13 zelfs!quote:Op donderdag 12 november 2009 11:27 schreef Katth het volgende:
Gaan de Canes er nog bovenop komen? Ziet er niet goed uit, geen wedstrijd gewonnen laatste 10.

Detroit komt er wel weer bovenop johquote:Op donderdag 12 november 2009 11:36 schreef WasQ het volgende:
Bizar! Detroit wint met 9-1, en dat met zoveel blessures en een slechte vorm. Mooi ook om te zien dat de punten vrij eerlijk over het team verdeeld zijn, iedereen heeft bijgedragen aan de overwinning!

Mij te duurquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:40 schreef Katth het volgende:
Toch blij dat ik Center Ice account heb.

Strijk het uit over het hele seizoen en het is niks.quote:

Op zich niet, maar ik kan lang niet altijd kijken omdat het allemaal 's nacht is. Als de wedstrijden vroeger in de avond zouden zijn (laten we zeggen 23.00 uur) zou ik het veel eerder overwegen. Maargoed, dat is voor de Amerikanen weer geen handige tijdquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:43 schreef Katth het volgende:
[..]
Strijk het uit over het hele seizoen en het is niks.

Dat is ook zo. Ik kan ook niet altijd live kijken, maar de dag erna kijk ik veel wedstrijden alsnog.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:52 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Op zich niet, maar ik kan lang niet altijd kijken omdat het allemaal 's nacht is. Als de wedstrijden vroeger in de avond zouden zijn (laten we zeggen 23.00 uur) zou ik het veel eerder overwegen. Maargoed, dat is voor de Amerikanen weer geen handige tijd

En aan degenen die die 4 goals hebben gemaakt! En de goalie van de Caps die er 4 doorlaat!quote:Op zondag 15 november 2009 02:37 schreef Katth het volgende:
Devils nu 4 unanswered goals en staan dus 4-2 voor en dat alles hebben ze te danken aan Brodeur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |