Zoeva.dequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:36 schreef progje het volgende:
Ben van plan deze 2 producten te gaan bestellen:
88 Warm Color Eyeshadow Coastal Scents New Palette
88 Color EyeShadow Coastal Scents Primer Matte
palette
Ik heb net een shop op ebay gevonden die ze heeft (wel meerdere)
Waar bestellen jullie die dingen?
Lastig he, ik krijg het ook niet goed voor elkaar. Is er online niet een tutorial te vinden hoe goed oogmake-up te fotograferen?quote:Op zondag 8 november 2009 00:34 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb nu al 3 x mijn opgemaakte oog op de foto gezet, maar dat lukt me dus echt niet...![]()
Je ziet er echt helemaal niets van dus ik ga ze maar niet uploaden![]()
Goed schoonmaken, ontvetten, foundation aanbrengen, dan pas oogschaduw.quote:Op zondag 8 november 2009 12:22 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Lastig he, ik krijg het ook niet goed voor elkaar. Is er online niet een tutorial te vinden hoe goed oogmake-up te fotograferen?
Ontvetten? Het gaat over make-up, niet over een fornuisschoonmaakquote:Op zondag 8 november 2009 13:36 schreef PankPinther het volgende:
[..]
Goed schoonmaken, ontvetten, foundation aanbrengen, dan pas oogschaduw.
Als ik het als man voor elkaar krijg moet het jullie toch ook lukken?
quote:Op zondag 8 november 2009 12:22 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Lastig he, ik krijg het ook niet goed voor elkaar. Is er online niet een tutorial te vinden hoe goed oogmake-up te fotograferen?
Tja, zo heb ik het geleerd.quote:Op zondag 8 november 2009 13:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ontvetten? Het gaat over make-up, niet over een fornuisschoonmaak
quote:Op zondag 8 november 2009 13:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ontvetten? Het gaat over make-up, niet over een fornuisschoonmaak
Minerale poederfoundation kun je niet met een sponsje opbrengen. Wat je moet doen is inderdad een (klein) beetje poeder uit het potje in het deksel strooien en dan met een kabukikwast (da's zo'n hele brede stevige kwast) in de poederfoundation duwen. Dan met draaiende bewegingen op je gezicht opbrengen zodat je de foundation goed in je huid "werkt".quote:Op zondag 8 november 2009 20:22 schreef mascarpone het volgende:
Ik heb nu een foundation poeder gekcht. Maar wat is nou het idee van dit doosje? Moet ik steeds schudden zodat er iets van het spul op het dekseltje komt zodat ik het op mijn kwast kan doen? Of is het dekseltje er alleen maar als je een sponsje gebruikt?
[ afbeelding ]
Oh ja. Is er wel eens een inkoopactie ofzo geweest voor spulletjes van zoeva? Ik kon 15 palettes bestellen en nog steeds waren de verzendkosten 11 euro... Dus misschien interessant?!
Die is er in een van de eerste topics wel eens geweest ja, daar heb ik mijn oogschaduwpalette vandaanquote:[b]Op zondag 8 november 2009 20:22
Oh ja. Is er wel eens een inkoopactie ofzo geweest voor spulletjes van zoeva? Ik kon 15 palettes bestellen en nog steeds waren de verzendkosten 11 euro... Dus misschien interessant?!
Bedankt voor de tip!! ik gebruik namelijk srubzout!quote:Op zondag 8 november 2009 21:22 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik scheer mijn benen niet zo vaak![]()
Geen zin in en je ziet het toch amper bij mij. Maar als ik het doe met scrubben erbij, altijd eerst scrubben.
Dan worden je haartjes zachter en kun je die ook makkelijker scheren. Als je na het scheren gaat scrubben, kun je de miniwondjes die je toch vaak hebt van scheren (echt mini-mini he, geen bloedende gaten in je benen bedoel ik dan) open scrubben en groter maken/irriteren. Zeker als je scrubzout gebruikt is dat een no-no.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |