Ok, het scheen gisteren gezellig te zijn geweest. Logisch: ik was er nietquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:27 schreef VoreG het volgende:
Borreltjes zijn goed!
Het nieuwe borrelbord hangt er!
Hele leuke avond gisteren inderdaad. Sowieso is het de laatste tijd erg goed!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:30 schreef existenz het volgende:
[..]
Ok, het scheen gisteren gezellig te zijn geweest. Logisch: ik was er niet
Baco light? dude... hoe dronken was je?!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:14 schreef -_Tommy_- het volgende:
Gisteren was het een avondje wat weer kansloos uit de hand liep... Eerst vrijdagmiddag borrel met paar biertjes, toen etentje met vooraf een paar glazen cava, daarna flesjes wijn bij eten, daarna likeurtje en toen toch maar de stad in, Polly weer aan de baco light...
Niet eens zo dronken, maar vind baco light iets minder zoet dan gewoon baco... kwestie van smaak ;-)!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:41 schreef aardappel het volgende:
[..]
Baco light? dude... hoe dronken was je?!![]()
baco zoet?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:54 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Niet eens zo dronken, maar vind baco light iets minder zoet dan gewoon baco... kwestie van smaak ;-)!
Met gewone cola vind ik dat wel. Niet zo zoet als een malibu cola... Maar ik vind het met light gewoon lekkerderquote:
Klopt, maar als je een hele avond gin-bl drinkt dan heb je toch echt wel een zure maag!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:20 schreef Stuurloos het volgende:
TVP, na een paar dagen afwezigheid.. druk gehad (vriendin etc.), maandag de hele dag weer present, want morgen moet er weer gewerkt worden.
Tip voor mixdrankje: Gin-bitter lemon
Cocktailtip: Long Island Ice Tea![]()
![]()
of geen smaak!quote:
En wat moet je dan wel drinken?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:54 schreef aardappel het volgende:
[..]
of geen smaak!
sowieso.. baco..echt een pauperrrrrrrrrrrrrrdrankje
Kut doe dat altijd andersom...quote:Op zondag 18 oktober 2009 09:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Iets fatsoenlijks, een Rum-Fristi, een Whisky-Chocomel ofzo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |