Hij komt morgen samen met Wouterquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:25 schreef Arcee het volgende:
Beetje overbodig dat Scheringa daar nu nog gaat zitten, toch? Hij heeft z'n verhaal al gedaan. Nou ja, het kan wat uitgebreider nog.
Ik roep op: NOOIT MEER NAAR PAUW EN WITTEMAN KIJKEN! Ik hoop niet dat ik nu Pauw en Witteman ten gronde richt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:26 schreef Zero2Nine het volgende:
eh... ik voel me gepakt. Heb ik daarvoor dat journaal gekeken
Ik ook niet. Zal wel Freddie Mac of Fannie Mae zijnquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:26 schreef golfer het volgende:
Einde DSB dus, want in dat Amerikaanse verhaal van Scheringa geloof ik niet.
Scheringa gaat zo lekker slapen en dromen over hoe het had kunnen zijn.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:28 schreef Gert het volgende:
Flexibel dat het nog even gerekt kon worden, maar er is nu even echt niets meer te melden dus....
Ik doe dit voor de slachtoffers! *vuist op tafel*quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:27 schreef Basilicumman het volgende:
[..]
Ik roep op: NOOIT MEER NAAR PAUW EN WITTEMAN KIJKEN! Ik hoop niet dat ik nu Pauw en Witteman ten gronde richt.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:29 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik doe dit voor de slachtoffers! *vuist op tafel*
Die Mac blijft maar terugkomen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ook niet. Zal wel Freddie Mac of Fannie Mae zijn.
Peter R. De Vries is toch wel een slachtoffer van P&W .quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |