Dus niet Heerle, maar waar dan wel? Buitenland?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb er nog niet zo over nagedacht, haha.
[..]
Met de auto weggeweest inderdaadWe zaten bovenop een berg, haha.
Leiwen, Duitslandquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:01 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dus niet Heerle, maar waar dan wel? Buitenland?
Sorryquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:02 schreef theKiD het volgende:
[..]
Het duurde 4 posts, maar uiteindelijk heb ik het er toch uitgekregen
Microsoft verplicht je tot niets...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:56 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dus word je weer door MS verplicht om je hele systeem te updaten
Upgrade slaat in dit geval op het feit dat je al een windows OS hebt, XP of Vista. En dat betekent dat je al een licentie hebt, en je dus deze "upgrade licentie" mag hebben. Een fonkelnieuwe licentie zonder onderliggende eerdere Windows licentie is wel wat duurder.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:00 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
* hetzusjevan overweegt
Hoe werkt zo'n upgrade? Ben ik dan al m'n bestanden, programma's etc. kwijt als ik die upgrade installeer? Want daar ben ik dan weer te lui voor ben ik bang.
Ik heb vista, dus dan kan ik die upgrade toch gewoon doen? Die 18 updates van gister ofzo, daar zat een update bij om vista klaar te stomen voor windows 7 las ik in dat bericht dat tommy voor me had opgezocht (dacht ikquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:20 schreef Guard het volgende:
[..]
Upgrade slaat in dit geval op het feit dat je al een windows OS hebt, XP of Vista. En dat betekent dat je al een licentie hebt, en je dus deze "upgrade licentie" mag hebben. Een fonkelnieuwe licentie zonder onderliggende eerdere Windows licentie is wel wat duurder.
De upgrade heeft dan ook niets met de installatie te maken (het is een complete nieuwe install), en idd alle progjes die je erbij geinstalleerd hebt moeten weer opnieuw erop...
en nu houd ik op de ICT-er uit te hangen, het is WEEKEND
Die kerel die me geholpen heeft zei toendertijd dat het aan vista lagquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:33 schreef automatic_ het volgende:
Bij mij was dat VPN geen gedoe eigenlijk
En dat kloptquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:39 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Die kerel die me geholpen heeft zei toendertijd dat het aan vista lag.
Klopt, maar ik vraag mij af of het de moeite waard is om dat bedrag neer te tellen. Heeft het zoveel voordelen tov Vista?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:31 schreef Guard het volgende:
[..]
vanaf vandaag is windows7 via surfspot te bestellen... wordt wel pas na 21 okt opgestuurd...
zit er ook een beetje op te wachten, ga eerst even een 64 bits (van het werk) testen, als dat een beetje draait bestel ik een 64 bit versie anders de 32 bit....
voornamelijk server software is er al dat alleen op 64bit kanquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:56 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dus word je weer door MS verplicht om je hele systeem te updaten
7 is inderdaad stukken beterquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:28 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik heb vista, dus dan kan ik die upgrade toch gewoon doen? Die 18 updates van gister ofzo, daar zat een update bij om vista klaar te stomen voor windows 7 las ik in dat bericht dat tommy voor me had opgezocht (dacht ik).
Maar mwuuuuh ik heb geen zin om alles opnieuw te installen.. mijn vpn client installeren was een regelrechte ramp, heb ik door iemand laten doen in M. Toen die printers erop zodat ik vanaf m'n laptop kan printen, pfft. Maar misschien toch maar doen in de (korte) kerstvakantie, ik hoor er veel positiefs over (sneller dan vista, hallejuja).
Oh hij bewaart wel gewoon de bestanden op mijn C en D schijf wil je zeggen? Moet alleen alle programma's opnieuw installeren?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
voornamelijk server software is er al dat alleen op 64bit kan
Zusje, bij een upgrade raak je niet de bestanden kwijt
Ligt eraan, als je tevreden bent met je huidige XP of Vista dan is het het geld zo goed als zeker niet waard.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vraag mij af of het de moeite waard is om dat bedrag neer te tellen. Heeft het zoveel voordelen tov Vista?
Ik vind 70 euro nog best veel geld (), ook het is het aanzienlijk goedkoper dan voor burgers
.
Moet er iemand mee gaan!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:41 schreef Guard het volgende:
[..]
En dus ga je dadelijk toch de stad in...
Tja gewoon doen als ik, berg mensen sms-en of ze zin hebben in een biertje, altijd wel iemand die bingo roeptquote:
idd, maar voor alle veiligheid adviseer ik altijd om bestanden die je echt nog nodig hebt op de D schijf te zetten.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:39 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Oh hij bewaart wel gewoon de bestanden op mijn C en D schijf wil je zeggen? Moet alleen alle programma's opnieuw installeren?
Daar kan ik me ook best aan ergeren.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
Overigens: fixen: ik fix, jij/hij fixt jij/hij fixte gefixt
Nog iemand voor de altijd gezellige, grotendeels Brabantse, sportcrewquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:49 schreef krioro het volgende:
[..]
Daar kan ik me ook best aan ergeren.
Vista is oke, maar als het beter kan is het goed!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:40 schreef Guard het volgende:
[..]
Ligt eraan, als je tevreden bent met je huidige XP of Vista dan is het het geld zo goed als zeker niet waard.
Erger je je echter mateloos aan de traagheid van je huidige systeem, dan is het zeker het overwegen waard.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:58 schreef existenz het volgende:
[..]
Nog iemand voor de altijd gezellige, grotendeels Brabantse, sportcrew
winxp en 7 zijn beter dan vistaquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
Vista is oke, maar als het beter kan is het goed!
Lafaard!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:31 schreef existenz het volgende:
Ik sla vanavond over om morgen er weer goed tegen aan te gaan
idd dat kloptquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:42 schreef existenz het volgende:
Ja, maar echt niemand gaat en in mijn eentje is saai
kan je doenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:09 schreef existenz het volgende:
Wel meer kans op vrouwen dan, maar in je een bier aan de bar drinken is ook saai. Ik zou natuurlijk ook vorrie kunnen stalken, maar ja
sorryquote:
had je eerder naar bed moeten gaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |