Meen je dat nou?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:16 schreef Burdie het volgende:
[..]
Voor een visa issie redelijk onmisbaar![]()
Waar koop je EDM / Barry M?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:16 schreef Burdie het volgende:
[..]
Voor een visa issie redelijk onmisbaar![]()
Mijn persoonlijke favorieten:
EDM Eye-kabuki
[ afbeelding ]
Barry M eyeshadow brush
[ afbeelding ]
Echt hequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:19 schreef BBQ-kip het volgende:
Hehehe, ik ken het... Ik wilde de tv aan doen net, maar het digitale ding staat uit, paar dingen geprobeerd, maar het lukt me niet... dat wordt dus ook wachten tot mijn vent thuis is![]()
Ben heel benieuwd naar je kunstwerkje! TFSI is echt fijn
Ik heb gisteren trouwens naar mijn werk ('s ochtends ziekenhuis, heeel warm, 's middags poli, vrij koel) de Sephora primer onder mijn foundation gedaan... Nou, mijn foundation brengt wel mooi glas op erdoor, maar knalt er net zo hard af als zonder primer.
/kermismodus on
Jammer jammer jammer, alweer geen winnaar
/kermismodus off
Voor mij iig wel, ik gebruik 'm om mascaravlekken weg te poetsenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Meen je dat nou?![]()
Die harde, grove sponsjes die je bij elke merk oogschaduw krijgt?
Ik vind ze verschrikkelijk
EDM via everydayminerals.comquote:
Thanks! Ik ga gelijk ff kijkenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:30 schreef Burdie het volgende:
[..]
EDM via everydayminerals.com
en BarryM via http://www.alicejohavesentials.nl/
Die BarryM kwast kost echt niets
En primers zijn normaal duur zeg! die Sephora is normaal 11 euro voor 15 ml!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Waar koop je EDM / Barry M?
[..]
Echt he![]()
Zonde van die primer.Ik heb die van gosh maar die vind ik ook niet heel veel uitmaken ofzo. Wel iets natuurlijk, maar niet benoemenswaardig.
Haha kermismodus
quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:48 schreef Enfermera het volgende:
@ Alors: ik heb zelf ook een aardig lichte huid en gebruik foundation van de hemaik vind 'm geweldig qua kleur
Oh thanks voor de tips ik ga eens kijkenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n wit bekkie. Ik gebruik de "Cool" kleurserie van True Match L'Oréal en de coole kleuren van EveryDay Minerals, die werken prima. En ik heb een YSL foundation die de goeie rozige kleur is, maar die is een beetje te duur om elke dag op te doen, dus alleen soms
Aha! Ja, daar gebruik ik dan weer een wattenstokje voor. Maar kan me voorstellen dat ze daarvoor wél handig zijn.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:29 schreef Burdie het volgende:
[..]
Voor mij iig wel, ik gebruik 'm om mascaravlekken weg te poetsen.
In theorie doe ik 't naast een parttime baan.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Aha! Ja, daar gebruik ik dan weer een wattenstokje voor. Maar kan me voorstellen dat ze daarvoor wél handig zijn.
Is het nou jouw "main job" tegenwoordig, het visagiewerk? Of doe je het ergens anders naast?
Ow, da's balen zeg...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
In theorie doe ik 't naast een parttime baan.
Alleen ontbreekt die parttime baan momenteel eventjes.
Je kunt ze veel beter (en goedkoper) online bestellen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:09 schreef Mirjam het volgende:
ah, ok, zal van de week (bij de hema) ff kijken naar gelijke kwastjes
Ja, visagie is ook zo'n lekker onzeker vakquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ow, da's balen zeg...
Best onzekere tijden nu natuurlijk.
Hoop dat je snel iets vindt of als visagiste doorbreekt en er je volledige werk van kunt maken
Als je dan toch bij een winkel wilt kopen ipv via internet, loop dan de bodyshop of de douglas binnen. Die van de hema zijn niet zo heel erg fijn.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:09 schreef Mirjam het volgende:
ah, ok, zal van de week (bij de hema) ff kijken naar gelijke kwastjes
De Barry M kwast die ik hierboven noemde misschien?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:21 schreef Mirjam het volgende:
oh
hebben jullie wat low-budget tips dan?heb 't ff niet zo breed zeg maar
had dealextreme niet kwasten die bevielen?
ohja, zie 'tquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:23 schreef Burdie het volgende:
[..]
De Barry M kwast die ik hierboven noemde misschien?
Die kost 2,35.
Haha ja, nog van de zomerquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:07 schreef BBQ-kip het volgende:
Sproetjes![]()
Heel leuk! Denk dat groen je ook fantastisch staat met het rood in je haar en de sproetjes
Hoe vond je man het? Of is het niet heel heel anders of heftiger dan je normaal doet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |