Ik ben dol op van die tutorialsquote:Op maandag 9 november 2009 17:27 schreef Burdie het volgende:
Zeg ik heb een vraagje... jullie kijken vast allemaal wel die filmpjes van die make-up meiden op youtube. Nou wil ik ook weer wat filmpjes gaan maken, maar wat voor iets zouden jullie willen zien?
Oohhh! Nice.quote:Op maandag 9 november 2009 17:27 schreef Burdie het volgende:
Zeg ik heb een vraagje... jullie kijken vast allemaal wel die filmpjes van die make-up meiden op youtube. Nou wil ik ook weer wat filmpjes gaan maken, maar wat voor iets zouden jullie willen zien?
Heej! Nix tegen overhangende ogen he!quote:Op maandag 9 november 2009 17:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oohhh! Nice.
Hoe je ogen opmaakt met een hangend ooglidHaha
Nee grapje, volgensmij heb jij die niet, dus dat kan niet. Ik ben volgensmij nog geen goed filmpje tegengekomen van hoe je nou een mooie smokey-eye maakt (of mis ik iets?), misschien is dat leuk? Of met andere kleuren, met bruin ofzo??
![]()
Die heb ik wel, en een filmpje daarover staat al in de planningquote:[b]Op maandag 9 november 2009 17:36
Hoe je ogen opmaakt met een hangend ooglidHaha
Nee grapje, volgensmij heb jij die niet, dus dat kan niet.
Oh, wat leukquote:Op maandag 9 november 2009 17:27 schreef Burdie het volgende:
Joh ik heb ze ook, gekregen van mn moeder, en ik ben pas 24quote:Op maandag 9 november 2009 18:03 schreef purplerose het volgende:
[..]
Heej! Nix tegen overhangende ogen he!mijn oogleden zijn ook niet meer zo jong als dat ze geweest zijn
Echt!quote:Op maandag 9 november 2009 18:10 schreef Burdie het volgende:
[..]
Die heb ik wel, en een filmpje daarover staat al in de planning![]()
Ik zie (of juist nix meerquote:Op maandag 9 november 2009 18:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Joh ik heb ze ook, gekregen van mn moeder, en ik ben pas 24![]()
Dat wordt een ooglidcorrectie over 10 jaar gok ik.
![]()
[..]
Echt!Nice!!
![]()
Checkt oogleden in je foboquote:Op maandag 9 november 2009 18:03 schreef purplerose het volgende:
[..]
Heej! Nix tegen overhangende ogen he!mijn oogleden zijn ook niet meer zo jong als dat ze geweest zijn
Groepskortingquote:Op maandag 9 november 2009 18:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Joh ik heb ze ook, gekregen van mn moeder, en ik ben pas 24![]()
Dat wordt een ooglidcorrectie over 10 jaar gok ik.
![]()
Oe! een medeslamuizer!quote:Op maandag 9 november 2009 19:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Checkt oogleden in je fobo
Je leeftijd valt toch wel mee?![]()
Ik heb al vanaf dat ik uit de baarmoeder klom hangende oogleden![]()
Maar, waarvoor ik reageer... een mede-Slamuizer!![]()
Dat klap-op-je-oog-effect heb ik trouwens ook maar al te vaak, blenden en where to stop-tips wil ik wel heel graag in een filmpje zien
Foundation op je oog kan wel, als je droge oogleden hebt, die van mij worden altijd snel vettig en dan gaat door de foundation de oogschaduw nog sneller lelijk worden. In die Shadow Insurance zit op siliconen-gebaseerde prut die ervoor zorgt dat huidvet opgenomen wordt en oogschaduw en huidvet niet gaan mengen.
Idd!quote:Op maandag 9 november 2009 19:18 schreef BBQ-kip het volgende:
35 is the new 25, toch? ()
Ik zelf ben nog niet zo ver (26 jaartjes) maar vind mijn huid enzo er alleen maar mooier op worden, beetje karakter op me smoel![]()
Catrice heeft best leuke spulletjes, Essence ook, geen Dior ofzo, maar zeker ok voor dat geld
Ben benieuwd hoe je oogschaduwbasis bevalt.
Ah gelukkig aangezien ik ook van die geweldige hangende oogleden hebquote:Op maandag 9 november 2009 18:10 schreef Burdie het volgende:
[..]
Die heb ik wel, en een filmpje daarover staat al in de planning![]()
Voor 1 euro wil dat ik best wel ff proberenquote:Op woensdag 11 november 2009 19:24 schreef Keroppi het volgende:
Die foundationbrush ziet eruit alsof je er pannen mee kan invetten... Als ik 'm vergelijk met andere foundations brushes valt op dat die allemaal een afgeronde top hebben, terwijl deze vlak is
Gelukkig hoef ik die wimperkruller niet in me foef te proppenquote:Op woensdag 11 november 2009 19:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
En die wimperkruller doet me denken aan een eendenbek
Heb ook een Glamour gescoord met Rituals lipgloss! Niet de paarsrode, maar een zachte, lichtroze/paarsige kleur. Inderdaad een fijne. Heeft inderdaad meer een creamy lipstick effect dan het effect van een hoogglanzende lipgloss, maar da's best fijn voor de afwisseling. Vind het voor die prijs (1 euro extra) echt een goeie deal
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |