Thanks! Ik ga gelijk ff kijkenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:30 schreef Burdie het volgende:
[..]
EDM via everydayminerals.com
en BarryM via http://www.alicejohavesentials.nl/
Die BarryM kwast kost echt niets
En primers zijn normaal duur zeg! die Sephora is normaal 11 euro voor 15 ml!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Waar koop je EDM / Barry M?
[..]
Echt he![]()
Zonde van die primer.Ik heb die van gosh maar die vind ik ook niet heel veel uitmaken ofzo. Wel iets natuurlijk, maar niet benoemenswaardig.
Haha kermismodus
quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:48 schreef Enfermera het volgende:
@ Alors: ik heb zelf ook een aardig lichte huid en gebruik foundation van de hemaik vind 'm geweldig qua kleur
Oh thanks voor de tips ik ga eens kijkenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n wit bekkie. Ik gebruik de "Cool" kleurserie van True Match L'Oréal en de coole kleuren van EveryDay Minerals, die werken prima. En ik heb een YSL foundation die de goeie rozige kleur is, maar die is een beetje te duur om elke dag op te doen, dus alleen soms
Aha! Ja, daar gebruik ik dan weer een wattenstokje voor. Maar kan me voorstellen dat ze daarvoor wél handig zijn.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:29 schreef Burdie het volgende:
[..]
Voor mij iig wel, ik gebruik 'm om mascaravlekken weg te poetsen.
In theorie doe ik 't naast een parttime baan.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Aha! Ja, daar gebruik ik dan weer een wattenstokje voor. Maar kan me voorstellen dat ze daarvoor wél handig zijn.
Is het nou jouw "main job" tegenwoordig, het visagiewerk? Of doe je het ergens anders naast?
Ow, da's balen zeg...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
In theorie doe ik 't naast een parttime baan.
Alleen ontbreekt die parttime baan momenteel eventjes.
Je kunt ze veel beter (en goedkoper) online bestellen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:09 schreef Mirjam het volgende:
ah, ok, zal van de week (bij de hema) ff kijken naar gelijke kwastjes
Ja, visagie is ook zo'n lekker onzeker vakquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ow, da's balen zeg...
Best onzekere tijden nu natuurlijk.
Hoop dat je snel iets vindt of als visagiste doorbreekt en er je volledige werk van kunt maken
Als je dan toch bij een winkel wilt kopen ipv via internet, loop dan de bodyshop of de douglas binnen. Die van de hema zijn niet zo heel erg fijn.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:09 schreef Mirjam het volgende:
ah, ok, zal van de week (bij de hema) ff kijken naar gelijke kwastjes
De Barry M kwast die ik hierboven noemde misschien?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:21 schreef Mirjam het volgende:
oh
hebben jullie wat low-budget tips dan?heb 't ff niet zo breed zeg maar
had dealextreme niet kwasten die bevielen?
ohja, zie 'tquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:23 schreef Burdie het volgende:
[..]
De Barry M kwast die ik hierboven noemde misschien?
Die kost 2,35.
Haha ja, nog van de zomerquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:07 schreef BBQ-kip het volgende:
Sproetjes![]()
Heel leuk! Denk dat groen je ook fantastisch staat met het rood in je haar en de sproetjes
Hoe vond je man het? Of is het niet heel heel anders of heftiger dan je normaal doet?
Haha ja preciesquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:04 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn vriend heeft ook altijd zoiets van... tsja... waarom doe je al die moeite en waarom heb je in godsnaam zoveel rotzooi (verschillende kleuren, potjes, brushes etc.) nodig.
Maar goed, hij zegt weleens dat hij het leuk vindt, en zo niet, pech voor hem
Ik vind daarentegen zijn net uitgezochte velgen lijken op het snijblad van een snijbonenmolendus ieder zijn ding
Mooi palette, groeeeeen (ben ik gek op). Ik heb net wat stukjes van die Laura Luke site zitten kijken. Daarvan gaf iemand net de link van in dit topic. Die heeft ook een eigen make-up lijn nu en daar zitten ook mooie palletjes in zeg! http://www.bylaurenluke.com
Idd.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:31 schreef BBQ-kip het volgende:
Hehehe, vrouwen komen van venus, mannen van mars toch? Live and let live
Ik heb even op de GWK-site gekeken en daar staat dat het ongeveer gelijk is momenteel, pond met de euro. Bizar idee, voor mijn gevoel is het nog steeds net als vroeger x 1,5 maar dat is het dus niet.
24 euro voor zo'n palette is niet echt duur toch? Zijn flink groot en mooie bruikbare kleuren.
Oh, en bij 2 zijn de verzendkosten gratis... hmmmm, wellicht over een tijdje eens naar kijken.
11,00 pond is 12,33 euro... Ik heb toevallig vandaag een concealerpalette besteld via Ebayquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:31 schreef BBQ-kip het volgende:
Hehehe, vrouwen komen van venus, mannen van mars toch? Live and let live
Ik heb even op de GWK-site gekeken en daar staat dat het ongeveer gelijk is momenteel, pond met de euro. Bizar idee, voor mijn gevoel is het nog steeds net als vroeger x 1,5 maar dat is het dus niet.
24 euro voor zo'n palette is niet echt duur toch? Zijn flink groot en mooie bruikbare kleuren.
Oh, en bij 2 zijn de verzendkosten gratis... hmmmm, wellicht over een tijdje eens naar kijken.
Oh, ietsjes meer dan ik dacht dus. Nou ja, ik mag het toch niet bestellen, heb echt veel zooi nu.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:49 schreef Sjeen het volgende:
[..]
11,00 pond is 12,33 euro... Ik heb toevallig vandaag een concealerpalette besteld via EbayMijn CC is weer schoon (maandafrekening gehad) dus nu mocht ik weer van mezelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |