Dat moet het ook wel zijn want hij speelt voor die pauperclub uit Arnhemquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:59 schreef 3keernix het volgende:
Hij denkt vast aan zijn kinderbijslag
Drosti zal wel moeten werken tot zijn 67e, elk geld is welkomquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:00 schreef Koelbloedigheid het volgende:
[..]
Dat moet het ook wel zijn want hij speelt voor die pauperclub uit Arnhem
Ja maar het erge is dat niet alleen Drost hier aan mee doet maar al die omhooge getilde sukkeltjes met teveel geld die al kinderen hebben terwijl het zelf nog kinderen zijn. En kan me niet voorstellen dat die golddigger sletjesvriendinnen van hun al verstandiger zijnquote:
Ja maar zijn ze nou echt zo dom en kortzichtig want sommige voetballers zijn toch echt niet de moeite waard en spelen over 2 jaar vast weer ergens in de 4e klasse zondag amateursquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:13 schreef ConnerJohn het volgende:
Dat komt omdat die wijven allemaal voetbalvrouw willen zijn en met een kind kunnen ze de komende 18jaar lekker geld ontvangen.
Net van Hanegem gebeld dat ie een held is.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:59 schreef Koelbloedigheid het volgende:
Wat is dat toch met die voetballers die al op redelijke jonge leeftijd al kinderen hebben.
Die snap ik nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net van Hanegem gebeld dat ie een held is.
Klopt, ook hebben de meeste voetballers niet veel opleiding genoten na de middelbare school. Laagopgeleide mensen krijgen eerder kinderen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:13 schreef ConnerJohn het volgende:
Dat komt omdat die wijven allemaal voetbalvrouw willen zijn en met een kind kunnen ze de komende 18jaar lekker geld ontvangen.
Dat zal het wel zijn inderdaad, mijn moeder kreeg mij ook al op haar 17e en ik weet nog steeds niet van de 3 kerels welke mijn echte pa isquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:23 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Klopt, ook hebben de meeste voetballers niet veel opleiding genoten na de middelbare school. Laagopgeleide mensen krijgen eerder kinderen.
Hier op Urk werken ze gewoon allemaal even hard dus niet alle vrouwen zijn zo neequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:26 schreef ConnerJohn het volgende:
Koelbloedigheid onderschat de luiheid van de nederlandse vrouw. De voetballer hoeft helemaal niet goed te zijn of jaren aan de top te spelen. Zolang die vrouw maar zo min mogelijk hoeft te doen vind ze alles goed. Om het jaar een kind helpt dat plan garanderen. Een kind kan je nog wel werken, twee wordt al deeltijd en bij 3 kinderen hoeft een vrouw nooit meer te werken:P
(ik weet dat niet alle vrouwen zo zijn)
sodemieter toch op met je 18/19 financiel onafhankelijk, 3% van de profvoetballers is 18/19. ik denk echt dat je overschat hoeveel die gasten verdientquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:29 schreef DutchieBre het volgende:
Veel mensen werken een paar jaar zodat ze genoeg geld hebben gespaard dat ze het kind een mooie toekomst kunnen bieden .. Jonge prof voetballers zijn al vaak vanaf hun 18/19 financieel onafhankelijk .. c'est ca ..
Als 18/19 jarig knulletje al 2500/3000 euro per maand verdienen is toch al een mooie basis om een kindje te kunnen opvoeden (financieel gezien) .. Dan heeft ie geen top salaris, maar toch een stuk beter dan zijn gemiddelde leefijdgenoten ..quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:31 schreef Koelbloedigheid het volgende:
[..]
sodemieter toch op met je 18/19 financiel onafhankelijk, 3% van de profvoetballers is 18/19. ik denk echt dat je overschat hoeveel die gasten verdient
Jij bent zo'n tienervader?quote:
Natuurlijk. Alleen je neemt geen kinderen voor een jaartje. Daar ben je minimaal 20 jaar geld aan kwijt. Voetballer is een onzeker beroep, en dus is het onverantwoordelijk om al op die leeftijd kinderen te nemen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:34 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Als 18/19 jarig knulletje al 2500/3000 euro per maand verdienen is toch al een mooie basis om een kindje te kunnen opvoeden (financieel gezien) .. Dan heeft ie geen top salaris, maar toch een stuk beter dan zijn gemiddelde leefijdgenoten ..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |