abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 11:29:15 #151
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_74105332
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 11:08 schreef springlover het volgende:

[..]

Wauw ziet er echt super leuk uit! Ben benieuwd hoe het bevalt ed,..
Baal er van dat ik een beauty-stop heb op dit moment
Cool he
Ohhh klote joh. Ja, dat heb ik ook een tijdje gehad, ik had nu eindelijk weer geld om wat te kopen
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 11:27 schreef Burdie het volgende:
Jippee, eindelijk mijn Smashbox Smudgepot binnen !
Vet!
Maar wat is het eigenlijk? Wat zit erin?
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_74110637
Ik heb mijn CS pallette binnen. Meteen gaan experimenteren natuurlijk

Dit is mijn eerste probeersel. Ziet er op de foto helemaal niet uit zoals in het echt, daar gaan de kleuren veel meer in elkaar over.

Ik heb het gemaakt n.a.v. onderstaande video. Maar, het lijkt alsof de kleuren veel meer 'pakken' bij haar als bij mij. Als ik zwart gebruik aan de buitenkant dan wordt het grijs, bij haar wordt het echt zwart. Kan dat komen omdat ik geen oogschaduwbasis gebruik (die is nog niet binnen), of goedkope (hema) kwasten??

dinsdag 27 oktober 2009 @ 14:23:13 #153
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_74110856
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 14:17 schreef mascarpone het volgende:
Ik heb mijn CS pallette binnen. Meteen gaan experimenteren natuurlijk

Dit is mijn eerste probeersel. Ziet er op de foto helemaal niet uit zoals in het echt, daar gaan de kleuren veel meer in elkaar over.

[ afbeelding ]

Ik heb het gemaakt n.a.v. onderstaande video. Maar, het lijkt alsof de kleuren veel meer 'pakken' bij haar als bij mij. Als ik zwart gebruik aan de buitenkant dan wordt het grijs, bij haar wordt het echt zwart. Kan dat komen omdat ik geen oogschaduwbasis gebruik (die is nog niet binnen), of goedkope (hema) kwasten??

Ziet er mooi uit!
Ja, kan zeker komen door de oogschaduwbasis. Ik gebruikte dat eerst ook niet, bleef het amper zitten. Daarna gebruikte ik een primer van Gosh maar dat was het ook niet helemaal. Heb nu de Shadow Insurance van Too Faced, en dat is echt Ben verslaafd! Het is een heel licht smeerseltje wat je haast niet voelt zitten en je oogschaduw blijft er serieus de hele dag echt supermooi mee zitten Dus die 14 (volgensmij?) euro voor zo'n klein tubetje is het zeker waard
pi_74111575
Ja, 14 euro kost ie. Ik doe er al mee sinds maart en hij is pas voor de helft leeg.. Die crap van de Hema is sowieso slechter qua kwaliteit en koekt al binnen een maand aan, dus je bent met de tube van TooFaced volgens mij nog goedkoper uit .
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 15:47:10 #155
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_74113948
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 11:29 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Cool he
Ohhh klote joh. Ja, dat heb ik ook een tijdje gehad, ik had nu eindelijk weer geld om wat te kopen
[..]

Vet!
Maar wat is het eigenlijk? Wat zit erin?
Het is een soort eyeliner .
Ik had 'm al eens besteld, maar kreeg toen een volledig uitgedroogd exemplaar. Die heb ik teruggestuurd en nu eindelijk is de nieuwe binnen en die is uiteraard wel goed .
KuikenGuppy
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 15:48:34 #156
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_74113992
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 15:47 schreef Burdie het volgende:

[..]

Het is een soort eyeliner .
Ik had 'm al eens besteld, maar kreeg toen een volledig uitgedroogd exemplaar. Die heb ik teruggestuurd en nu eindelijk is de nieuwe binnen en die is uiteraard wel goed .
Nice! Oh bah, helemaal uitgedroogd? Nee dat moet je niet hebben. Mooi dat je nu wel een goeie hebt Welke kleur? Gewoon zwart?
pi_74114065
Bedankt voor de info. Ik heb de urban decay primer potion gekocht, ipv too faced, maar die moet nog uit Engeland komen.

Ben benieuwd dan
pi_74115154
Bij cdwow.nl hebben ze vandaag uitverkoop. Op alle produkten is EUR 1,50 korting.

De produkten komen uit Hongkong. Heb er vorige week donderdag de benefit boi ing concealer gekocht voor EUR 10,99 (die nu dus 9,49 is ). Deze is vandaag bezorgd.

Ik ben geen expert, maar het ziet er exact zo uit als de Benefit Boi ing die ik bij Sephora zag.

Ook geurtjes enzo. En nee, ik heb geen aandelen
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 16:56:17 #159
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_74116464
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 15:48 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Nice! Oh bah, helemaal uitgedroogd? Nee dat moet je niet hebben. Mooi dat je nu wel een goeie hebt Welke kleur? Gewoon zwart?
ik wilde eerst een kleur die ik sowieso ga gebruiken, misschien dat ik later nog een andere kleur erbij neem, als 'ie bevalt.
KuikenGuppy
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 20:02:05 #160
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_74124735
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 16:21 schreef mascarpone het volgende:
Bij cdwow.nl hebben ze vandaag uitverkoop. Op alle produkten is EUR 1,50 korting.

De produkten komen uit Hongkong. Heb er vorige week donderdag de benefit boi ing concealer gekocht voor EUR 10,99 (die nu dus 9,49 is ). Deze is vandaag bezorgd.

Ik ben geen expert, maar het ziet er exact zo uit als de Benefit Boi ing die ik bij Sephora zag.

Ook geurtjes enzo. En nee, ik heb geen aandelen
Ze hebben alleen medium en dark en laat ik nu net een ontzettend wit hoofd hebben

Vandaag op werk in de ochtend zowat al mijn make-up eraf gezweet (ieuwwww ), daarna lekker even gezichtje gewassen, snel in de auto bijgewerkt en de middag doorgewerkt
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 20:07:25 #161
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_74124995
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 14:17 schreef mascarpone het volgende:
probeersel palette
Ik vind zelf dat het enorm veel verschil maakt welke brushes je gebruikt. Ik had ook eerst Hema-kwasten, maar heb er nu van EDM, Sephora en een paar van Cosmopolitan (Kruidvat). Dat maakt echt een enorm verschil
Met oogschaduwbasis is het trouwens wel zo dat donkere en felle kleuren donkerder/heftiger overkomen, dat kan ook een verschil maken tussen video en jouw oogie
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_74151379
Gisteren m'n Everyday Minerals bestelling binnen gehad, 5 dagen!! Heb de 2 nieuwe kwastjes (zien er luxer uit nu ze donkerder bamboe hebben!), 2 mooie lippies, fullsize Bouquet & Wishing Well (freebie) blush, Thymeless collection Fair en foundation, deze keer eens in Intensive ipv O glow. Dayum maakt wel een verschil zeg qua dekking, heb met Intensive veel minder nodig Nu hopen dat ik er geen breakouts van krijg...
pi_74154386
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 20:07 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Ik vind zelf dat het enorm veel verschil maakt welke brushes je gebruikt. Ik had ook eerst Hema-kwasten, maar heb er nu van EDM, Sephora en een paar van Cosmopolitan (Kruidvat). Dat maakt echt een enorm verschil
Met oogschaduwbasis is het trouwens wel zo dat donkere en felle kleuren donkerder/heftiger overkomen, dat kan ook een verschil maken tussen video en jouw oogie
Dat gevoel had ik eigenlijk al. Het is dus inderdaad een combi van geen oogschaduwbasis en knudde kwasten. Binnenkort maar eens naar Sephora om kwasten te kijken.

Heeft iemand ervaring met de kwasten van Zoeva? is dat een beetje kwaliteit of niet?
Ik zat te denken aan deze set:

pi_74154479
EcoTools ripoff much? Nouja als ze qua kwaliteit hetzelfde zijn dan zijn ze prima hoor
  woensdag 28 oktober 2009 @ 16:34:55 #165
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_74154544
Ik zou niet snel voor een set kiezen, maar eerder voor hetzelfde geld 2 a 3 echt goede penselen kopen.
Van Zoeva vind ik de kwaliteit over het algemeen erg goed, maar de kwasten ken ik niet.
KuikenGuppy
pi_74164401
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 16:30 schreef mascarpone het volgende:

[..]

Dat gevoel had ik eigenlijk al. Het is dus inderdaad een combi van geen oogschaduwbasis en knudde kwasten. Binnenkort maar eens naar Sephora om kwasten te kijken.

Heeft iemand ervaring met de kwasten van Zoeva? is dat een beetje kwaliteit of niet?
Ik zat te denken aan deze set:

[ afbeelding ]
Ik heb vandaag deze set

binnengekregen en hij is echt geweldig! De kwasten zijn superzacht, heerlijk.

Zaterdag besteld trouwens en gisteren kwamen ze al aan de deur.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 12:37:12 #167
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_74182798
Ohhh! Ik heb die kwasten van Barry M binnengekregen, wat een heeeeeeeerlijke kwasten! Het zijn ronde oogschaduwkwasten, ik dacht eerst geen platte, zou dat wel werken? Maar heb het geprobeerd en ze zijn heerlijk! Werken echt superprettig, nemen veel oogschaduw op en het aanbrengen gaat supermooi. Ben helemaal blij dat ik er 2 heb besteld
En mn Zoeva bestelling is ook al onderweg, dus die kan ik ook snel verwachten!
pi_74184591
Ik heb ook nog een halve tube Too Faced. Die ik niet op ga maken. Super spul, maar ik krijg er eczeem van... En dat doet PIJN (!!!!!!!) op je oog
  FOK!fossiel donderdag 29 oktober 2009 @ 13:43:37 #169
1455 Keroppi
kool kikker
pi_74185275
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:25 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik heb ook nog een halve tube Too Faced. Die ik niet op ga maken. Super spul, maar ik krijg er eczeem van... En dat doet PIJN (!!!!!!!) op je oog
Kan die gemakkelijk in een envelop verstuurd worden? Anders wil ik 'm eventueel wel overkopen
Chick on a mission
pi_74188146
Zou kunnen denk ik zo. Ik weet alleen echt niet hoeveel er nog precies inzit. En je moet hem schudden voor gebruik, anders komt er alleen olie uit. Weet niet of dat normaal is, want hij deed het altijd al, maar misschien is het gewoon een slechte tube..
  FOK!fossiel donderdag 29 oktober 2009 @ 15:06:38 #171
1455 Keroppi
kool kikker
pi_74188577
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 14:54 schreef Evil-Cherry het volgende:
Weet niet of dat normaal is, want hij deed het altijd al, maar misschien is het gewoon een slechte tube..
Dan neem ik liever het risico niet en neem ik wel een nieuwe
Chick on a mission
pi_74189023
Zou ik wel doen
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 10:15:50 #173
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_74215411
Ohhh, mijn Zoeva bestelling was binnengekomen gister!! Ik kwam terug van mn avonddienst, en daar stond het pakketje op tafel
En nou heb ik allemaal leuke foto's gemaakt om aan jullie te laten zien, maar nou kan ik het kabeltje niet vinden. Dus moet ik alles naar mezelf mailen, en er kan maar 1 attachment bij per email. Dus dat duurde echt een tijd, maar ik heb ze finally!
Het 96 palette is echt supergaaf! Ik had gedacht dat ie groter was, maar zoals je ziet is ie een stuk kleiner dan mijn laptop (niet eens een breedbeeld);

Ik heb met mijn crappy camera van mn telefoon de foto's gemaakt, dus de kleuren zijn misschien niet zo goed te zien. Hier 2 foto's, 1e met flits, 2e zonder:

Ennnnn ook nog:

Kwasten dus!

Een smudge kwast en een soort crease-blender kwast

Ohja, en over of het nou mat of shimmery is: de meeste kleuren zijn mat, ik gok dat per 2 verticale rijen er ongeveer 4 kleurtjes wat glitters in zitten, maar dat is niet zo heel veel.

Ben helemaal blij, ga straks douchen en gelijk ff wat leuke kleurtjes uit proberen

Omdat die rondjes (?) vrij klein zijn gok ik dat ze snel op zijn, zeker de kleuren die ik veel gebruik, maar we zullen zien. Ik heb iig voor de komende tijd genoeg kleuren xD En als het op is dan bestel ik wel weer nieuwe paletjes

pi_74218137
Ben van plan deze 2 producten te gaan bestellen:

88 Warm Color Eyeshadow Coastal Scents New Palette
88 Color EyeShadow Coastal Scents Primer Matte
palette

Ik heb net een shop op ebay gevonden die ze heeft (wel meerdere)

Waar bestellen jullie die dingen?
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_74218488
Misschien een stomme vraag maar, de meeste kleuren kun je toch gewoon mengen? Waarom dan zo een groot pallet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')