Smaken verschillen...quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:18 schreef Stuurloos het volgende:
Bah, had gister ook een bockbiertje na t werk (Gulpener), maar vind het echt niet te drinken, smerige bocht.
Waarom is dat gisteren niet omgeroepenquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:55 schreef VoreG het volgende:
Met snert en worst!
Blegh ik had eigenlijk gewoon moeten gaan...
De beginselen van de democratische rechtsstaat etc zijn niet echt boeiend.
Omdat je zou denken dat dat allemaal duidelijk is als er al een paar weken posters hangen waar het op staat..quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:37 schreef existenz het volgende:
[..]
Waarom is dat gisteren niet omgeroepen
Ik lees geen posters als ik in de stad sta. Veels te druk met andere dingenquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
Omdat je zou denken dat dat allemaal duidelijk is als er al een paar weken posters hangen waar het op staat..
Bier en tieten dusquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:06 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik lees geen posters als ik in de stad sta. Veels te druk met andere dingen
Nint gaf zo'n brul bij dat tankslangincident dat ik dacht dat er iets in de fik stond op de pc-kamerquote:
hehe lolquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Nint gaf zo'n brul bij dat tankslangincident dat ik dacht dat er iets in de fik stond op de pc-kamer
Bij HC Waalwijk... Daarna naar RKC geweest... Was ook een domperquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:38 schreef Stuurloos het volgende:
Lekker verrot hoor.. waar speel je? Ik heb ook 12 jaar gehockeyd.
Ken were di ook welquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:48 schreef Stuurloos het volgende:
Ahh oke Waalwijk, ik heb bij THJC Were Di gespeeld. Heb nog niets van het voetbal gezien maar 0-1 tegen Heracles is wel een beetje jammer ja
Preciesquote:
LOL WereDi, goeie discofeestjes op zondagquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:48 schreef Stuurloos het volgende:
Ahh oke Waalwijk, ik heb bij THJC Were Di gespeeld. Heb nog niets van het voetbal gezien maar 0-1 tegen Heracles is wel een beetje jammer ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
full stops and exclamation marks
quote:
hmm nee niet echtquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:38 schreef hetzusjevan het volgende:
Uhu, verkouden, keelpijn, oren dicht, misselijk, je kent het wel. Irritant vooral.
Je bent jong genoeg, doe dat hele vak gewoon volgend jaar.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:05 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik moet leren voor een tiefmoeilijke midterm morgen maar a) voel me niet lekker b) geen zin c) het is zo kutmoeilijk dat ik er hopeloos van wordt.
Oh en d) ik krijg op zulke momenten altijd zin om lame spelletjes van reflexive te gaan doen.
moet je quickquote uitzettenquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:06 schreef hetzusjevan het volgende:
door die stomme quickquote optie druk ik telkens op quoten ipv edit.
same here.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:09 schreef VoreG het volgende:
Ik zou ook moeten studeren voor m'n tentamens van dinsdag en donderdag...
Eigenlijk is dat hele studeren niks ovor mij.
Ik donderdag ook tentamenquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:09 schreef VoreG het volgende:
Ik zou ook moeten studeren voor m'n tentamens van dinsdag en donderdag...
Eigenlijk is dat hele studeren niks ovor mij.
Ja ach, dan ben je er weer vanaf he... begin november kroegentocht, dat zijn dingen om naar uit te kijkenquote:
psst, 31 oktober 1ste carnavalsfeestquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |