Nice hoor! Ik vind het helemaal niet erg, juist wel goed gelukt.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:08 schreef purplerose het volgende:
Duidelijker kon ik het helaas niet krijgen, zijn met mijn foon gemaakt en wat bijgesneden vandaar de wazigheid![]()
![]()
Maar poging 1 dus
En ik heb gebruikt...
de eyeshadow base van catrice
de lichte kleur is hypnotic blue van Essence
de donkere kleur is de velvet matt dark lilac van Catrice
de eyeliner is de midnight blue stay on eyeliner van Catrice
en de mascara is de allround mascara extra volume, length en curl in de kleur paars.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ok, gaan we uitproberenquote:Op woensdag 11 november 2009 22:17 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik denk dat er iets teveel blauwig/paarsig in zit tot vrij hoog richting je wenkbrauw, dat het daarom wat lijkt op een blauw oog
Of bedoelde diegene dat niet?
Ik zou richting je wenkbrauw een stuk minder van die kleur gebruiken, meer huidskleurig of wittig (zonder blauw erin) en een stuk minder oogschaduw daar gebruiken, zodat het meer met je eigen huidskleur blend.
Ik vind de kleur paars je wel goed staan hoor
Hoe heb je de foto eigenlijk gemaakt? Want ik krijg mijn oog nooit zo goed op de camera.
Ja dat consealer is idd een punt, ik heb wel consealer maar ik heb steeds het idee dat ik het niet goed gebruikquote:Op woensdag 11 november 2009 22:23 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nice hoor! Ik vind het helemaal niet erg, juist wel goed gelukt.
Wel nog een paar tips:
- je 'moet' bij dit soort kleuren de huid onder je oog heel erg egaal maken, want die is vaak ook een beetje paars/blauwig, en als je dan paars/blauwe oogschaduw draagt, lijkt het snel alsof je hebt geknoeid. Als je onder je ogen net iets 'te licht' concealed, dan ziet je er ook nog eens jonger uit.
- ik zou vlak onder je wenkbrauw kiezen voor echt wit, ik kan op de foto niet goed zien welke kleur je daar hebt gebruikt
- probeer ook eens iets onder je oog, een heeeeeel klein randje liner ofzo tot de helft van je oog, volgens mij zou dat je wel goed staan. Kwestie van proberen.
Verder: leuke kleurtjes, kan je goed hebben
Ik vind het er heel mooi uitzien (mooi gedaan).quote:Op woensdag 11 november 2009 21:33 schreef purplerose het volgende:
Nog even een vraagje, ik liet me oog foto aan iemand anders zien en die reageerde niet zo goed, is het zo erg? Ik weet dat het er niet perfect op zit, is beetje snel gedaan maar zover er naast zat ik toch niet?![]()
![]()
![]()
![]()
Voor een spiegel gaan staan, en dan kun je in de spiegel naar het beeldschermpje op de camera kijken.quote:Op woensdag 11 november 2009 22:17 schreef BBQ-kip het volgende:
Hoe heb je de foto eigenlijk gemaakt? Want ik krijg mijn oog nooit zo goed op de camera.
Grofweg gezegd, dit:quote:Op donderdag 12 november 2009 10:12 schreef Hitomi het volgende:
Wanneer ik mijn salaris weer binnen heb ga ik dan maar even shoppen. Maar eventjes een vraagje van iemand die echt geen flauw idee heeft met betrekking tot kleuren.. Welke kleuren zitten er dan precies tussen blauw en groen?
Ik snap je probleem niet helemaalquote:Wat ik me ook afvroeg.. Als ik naar die filmpjes op youtube kijk, zie ik heel vaak dat ze eyeliner echt op het randje van het bovenste ooglid doen. Ik heb erg volle en lange wimpers, waardoor ik hele lichte pijn ervaar en ik er eigenlijk niet doorheen kom met de eyeliner. Als ik eyeliner er vlak boven aanbreng dan zie je onder het lijntje zeg maar nog huidskleur omdat ik daar niet bij kan komen, wat ik niet echt mooi vind.
Heeft er iemand nog tips hiervoor?
Huid een beetje uitrekken tijdens het aanbrengen. (eventueel zijwaarts)quote:Op donderdag 12 november 2009 10:12 schreef Hitomi het volgende:
<knip>
Als ik eyeliner er vlak boven aanbreng dan zie je onder het lijntje zeg maar nog huidskleur omdat ik daar niet bij kan komen, wat ik niet echt mooi vind.
Heeft er iemand nog tips hiervoor?
Dat bedoel ik, voor overdag vind ik foundation beetje teveel van het goedequote:Op woensdag 11 november 2009 23:24 schreef Burdie het volgende:
Welnee, 'officieel' hoor je wel foundation over concealer te doen, maar dat doe ik zelf ook niet vaak, vind ik te veel gedoe voor zomaar overdags.
Handig filmpje!quote:Op donderdag 12 november 2009 12:12 schreef Burdie het volgende:
Bedoel je dat als je het lijntje boven je wimpers tekent, je nog huidskleur tussen je wimpers ziet?
Misschien heb je iets aan dit filmpje:
Whehe!!! Maffe beesten zijn het ook hequote:Op donderdag 12 november 2009 12:15 schreef purplerose het volgende:
Ik zo voor het naar bed gaan me gezicht schoonmaken en lekkere creme erop (allemaal met camille) en me wenkbrauwen en wimpers in de vaseline, dus me kat komt lekker bij me liggen op me kussen en ruikt aan me gezicht. Hij vond het zo lekker dat ie alles eraf begon te likkenwas gelijk gescrubt
nogalquote:Op donderdag 12 november 2009 12:27 schreef Burdie het volgende:
[..]
Whehe!!! Maffe beesten zijn het ook he
Niet om vervelend te doen maar ik heb zelf zo'n eyeliner(dan wel de zwarte) en zo'n doosje oogschaduwkleuren (met andere kleuren maar wel van hetzelfde merk)quote:Op woensdag 11 november 2009 19:10 schreef purplerose het volgende:
Kon het niet laten om van de voordelige dollar koers gebruik te maken en heb wat spulletjes bij DealExtreme besteld![]()
Een nieuwe wimperkruller $2.85
[ afbeelding ]
Een foundation brush $1.49
[ afbeelding ]
Een shining eyeliner (aquamarijn noemen ze de kleur maar hij ziet er eerder uit als mosgroen) $3.59
[ afbeelding ]
En dit doosje met gave oogschaduwkleurtjes en blushtinten (voor die roze frisse wangetjes) $8,63
[ afbeelding ]
Ik ben $16,56 kwijt wat omgerekend uitkomt op 11 euro en 32 cent, het moet uit china komen dus dat zal nog wel week of 4 gaan duren![]()
Dat is idd het risico dat ik neem en ik hou me verwachtingen laag, dan kan het altijd meevallenquote:Op donderdag 12 november 2009 21:01 schreef springlover het volgende:
[..]
Niet om vervelend te doen maar ik heb zelf zo'n eyeliner(dan wel de zwarte) en zo'n doosje oogschaduwkleuren (met andere kleuren maar wel van hetzelfde merk)
ik was er blij mee omdat ik ze goedkoop had gekocht maar wat vallen ze tegen!
De oogschaduw is onbruikbaar en brokkelt als de pest (lees: valt na 1 keer sweepen volledig uit elkaar) en de glitters die er in zitten zijn abnormaal groot, de eyeliner was na een week al volledig uitgedroogt!
Voor mij dus geen succes,...hoop dat het voor jou beter bevalt maar een tip voor de volgende keer, de make up van catrice en essence zijn wat mij betreft van betere kwaliteit als je voor low-budget wil gaan,..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |