Tja gewoon doen als ik, berg mensen sms-en of ze zin hebben in een biertje, altijd wel iemand die bingo roeptquote:
idd, maar voor alle veiligheid adviseer ik altijd om bestanden die je echt nog nodig hebt op de D schijf te zetten.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:39 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Oh hij bewaart wel gewoon de bestanden op mijn C en D schijf wil je zeggen? Moet alleen alle programma's opnieuw installeren?
Daar kan ik me ook best aan ergeren.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
Overigens: fixen: ik fix, jij/hij fixt jij/hij fixte gefixt
Nog iemand voor de altijd gezellige, grotendeels Brabantse, sportcrewquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:49 schreef krioro het volgende:
[..]
Daar kan ik me ook best aan ergeren.
Vista is oke, maar als het beter kan is het goed!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:40 schreef Guard het volgende:
[..]
Ligt eraan, als je tevreden bent met je huidige XP of Vista dan is het het geld zo goed als zeker niet waard.
Erger je je echter mateloos aan de traagheid van je huidige systeem, dan is het zeker het overwegen waard.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:58 schreef existenz het volgende:
[..]
Nog iemand voor de altijd gezellige, grotendeels Brabantse, sportcrew
winxp en 7 zijn beter dan vistaquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
Vista is oke, maar als het beter kan is het goed!
Lafaard!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:31 schreef existenz het volgende:
Ik sla vanavond over om morgen er weer goed tegen aan te gaan
idd dat kloptquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:42 schreef existenz het volgende:
Ja, maar echt niemand gaat en in mijn eentje is saai
kan je doenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:09 schreef existenz het volgende:
Wel meer kans op vrouwen dan, maar in je een bier aan de bar drinken is ook saai. Ik zou natuurlijk ook vorrie kunnen stalken, maar ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |