abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73919547
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 16:55 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Ik ben geen expert, maar doe je meestal niet de lichtere kleur aan de neus-kant van je oog en de donkere kleur aan de buitenzijde?
Ik heb het zo proberen te doen:
http://www.cosmopinie.nl/(...)lver_goud_brons.html

Die donkere vlekken komt denk ik door het licht dat werd weerkaatst in de spiegel?
pi_73919562
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 16:40 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Oh je hebt een mooie vorm van wenkbrauwen zeg!
En mooie kleuren oogschaduw!
Dank je wel! Ik vond ze te dun, dus ben ze sinds februari aan het laten groeien Ze zijn nog wel een beetje slordig..
pi_73945301
oee, ik heb een kwastenset gekocht alleen die moet komen uit Hongkong.
iemand hier verstand hoe lang dat gaat duren?? Hij is 2 dagen geleden verzonden stond er.
Ik kan namelijk niet meer wachten
pi_73946986
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 16:55 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Ik ben geen expert, maar doe je meestal niet de lichtere kleur aan de neus-kant van je oog en de donkere kleur aan de buitenzijde?
Als je de ogen optisch verder van elkaar wil hebben doe je licht aan de binnenzijde.
Om ze dichter bij elkaar te krijgen gebruik je donker.
Dat verschilt dus per persoon.
pi_74009663
Waar is Dipkip ?!
pi_74010612
Dat warm palette is echt de grootste aanrader ooit! Zulke mooie kleuren, megaveel pigment.. enige minpuntje is dat er heel weinig groene kleuren in zitten. Voor 18 euro incl verzenden is het meer dan de moeite waard.
  FOK!fossiel zaterdag 24 oktober 2009 @ 14:21:27 #109
1455 Keroppi
kool kikker
pi_74014362
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 10:47 schreef P.F het volgende:
Waar is Dipkip ?!
Hihi vind je het topic ook 'te rustig'?

Een van mijn favoriete kleuren oogschaduw komt uit een setje van 4 'cubes' van de Bodyshop, maar die kleur verkopen ze niet los. Zo suf, nu moet ik zo'n heel setje van 4 opnieuw aanschaffen terwijl ik de andere drie kleuren nauwelijks aangeraakt heb...
Chick on a mission
pi_74022239
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 12:28 schreef Lillyfield het volgende:
oee, ik heb een kwastenset gekocht alleen die moet komen uit Hongkong.
iemand hier verstand hoe lang dat gaat duren?? Hij is 2 dagen geleden verzonden stond er.
Ik kan namelijk niet meer wachten
De laatste keren dat ik iets uit Hong Kong over heb laten komen moest ik 14 tot 21 dagen wachten,..dus juich maar niet te vroeg, het kan nog even duren
pi_74032286
Ik heb niet alle topics compleet gelezen, maar heeft iemand ervaring met de producten van e.l.f. ?
staat voor eyes lips face en al hun producten (behalve de minerale make up) zijn 1 euro.
Ik ben wel benieuwd en heb een paar reviews gelezen, iemand hier al besteld?
pi_74036450
Ik heb laatst concealer boi-ing gekocht bij cdwow.nl, maar na betaling blijkt dat het uit hongkong wordt verstuurd. Ik dac ht, ik meld het even
pi_74036515
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 11:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dat warm palette is echt de grootste aanrader ooit! Zulke mooie kleuren, megaveel pigment.. enige minpuntje is dat er heel weinig groene kleuren in zitten. Voor 18 euro incl verzenden is het meer dan de moeite waard.
Waar heb je dat vandaan? Als ik via coastalscents bestel kom ik op 25 euro...
  zondag 25 oktober 2009 @ 10:12:21 #114
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_74036803
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 01:01 schreef Monita het volgende:
Ik heb niet alle topics compleet gelezen, maar heeft iemand ervaring met de producten van e.l.f. ?
staat voor eyes lips face en al hun producten (behalve de minerale make up) zijn 1 euro.
Ik ben wel benieuwd en heb een paar reviews gelezen, iemand hier al besteld?
Yep, heel lang geleden heb ik eens een bestelling geplaatst. De kwaliteit van de penselen vond ik tegenvallen, en de kwaliteit van de oogschaduws heel erg meevallen!

Hier wat swatches:
KuikenGuppy
  FOK!fossiel zondag 25 oktober 2009 @ 11:02:57 #115
1455 Keroppi
kool kikker
pi_74037824
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 09:50 schreef mascarpone het volgende:
Ik heb laatst concealer boi-ing gekocht bij cdwow.nl, maar na betaling blijkt dat het uit hongkong wordt verstuurd. Ik dac ht, ik meld het even
Aargh! Waarom kende ik deze site nog niet?

Wat sommige dingen betreft zijn ze echt stukken goedkoper. Hoe zijn je ervaringen verder met deze site? Bezorgen ze snel?
Chick on a mission
pi_74038125
@ Burdie; Oei ik heb daar net wat penselen besteld en juist geen make-up omdat iemand anders weer zei dat de penselen goed genoeg waren en de oogschaduw tegen viel
Nouja ik zal snel genoeg zien, voor die paar euro's..
  zondag 25 oktober 2009 @ 11:36:40 #117
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_74038610
Ik vind de make-up daar wel extreem goedkoop, vraag me dan altijd af waar ze dat van maken en waar ze dan winst op maken

Ik had de vraag van de week al gesteld, maar vraag het maar nog een keer
Iemand ervaring met de Mastertouch under eye concealer van Max Factor?
Ik gebruik hem nu 2 weken bijna iedere dag en hij is al half leeg
11 euro per maand uitgeven aan concealer gaat me toch een beetje ver...
Hij is wel goed want droogt mooi, dekt goed en gata niet in mijn oogrimpeltjes/plooitjes zitten.

Wie heeft er raad voor andere goede concealers?
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  FOK!fossiel zondag 25 oktober 2009 @ 11:58:54 #118
1455 Keroppi
kool kikker
pi_74039151
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 11:36 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik vind de make-up daar wel extreem goedkoop, vraag me dan altijd af waar ze dat van maken en waar ze dan winst op maken

Ik had de vraag van de week al gesteld, maar vraag het maar nog een keer
Iemand ervaring met de Mastertouch under eye concealer van Max Factor?
Ik gebruik hem nu 2 weken bijna iedere dag en hij is al half leeg
11 euro per maand uitgeven aan concealer gaat me toch een beetje ver...
Hij is wel goed want droogt mooi, dekt goed en gata niet in mijn oogrimpeltjes/plooitjes zitten.

Ik vind bo-ing van Benefit ook erg fijn! Ik gebruik 'm niet vaak (hij zat in de Big Beautiful eye's kit) maar als ik 'm gebruik ben ik er erg tevreden over.
Chick on a mission
pi_74039171
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 11:02 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Aargh! Waarom kende ik deze site nog niet?

Wat sommige dingen betreft zijn ze echt stukken goedkoper. Hoe zijn je ervaringen verder met deze site? Bezorgen ze snel?
Ik heb nog geen echte ervaringen met deze site. Heb er donderdag voor het eerst besteld, wist niet dat ze ook make up verkopen. Verwacht deze week het pakketje te ontvangen.

Alles wordt vanuit Hongkong verstuurd, verwacht een levertijd van een dag of 6 a 7 stond er in de bevestigingsmail van mijn bestelling. Maar de concealer die ik kocht kost bij Sephora EUR 21.50 en hier EUR 10,99. Wel heb ik goede ervaringen gelezen van mensen die er spelletjes en CD's enzo hebben gekocht, dat ze wel een origineel product krijgen.

Voordeel is dat als je meerdere dingen bestelt dat alles apart wordt verzonden zodat je geen douanerechten hoeft te betalen.
pi_74039239
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 09:55 schreef mascarpone het volgende:

[..]

Waar heb je dat vandaan? Als ik via coastalscents bestel kom ik op 25 euro...
http://myworld.ebay.com/abestlife/ Hier heb ik 'm besteld.
pi_74039535
Ik zal me toch even voorstellen.

Ben een semi makeup noob. Tijdens mijn studententijd droeg ik altijd makeup. Na mijn studie een jaar en het buitenland geweest en daarna nooit meer makeup op gehad. Dat is nu 10 jaar geleden ofzo.

Onlangs weer een makeup vibe gekregen toen ik allerlei instructies op Youtube zag. Onwijs gafe filmpjes. Toen vond ik ook dit topic (en de vorige) waar ik super veel info vanedaan heb. Ik ben nu bezig een basisset makeup te verzamelen n.a.v. wat mensen op Youtube en op dit forum zeggen.
Heb nu gekocht:

• Coastal Scents 88 palette (is onderweg)
  • 2 YSL mascaras (zwart en donkerpaars)
  • Liquid Eyeliner van de HEMA
  • van Essense (Kruidvat) 2 lippotloden
  • Urban Decay primer potion (is onderweg uit UK)
  • Boi ing concealer van Benefit dan (ook onderweg).
  • 2 kwasten van de HEMA
  • De Aldi dag en nachtcreme omdat die goed uit de consumentenbond test kwamen.

Als ik alles binnen heb ga ik eens flink experimenteren en misschien ook ervaringen delen met jullie.
  •   FOK!fossiel zondag 25 oktober 2009 @ 12:52:23 #122
    1455 Keroppi
    kool kikker
    pi_74040655
    quote:
    Op zondag 25 oktober 2009 12:14 schreef mascarpone het volgende:

Als ik alles binnen heb ga ik eens flink experimenteren en misschien ook ervaringen delen met jullie.

Foto's willen we dan!

Ik had laatst een keer me een beetje uitgeleefd voor een feestje en dacht 'och kan wel een foto voor dit topic maken'. Maar ik kreeg gewoon geen goede foto van m'n oog. Of het nou aan het kunstlicht ligt of aan mijn gebrek aan talent, ik weet het niet
    Chick on a mission
    pi_74040820
    Ik zoek bruine kleuren zonder rood er in
    of grijze kleuren die een beetje bruin zijn

iemand tips?
    pi_74041470
    Ik heb net besteld van de online shop van e.l.f., een bestelling van 30 euro, met zo'n 20 producten erin. lipglossjes, penselen, sticks, cremes, potloden... veel variatie dus
    Misschien wat veel voor de eerste keer, maar na een paar reviews gezien te hebben heb ik er toch wel een beetje vertrouwen in. Er zullen wel een pààr dingen tussenzitten die de moeite zijn, hoop ik dan.

ik ben benieuwd
      zondag 25 oktober 2009 @ 13:27:12 #125
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_74041550
    quote:
    Op zondag 25 oktober 2009 12:52 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Foto's willen we dan!

Ik had laatst een keer me een beetje uitgeleefd voor een feestje en dacht 'och kan wel een foto voor dit topic maken'. Maar ik kreeg gewoon geen goede foto van m'n oog. Of het nou aan het kunstlicht ligt of aan mijn gebrek aan talent, ik weet het niet
    Ik ben ook benieuwd naar je experimenten mascarpone!

@Keroppi: dat heb ik ook vaak hoor. Heb het met mn mobiel geprobeerd maar dat is echt niks, mn man heeft een digitale spiegelreflex en dat gaat al beter, maar dat kan ik weer niet zelf. Altijd getob dus
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_74046598
    Ik heb nu iets met zilver en glimmend zwart geprobeerd van Max Factor. Het is eigenlijk voor smokey eyes oid, maar ik wist niet precies wat ik waar moest doen dus heb ik m'n oog gewoon verdeeld (links 2/5e zwart en rechts 3/5e zilver) en bij m'n andere oog natuurlijk andersom. Je ziet wel de verticale scheidingslijn heel goed, maar dat moet gewoon kunnen vond ik
    pi_74046607
    Donkerste kleur natuurlijk aan de buitenkant...
      FOK!fossiel zondag 25 oktober 2009 @ 16:49:01 #128
    1455 Keroppi
    kool kikker
    pi_74047111
    quote:
    Op zondag 25 oktober 2009 16:31 schreef P.F het volgende:
    Donkerste kleur natuurlijk aan de buitenkant...
    Ik ga vanavond naar Lily Allen, dus dan mag 't wel een beetje apart . Met oogschaduw (Shockin' blue, nou dat is 't zeker: een zilver metallic blauw) en mijn geliefde bodyshop slanted eyeshadow brush een eyeliner gemaakt. Aangevuld me veel mascara
    Chick on a mission
    pi_74066204
    Hier heb ik 470 Star-Studded Black van MaxFactor op
    Beetje aangezet zodat je nog iets ziet op de webcam

maandag 26 oktober 2009 @ 01:19:05 #130
    82814 BBQ-kip
    never say no to panda!
    pi_74066752
    Staat je goed zeg! Leuk!

En nu ga ik écht naar bed
    Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
    pi_74066836
    Dank je wel! En slaap lekker!
    pi_74067824
    quote:
    Op zondag 25 oktober 2009 12:02 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

http://myworld.ebay.com/abestlife/ Hier heb ik 'm besteld.
    Dank je wel.
    Mooi pallette ook, kun je veel mee. Alleen jammer genoeg niet het warm pallette van CS. Die ziet er zo uit:

P.S. Ik zal proberen foto's te maken van mijn experimentjes, als het lukt. Macro mode op je camera gebruiken zei mijn man, ik wacht het af
    pi_74071731
    Die is gewoon dezelfde als deze hoor

http://cgi.ebay.com/Brand(...)?hash=item3ca648d0d0

Komt toch allemaal uit China.
    pi_74074594
    quote:
    Op zondag 25 oktober 2009 11:36 schreef BBQ-kip het volgende:

ik gebruik die van YSL, touche eclat. Niet de goedkoopste, maar naar mijn mening echt de allerbeste. Voor de rest heb ik nooit echt dure make up, ik denk dat het duurste van de body shop is. kan er ook nooit superveel geld aan uitgeven, maar behave dus bij deze concealer. Het geld meer dan waard..
      maandag 26 oktober 2009 @ 13:34:41 #135
    269956 Nieners
    Sofa King Addicted.
    pi_74075914
    Iemand ervaring met O-glow en O-gloss van Smashbox? Lijkt me wel geinig om te proberen!
    Mijn beste aankoop is trouwens Mixing Medium van MAC, veel mooiere kleuren krijg je daarmee .
    Living and loving in the moment.
      FOK!fossiel maandag 26 oktober 2009 @ 15:14:51 #136
    1455 Keroppi
    kool kikker
    pi_74078974
    quote:
    Op maandag 26 oktober 2009 13:34 schreef Nieners het volgende:
    Iemand ervaring met O-glow en O-gloss van Smashbox? Lijkt me wel geinig om te proberen!
    Mijn beste aankoop is trouwens Mixing Medium van MAC, veel mooiere kleuren krijg je daarmee .
    Heb ze een keer geprobeerd in de amerikaanse Sephora. Kijk, het heeft echt een enorm 'gadget' gehalte: je smeert iets transparants op dat roze kleurt. Maar ik vond de lipgloss te roze en blush doe ik niet aan.
    Chick on a mission
    pi_74086127
    quote:
    Op maandag 26 oktober 2009 11:13 schreef Chanty87 het volgende:
    Die is gewoon dezelfde als deze hoor

http://cgi.ebay.com/Brand(...)?hash=item3ca648d0d0

Komt toch allemaal uit China.
    Ow, ik had op warm gezocht en dan vindt ebay die ander. Thenx.

Ik wacht even mijn CS pallet af om te kijken of ik hem echt wil.
      maandag 26 oktober 2009 @ 19:07:58 #138
    82814 BBQ-kip
    never say no to panda!
    pi_74086942
    quote:
    Op maandag 26 oktober 2009 12:50 schreef Monita het volgende:

[..]

ik gebruik die van YSL, touche eclat. Niet de goedkoopste, maar naar mijn mening echt de allerbeste. Voor de rest heb ik nooit echt dure make up, ik denk dat het duurste van de body shop is. kan er ook nooit superveel geld aan uitgeven, maar behave dus bij deze concealer. Het geld meer dan waard..
    Ah, da's waar ook, ik heb nog een touce éclat liggen in dichte verpakking, was laatst in de aanbieding ergens
    Toch maar binnenkort eens gaan proberen.
    Diezelfde van The Body Shop vind ik ook wel ok, maar die geeft te weinig dekking voor onder mijn ogen vind ik.
      maandag 26 oktober 2009 @ 19:40:44 #139
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_74088247
    Oke. Heeeeelll lang getwijfeld, maar ik ga nou toch zo'n enorm palet bestellen Heb een geweldige bij Zoeva gezien:

En ik vind 'm ZOOOO gaaf!!
    Helaas is ie niet op voorraad Magoed, zodra ie dat wel is bestel ik 'm gelijk, en ook voor een vriendin want die vind 'm ook al zo mooi xD
    Wat ik vooral leuk eraan vind is dat er veel roze en paars tinten in zitten, en dat staat me echt geweldig Daarbij is het ook een mat palet volgensmij, als ik het zo zie, en ik hou erg van matte kleuren.
    Jeuj!
      maandag 26 oktober 2009 @ 20:17:52 #140
    269956 Nieners
    Sofa King Addicted.
    pi_74089782
    quote:
    Op maandag 26 oktober 2009 15:14 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Heb ze een keer geprobeerd in de amerikaanse Sephora. Kijk, het heeft echt een enorm 'gadget' gehalte: je smeert iets transparants op dat roze kleurt. Maar ik vond de lipgloss te roze en blush doe ik niet aan.
    Dat vind ik juist leuk .
    Was de gloss erg plakkerig?
      FOK!fossiel maandag 26 oktober 2009 @ 20:31:15 #141
    1455 Keroppi
    kool kikker
    pi_74090327
    quote:
    Op maandag 26 oktober 2009 20:17 schreef Nieners het volgende:

[..]

Dat vind ik juist leuk .
    Was de gloss erg plakkerig?
    Durf ik echt niet meer te zeggen

Waar was je dan van plan te bestellen, Smashbox verkoopt toch niet in NL?
    Chick on a mission
      maandag 26 oktober 2009 @ 20:45:50 #142
    269956 Nieners
    Sofa King Addicted.
    pi_74090937
    quote:
    Op maandag 26 oktober 2009 20:31 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Durf ik echt niet meer te zeggen

Waar was je dan van plan te bestellen, Smashbox verkoopt toch niet in NL?
    Ebay denk ik, anders hier http://www.allcosmeticswholesale.com/ of http://www.brigettesboutique.com/ .
    Ken je die al?
      maandag 26 oktober 2009 @ 22:20:31 #143
    82814 BBQ-kip
    never say no to panda!
    pi_74094406
    quote:
    Op maandag 26 oktober 2009 19:40 schreef Enfermera het volgende:
    Oke. Heeeeelll lang getwijfeld, maar ik ga nou toch zo'n enorm palet bestellen Heb een geweldige bij Zoeva gezien:

[ afbeelding ]

En ik vind 'm ZOOOO gaaf!!
    Helaas is ie niet op voorraad Magoed, zodra ie dat wel is bestel ik 'm gelijk, en ook voor een vriendin want die vind 'm ook al zo mooi xD
    Wat ik vooral leuk eraan vind is dat er veel roze en paars tinten in zitten, en dat staat me echt geweldig Daarbij is het ook een mat palet volgensmij, als ik het zo zie, en ik hou erg van matte kleuren.
    Jeuj!
    Indien deze mat is en hij je goed bevalt, ga ik er eens aan denken om deze te bestellen

Ik heb vandaag zowaar een subtiele crease gecreëerd met oogschaduw
    Moest alleen tering vroeg op en ben bij thuiskomst in slaap gevallen op de bank. In mijn slaap wrijf ik altijd met mijn knuistjes in mijn ogen met als gevolg panda-oogjes, dus geen EOTD van mijn crease denk ik
      maandag 26 oktober 2009 @ 23:11:03 #144
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_74096313
    quote:
    Op maandag 26 oktober 2009 22:20 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Indien deze mat is en hij je goed bevalt, ga ik er eens aan denken om deze te bestellen

Ik heb vandaag zowaar een subtiele crease gecreëerd met oogschaduw
    Moest alleen tering vroeg op en ben bij thuiskomst in slaap gevallen op de bank. In mijn slaap wrijf ik altijd met mijn knuistjes in mijn ogen met als gevolg panda-oogjes, dus geen EOTD van mijn crease denk ik
    Als ik 'm heb maak ik er zelf wel even een foto van, dan kan je de kleuren irl zien
    Maar hij is nu nog out of stock helaas Morgen maar weer kijken.

Oeh! Vet!
    HAHAHAHA hmmm das minder.
    Ja, dat heb ik nooit, want ik heb harde lenzen en dan is wrijven in je ogen met je lenzen in sowieso een no-go

Ohja, en ik heb trouwens dit gekocht op deze webshop:
    2 van deze:

en 1 van deze in het turquoise, dus die daar rechts in het midden:

Maar 12,75 incl alles enzo!
      maandag 26 oktober 2009 @ 23:16:53 #145
    82814 BBQ-kip
    never say no to panda!
    pi_74096545
    Ben benieuwd, echt een huge palette is dat he
    Als we hier klaar zijn met verbouwen krijg ik mijn eigen make-up-tuttebellen-tafeltje
    Kan ik lekker al mijn troepjes kwijt
    Nu is het een beetje aanklooien en elke ochtend de boel weer pakken en richting spiegel slepen. Ik heb al mijn spulletjes nu op een dienblad staan

Die mascara is voor over zwarte mascara heen toch? Voor de wimpertips ofzo?
    Grappig
      maandag 26 oktober 2009 @ 23:27:14 #146
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_74096921
    quote:
    Op maandag 26 oktober 2009 23:16 schreef BBQ-kip het volgende:
    Als we hier klaar zijn met verbouwen krijg ik mijn eigen make-up-tuttebellen-tafeltje
    Nu is het een beetje aanklooien en elke ochtend de boel weer pakken en richting spiegel slepen. Ik heb al mijn spulletjes nu op een dienblad staan

Grappig
    Jaaa echt enorm Mja, ik dacht, als ik dan toch voor en palette ga, dan maar gelijk goed.
    Oehhh! Wat vet! Als wij een nieuw huis hebben ga ik dat ook eisen hihi
    Ja precies... Dat werkt ook niet he? Ik blijf meestal (als hubby niet nog in bed ligt) maar gewoon maar in mn bed liggen en pak een compact spiegeltje erbij, of ik ga voor de grote spiegel van de kast staan. Maar het is inderdaad aanmodderen, dit moet toch niet kunnen zeg!!!1!!!!1!!!11!

Oh, weet ik veel. Ik dacht; blauw, das wel grappig Misschien ook wel om alleen die mascara te gebruiken Vond 'm wel geinig
    pi_74102010
    quote:
    Op maandag 26 oktober 2009 23:16 schreef BBQ-kip het volgende:

Grappig
    Oh ik heb dat ook een tijdje gedaan,..al mijn make up mee slepen richting spiegel.
    Nu alles af is mijn eigen plek gemaakt,..HEERLIJK! Ik wil niet anders meer.
    En ben het er helemaal mee eens, iedere vrouw heeft recht op zo'n hoekje!

Gister bij de Hema licht groene concealer gehaald in een tube, werkt echt super tegen al mijn rode plekjes.
    Bij mij ging concealer ook erg snel op (ongeacht merk) ben toen begonnen met concealer op mijn hand te doen en daarna met een kwast aanbrengen, werkt besparend.
    Want als je het direct onder je ogen smeert gebruik je al snel te veel!
      dinsdag 27 oktober 2009 @ 10:41:14 #148
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_74103941
    @ Springlover: die groene concealer heb ik idd ook, superspul is dat zeker idd voor rode plekjes!

Ohja, de palettes waren weer in stock dus ik heb 'm bestelddd!!1!
    Deze dus, de 96 palette:

En ook nog 2 kwastjes, een smudge en crease brush:

Ben benieuwdddddd
    pi_74104698
    quote:
    Op dinsdag 27 oktober 2009 10:41 schreef Enfermera het volgende:

Ohja, de palettes waren weer in stock dus ik heb 'm bestelddd!!1!
    Deze dus, de 96 palette:
    [ afbeelding ]
    En ook nog 2 kwastjes, een smudge en crease brush:
    [ afbeelding ]

Ben benieuwdddddd
    Wauw ziet er echt super leuk uit! Ben benieuwd hoe het bevalt ed,..
    Baal er van dat ik een beauty-stop heb op dit moment
      dinsdag 27 oktober 2009 @ 11:27:04 #150
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_74105269
    Jippee, eindelijk mijn Smashbox Smudgepot binnen !
    KuikenGuppy
      dinsdag 27 oktober 2009 @ 11:29:15 #151
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_74105332
    quote:
    Op dinsdag 27 oktober 2009 11:08 schreef springlover het volgende:

[..]

Wauw ziet er echt super leuk uit! Ben benieuwd hoe het bevalt ed,..
    Baal er van dat ik een beauty-stop heb op dit moment
    Cool he
    Ohhh klote joh. Ja, dat heb ik ook een tijdje gehad, ik had nu eindelijk weer geld om wat te kopen
    quote:
    Op dinsdag 27 oktober 2009 11:27 schreef Burdie het volgende:
    Jippee, eindelijk mijn Smashbox Smudgepot binnen !
    Vet!
    Maar wat is het eigenlijk? Wat zit erin?
    pi_74110637
    Ik heb mijn CS pallette binnen. Meteen gaan experimenteren natuurlijk

Dit is mijn eerste probeersel. Ziet er op de foto helemaal niet uit zoals in het echt, daar gaan de kleuren veel meer in elkaar over.

Ik heb het gemaakt n.a.v. onderstaande video. Maar, het lijkt alsof de kleuren veel meer 'pakken' bij haar als bij mij. Als ik zwart gebruik aan de buitenkant dan wordt het grijs, bij haar wordt het echt zwart. Kan dat komen omdat ik geen oogschaduwbasis gebruik (die is nog niet binnen), of goedkope (hema) kwasten??

dinsdag 27 oktober 2009 @ 14:23:13 #153
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_74110856
    quote:
    Op dinsdag 27 oktober 2009 14:17 schreef mascarpone het volgende:
    Ik heb mijn CS pallette binnen. Meteen gaan experimenteren natuurlijk

Dit is mijn eerste probeersel. Ziet er op de foto helemaal niet uit zoals in het echt, daar gaan de kleuren veel meer in elkaar over.

[ afbeelding ]

Ik heb het gemaakt n.a.v. onderstaande video. Maar, het lijkt alsof de kleuren veel meer 'pakken' bij haar als bij mij. Als ik zwart gebruik aan de buitenkant dan wordt het grijs, bij haar wordt het echt zwart. Kan dat komen omdat ik geen oogschaduwbasis gebruik (die is nog niet binnen), of goedkope (hema) kwasten??

Ziet er mooi uit!
    Ja, kan zeker komen door de oogschaduwbasis. Ik gebruikte dat eerst ook niet, bleef het amper zitten. Daarna gebruikte ik een primer van Gosh maar dat was het ook niet helemaal. Heb nu de Shadow Insurance van Too Faced, en dat is echt Ben verslaafd! Het is een heel licht smeerseltje wat je haast niet voelt zitten en je oogschaduw blijft er serieus de hele dag echt supermooi mee zitten Dus die 14 (volgensmij?) euro voor zo'n klein tubetje is het zeker waard
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')