd, heb vandaag maar een wat lichtere creatie op gedaan van heel lichtblauw en groen, staat wel grappig Ook nog een lijntje onder mn oog van groen. Ga straks 's kijken of ik een foto kan maken.

Enne, ik heb 96 kleuren, dus ik gok dat ik er minstens 2938798573984309832 creaties mee kan maken Dat zit wel snor
pi_74255323
Hallo!

Zijn er mensen die ervaring hebben met deze penselen set van DealExtreme?

Of kan ik er beter een via Ebay bestellen?
pi_74285615
Niemand antwoord op mijn vraag?

Even 2 foto's van mijn oogmake-up vandaag:

Wat zit erop? Basis, beige met shimmer over het hele oog, in de crease een bruin/grijze tint, onder de wenkbrouw een witte met shimmer, eyeliner creme en die aan het uiteinde gesmudged en laten doorlopen in de buitenste ooghoek en uiteraard zwarte mascara.
In het echt ziet het er iets 'heftiger' uit, krijg de kleuren niet heel duidelijk op de foto

zondag 1 november 2009 @ 20:46:24 #186
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_74290263
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 11:36 schreef progje het volgende:
Ben van plan deze 2 producten te gaan bestellen:

88 Warm Color Eyeshadow Coastal Scents New Palette
88 Color EyeShadow Coastal Scents Primer Matte
palette

Ik heb net een shop op ebay gevonden die ze heeft (wel meerdere)

Waar bestellen jullie die dingen?
Zoeva.de
Ben je om?
KuikenGuppy
pi_74354385
Even een tip: bij Kruidvat de gehele week 30% korting op alle make-up! Denk daarbij aan Gosh, Maybelline etc!
(Helaas heb ik een no buy dus ik mag niet )

Vandaag pakketje van EDM binnen gekregen met een full size light neutral matte foundation, ben er echt gek op en sinds ik het gebruik krijg ik er ook alleen maar complimenten over!
Ook heb ik de oogschaduw Wild Flowers besteld, die valt iets tegen,...
Ik had ook een setje finishing powders meebesteld (sample sizes), hartstikke leuk, maar kan ik deze ook gebruiken zonder foundation, dus als een soort van basis??
pi_74354621
Oh, morgen even naar het Kruidvat dus
pi_74373862
Ik zoek een zwarte oogschaduwbasis. Ik dacht dat ze die van Gosh hadden, maar die bleek thuis wit te zijn Is MAC mijn enige optie?
pi_74387572
Lekker geshopt 1 Telescopic mascara, 2 GOSH glossjes en een Glam Shine. Normaal samen zo'n 40,- nu 27 euro ofzo? Goeie actie hoor!
  zaterdag 7 november 2009 @ 15:04:10 #191
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_74482526
Zo, heb weer ff een tweetal fotootjes gemaakt van hoe mijn oog er vandaag uit ziet! Heb mn 96 palette gebruikt, wat groene kleuren en een turquoise in mn crease;

En ik zie nu dat ik mn wenkbrauwen moet epileren Het nadeel van die camera is ook dat je echt ALLE haartjes ziet, terwijl irl dat echt niet zo is. Het zijn allemaal blonde haartjes die je vaak helemaal niet ziet, en die ga ik dan ook niet weghalen Daar heb ik geen zin in
Magoed, ik heb dus wat lichtgroen + blauw als basis gebruikt op mn ooglid, een highlighter onder mn wenkbrauw en wat lichter groen ook op mn ooglid, bovenaan. In mn crease een turquoise kleurtje, helemaal uitgeveegd. Zelfde kleur op mn onderste ooglid als eyeliner, je ziet daar hoe fel ie eigenlijk is. Heb 'm later nog wat meer uitgeveegd dan hier op de foto. In mijn ooghoeken heb ik nog een licht groen kleurtje gedaan om het geheel wat frisser te maken En dan nog zwarte mascara.
I like it! Wat vinden jullie?
  FOK!fossiel zaterdag 7 november 2009 @ 16:46:40 #192
1455 Keroppi
kool kikker
pi_74485180
Bij de Glamour zit deze maand een gratis Rituals (twv 12,95) en ik vind het een erg mooie kleur.

Hoewel ik best een aanzienlijke hoeveelheid lipglosses heb (ze zijn gewoon leuk om te kopen ) gebruik ik het nauwelijks, maar deze kleur vond ik erg mooi. Erg subtiel en niet zo'n onwijze vettige glans (Sorry, maar ik ben persoonlijk niet zo van de 'wetlook' lippen )

Ik denk zelf dat het de linker lipgloss is, zo op het oog
Chick on a mission
pi_74490784
Ik had laatst een nieuwe wimperkruller aangeschaft omdat m'n oude een beetje verrot was... Van de Etos maar gekocht want die leek er op dus zou ook wel zo werken. Niet dus Na 10 sec. ging de krul er weer uit. Dus weer op zoek naar de oude (Idyl, van DA/Minerva vandaan ofzo) maar die was toevallig weer uitverkocht, 20% korting enzo. Grrr

Ik in een la graaien naar m'n oude, zie ik ineens dat er nog gewoon zo'n extra rubbertje aan vastgeklemd zit
Luckyyy
  zondag 8 november 2009 @ 00:34:13 #194
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_74497702
Ik heb nu al 3 x mijn opgemaakte oog op de foto gezet, maar dat lukt me dus echt niet...
Je ziet er echt helemaal niets van dus ik ga ze maar niet uploaden

Ik heb me ingehouden, dus geen nieuwe make-up gekocht, ookal waren er overal aanbiedingen
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  FOK!fossiel zondag 8 november 2009 @ 12:22:43 #195
1455 Keroppi
kool kikker
pi_74502948
quote:
Op zondag 8 november 2009 00:34 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb nu al 3 x mijn opgemaakte oog op de foto gezet, maar dat lukt me dus echt niet...
Je ziet er echt helemaal niets van dus ik ga ze maar niet uploaden

Lastig he, ik krijg het ook niet goed voor elkaar. Is er online niet een tutorial te vinden hoe goed oogmake-up te fotograferen?
Chick on a mission
pi_74504812
quote:
Op zondag 8 november 2009 12:22 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Lastig he, ik krijg het ook niet goed voor elkaar. Is er online niet een tutorial te vinden hoe goed oogmake-up te fotograferen?
Goed schoonmaken, ontvetten, foundation aanbrengen, dan pas oogschaduw.
Als ik het als man voor elkaar krijg moet het jullie toch ook lukken?
pi_74505094
quote:
Op zondag 8 november 2009 13:36 schreef PankPinther het volgende:

[..]

Goed schoonmaken, ontvetten, foundation aanbrengen, dan pas oogschaduw.
Als ik het als man voor elkaar krijg moet het jullie toch ook lukken?
Ontvetten? Het gaat over make-up, niet over een fornuisschoonmaak
pi_74505712
quote:
Op zondag 8 november 2009 12:22 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Ik vond het lastig om mijn oog goed in beeld te krijgen, dus ben ik voor een spiegel gaan zitten en kon zo dus in het spiegelbeeld precies zien. Nu nog doorkrijgen hoe je de kleuren er het beste op krijgt en ik ben blij
pi_74508067
quote:
Op zondag 8 november 2009 13:45 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Ontvetten? Het gaat over make-up, niet over een fornuisschoonmaak
Tja, zo heb ik het geleerd.
Schoonmaken > ontvetten > foundation > oogschaduw.

Als ik het zo doe blijft het in ieder geval zitten, van naturel tot extreem:

Complete makeover:

Misschien lijkt je huid wel meer op een fornhuis dan je denkt
  zondag 8 november 2009 @ 15:57:46 #200
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_74509121
Ik laat mn man gewoon foto's maken met z'n digitale spiegelreflex, zoals je ziet, supermooie foto's
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')