Cool hequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:08 schreef springlover het volgende:
[..]
Wauw ziet er echt super leuk uit! Ben benieuwd hoe het bevalt ed,..
Baal er van dat ik een beauty-stop heb op dit moment
Vet!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:27 schreef Burdie het volgende:
Jippee, eindelijk mijn Smashbox Smudgepot binnen!
Ziet er mooi uit!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:17 schreef mascarpone het volgende:
Ik heb mijn CS pallette binnen. Meteen gaan experimenteren natuurlijk![]()
Dit is mijn eerste probeersel. Ziet er op de foto helemaal niet uit zoals in het echt, daar gaan de kleuren veel meer in elkaar over.
[ afbeelding ]
Ik heb het gemaakt n.a.v. onderstaande video. Maar, het lijkt alsof de kleuren veel meer 'pakken' bij haar als bij mij. Als ik zwart gebruik aan de buitenkant dan wordt het grijs, bij haar wordt het echt zwart. Kan dat komen omdat ik geen oogschaduwbasis gebruik (die is nog niet binnen), of goedkope (hema) kwasten??
Het is een soort eyelinerquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:29 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Cool he
Ohhh klote joh.Ja, dat heb ik ook een tijdje gehad, ik had nu eindelijk weer geld om wat te kopen
[..]
Vet!
Maar wat is het eigenlijk?Wat zit erin?
![]()
Nice!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:47 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het is een soort eyeliner.
Ik had 'm al eens besteld, maar kreeg toen een volledig uitgedroogd exemplaar. Die heb ik teruggestuurd en nu eindelijk is de nieuwe binnen en die is uiteraard wel goed.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:48 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nice!Oh bah, helemaal uitgedroogd? Nee dat moet je niet hebben. Mooi dat je nu wel een goeie hebt
Welke kleur? Gewoon zwart?
Ze hebben alleen medium en dark en laat ik nu net een ontzettend wit hoofd hebbenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:21 schreef mascarpone het volgende:
Bij cdwow.nl hebben ze vandaag uitverkoop. Op alle produkten is EUR 1,50 korting.
De produkten komen uit Hongkong. Heb er vorige week donderdag de benefit boi ing concealer gekocht voor EUR 10,99 (die nu dus 9,49 is). Deze is vandaag bezorgd.
Ik ben geen expert, maar het ziet er exact zo uit als de Benefit Boi ing die ik bij Sephora zag.
Ook geurtjes enzo. En nee, ik heb geen aandelen
Ik vind zelf dat het enorm veel verschil maakt welke brushes je gebruikt. Ik had ook eerst Hema-kwasten, maar heb er nu van EDM, Sephora en een paar van Cosmopolitan (Kruidvat). Dat maakt echt een enorm verschilquote:
Dat gevoel had ik eigenlijk al. Het is dus inderdaad een combi van geen oogschaduwbasis en knudde kwasten. Binnenkort maar eens naar Sephora om kwasten te kijken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik vind zelf dat het enorm veel verschil maakt welke brushes je gebruikt. Ik had ook eerst Hema-kwasten, maar heb er nu van EDM, Sephora en een paar van Cosmopolitan (Kruidvat). Dat maakt echt een enorm verschil
Met oogschaduwbasis is het trouwens wel zo dat donkere en felle kleuren donkerder/heftiger overkomen, dat kan ook een verschil maken tussen video en jouw oogie
Ik heb vandaag deze setquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:30 schreef mascarpone het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik eigenlijk al. Het is dus inderdaad een combi van geen oogschaduwbasis en knudde kwasten. Binnenkort maar eens naar Sephora om kwasten te kijken.
Heeft iemand ervaring met de kwasten van Zoeva? is dat een beetje kwaliteit of niet?
Ik zat te denken aan deze set:
[ afbeelding ]
Kan die gemakkelijk in een envelop verstuurd worden? Anders wil ik 'm eventueel wel overkopenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:25 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik heb ook nog een halve tube Too Faced. Die ik niet op ga maken. Super spul, maar ik krijg er eczeem van... En dat doet PIJN (!!!!!!!) op je oog
Dan neem ik liever het risico niet en neem ik wel een nieuwequote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:54 schreef Evil-Cherry het volgende:
Weet niet of dat normaal is, want hij deed het altijd al, maar misschien is het gewoon een slechte tube..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |