Ik had het ook nog nooit zo gehad, en kon er niet meer vanaf blijven. Het was genantquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:56 schreef Weemz het volgende:
[..]
Had ik maar zo iemand. Als was het maar voor even...
inderdaad, jullie kunnen TMM en mij echt niet alleen laten met die drank en eetvoorraadquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Eh, Ang3l, afzeggen kan je TMM niet aandoen. Dat moest je voor donderdag doen he.
volgens mij waren er nog wel meer gasten op de lijstquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
inderdaad, jullie kunnen TMM en mij echt niet alleen laten met die drank en eetvoorraad
Jullie?! Ik ga echt niet afzeggen hoor.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
inderdaad, jullie kunnen TMM en mij echt niet alleen laten met die drank en eetvoorraad
Ja, hallo, ik heb de brief waarin het staat officieel nog niet eens in m'n bezit!!!!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Eh, Ang3l, afzeggen kan je TMM niet aandoen. Dat moest je voor donderdag doen he.
Ik ben 't gewend dat alles stopt als ik afzeg.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
volgens mij waren er nog wel meer gasten op de lijst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
mooi!!!!quote:
kijk dat scheelt weer een slok op een borrelquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jullie?! Ik ga echt niet afzeggen hoor.
Jajajajaja ik moet the Fall nog zien!quote:
achja ze waren wel aardig maar mams geeft ze beleefd afgewezen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind mormonen een beetje eng, en vooral dat boek van ze. Want als je dat leest dan kan je je roeping krijgen en moet je mormoon worden.
Denkt meteen aan Southparkquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:12 schreef Yurithemaster het volgende:
net tweede keer dat we Amerikaanse mormonen aan de deur hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |