Nee, in dit geval niet.quote:
Die zit er nog wel ergens lijkt me?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:54 schreef Hetiszover het volgende:
Nu op Ned 1 in De Reunie
Een man die gelooft nav van de Mayakalender en cyclische rondgang dat de wereld vergaat op 28 okt 2011, dat 9/11 een hoax was (ok'e dat gaat nog), Al Gore nep is (valt misschien ook iets voor te zeggen), maar vooral ook dat kankeronderzoek een hoax is en dat dat al veertig jaar geleden is afgerond en dat wordt niet bekend gemaakt om de farmaceutische industrie te spekken![]()
Hij heeft flink gestudeerd en lijkt mij een beetje bol in zijn hoofd.
Ik ben het er ook niet mee eens dat hij zegt dat de media ons voorliegen, zoals het NOS Journaal.
Klacht: Waar is het gezonde verstand gebleven?
Bij hem niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:57 schreef Fragile. het volgende:
[..]
Die zit er nog wel ergens lijkt me?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:54 schreef Hetiszover het volgende:
Nu op Ned 1 in De Reunie
Een man die gelooft nav van de Mayakalender en cyclische rondgang dat de wereld vergaat op 28 okt 2011, dat 9/11 een hoax was (ok'e dat gaat nog), Al Gore nep is (valt misschien ook iets voor te zeggen), maar vooral ook dat kankeronderzoek een hoax is en dat dat al veertig jaar geleden is afgerond en dat wordt niet bekend gemaakt om de farmaceutische industrie te spekken![]()
Hij heeft flink gestudeerd en lijkt mij een beetje bol in zijn hoofd.
Ik ben het er ook niet mee eens dat hij zegt dat de media ons voorliegen, zoals het NOS Journaal.
Nou ja... je hebt media en je hebt media!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:54 schreef Hetiszover het volgende:
Ik heb ook geen leven, maar we maken gewoon 2013 mee. En 2014 etc etc.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:59 schreef NoShitSherlock het volgende:
Dat zijn mensen bij wie dit soort dingen nog de enige mogelijkheid is om hun leven spannend te houden. Of terwijl mensen zonder leven geloven dat in 2012 de aarde vergaat.
Mijn kalender loopt tot 31 januari 2010. Het zal toch niet waar zijn he?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:00 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik heb ook geen leven, maar we maken gewoon 2013 mee. En 2014 etc etc.
Hij wil even laten zien dat hij stoer is en dat programma maar minderwaardig vindt.quote:
Jij zult nooit 20 wordenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:03 schreef L.no het volgende:
Laat het nou net op mijn verjaardag zijn..
Alvast gefeliciteerd.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:03 schreef L.no het volgende:
Laat het nou net op mijn verjaardag zijn..
Inderdaad. Ben je net aan het genieten van je adolescentie, sterf je.quote:
Dankje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
idd!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:56 schreef Kerol het volgende:
Ik ken alleen een Mayakalender die eindigt op 21 december 2012
Lambiekje of ToT, kan niet missenquote:
Doen ze nu ook al, zie zuipersquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:18 schreef Pluis_Konijn het volgende:
28 oktober 2011, 21 december 2012 who cares.
randdebielen hou je altijd.
Mocht het gebeuren?
polen die omkieperen etc. etc.
jaja om precies 20.12 uurquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:56 schreef Kerol het volgende:
Ik ken alleen een Mayakalender die eindigt op 21 december 2012
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:57 schreef Blackf1re het volgende:
9/11 verhaal grotendeels onzin - mee eens DEBIEL
al gore gestoord - mee eens, die kerel verbruikt zelf 10x zoveel als het gemiddelde amerikaanse gezin, met z'n dikke villa. Jammer dat je op de man speelt in plaats van op zijn boodschap in te gaan
Media die ons voorliegen - Ze nemen idd te makkelijk dingen over Dat is niet hetzelfde als voorliegen.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:29 schreef Drinky het volgende:
JONGENS HET IS ALLEMAAL EEN GROTE LEUGEN VAN DE OVERHEID. STIEKEM ZIJN WE AL DOOD MAAR DAT WILLEN ZE ONS NIET VERTELLEN, DE WERELD IS ALLANG DOOD EN JE MOEDER OOK, WELDRA ZAL HET HIERNAMAALS OOK VOLZITTEN MET KANKER EN GAAN WE ER ECHT AAN, OPEN JE OGEN!!1111einz
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:45 schreef tong80 het volgende:
Lachen als het een dag eerder gebeurt. Benieuwd wat ze dan zeggen.
Kijk eens in het subforum Brave New World.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:54 schreef Hetiszover het volgende:
Dan ga ik lachen. Dan blijkt het toch een ilusie te zijn die we waarnemen en de realiteit uit het oog verliezen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:05 schreef Dragorius het volgende:
LACH MAAR!!! Straks lachen jullie niet meer, als de duvel op zijn bezemsteel naar beneden komt om iedereen een vierkantgewortelde prei in de anus te stoppen.
Ben al lid van NWO dus wat de mensen kletsen is allemaal doemdenkerij. Niemand weet wat er echt gaat gebeuren en ik overleef het wel en als we allemaal zo denken zal er minder panische angst heersen en kunnen we eindelijk de zaken aanpakken die echt prioriteit verdienen zoals het milieu.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:30 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Kijk eens in het subforum Brave New World.
Man je klets, zij maken de beloften niet waar. Stem je toch op iemand anders maar ga hier geen paniek zaaien.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:38 schreef Agiath het volgende:
OPEN JE OGEN DE HOGE HEREN IN DEN HAAG LIEGEN ONS AL JAREN VOOR!!!EINZ!
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:38 schreef Agiath het volgende:
OPEN JE OGEN DE HOGE HEREN IN DEN HAAG LIEGEN ONS AL JAREN VOOR!!!EINZ!
Dan krijg je dus alsnog zo'n topic over 22002 jaarquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:49 schreef Hoofdrubbel het volgende:
Goed nieuws. Ik heb een calender die loopt van 2012 tot en met 28012. Oke mensen we kunnen voorlopig weer vooruit. Ik denk positief.
It never endsquote:Op donderdag 15 december 28010 22:49 schreef Buschetta het volgende:
Oh Noes volgens de oude Hoofdrubbel kalender vergaat de wereld op 31 December 28012.
Dat was echt supertriest inderdaadquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:55 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb het ook gezien inderdaad
Hij had gewoon zijn baan opgezegd omdat hij geld niet belangrijk vond
En dan wel 2 kids thuis hebben zitten.
Die gast was universitair opgeleid, tal van goede banen gehad totdat hij iets over de Maya kalender las. Toen was ie "om" en heeft hij alles opgegeven omdat er op 28 oktober 2011 een nieuwe beschaving eraan komt
En die wijze kutkinderen van hem![]()
Hij heeft gelijk HET WORDT BETER !!!!!11!!11!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:58 schreef Hetiszover het volgende:
Hij heeft zijn baan opgezegd en draait elke maand fors verlies, alleen maar vanwege die Mayakalender.
Jaquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:55 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb het ook gezien inderdaad
Hij had gewoon zijn baan opgezegd omdat hij geld niet belangrijk vond
En dan wel 2 kids thuis hebben zitten.
Die gast was universitair opgeleid, tal van goede banen gehad totdat hij iets over de Maya kalender las. Toen was ie "om" en heeft hij alles opgegeven omdat er op 28 oktober 2011 een nieuwe beschaving eraan komt
En die wijze kutkinderen van hem![]()
Die man moet op slot. Biogarde!!!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:54 schreef Hetiszover het volgende:
Nu op Ned 1 in De Reunie
HAHAH WAT EEN BAK HE HEJ MOET JE JE VOORSTELLEN AL DIE MENSEN ZO VAN HAHAHA AL DIE DOEMDENKSERS HADDEN 'T FOUT WANT DOOD GAAN WE TOCH NIET EN DAN DE VOLGENDE DAG PATS ZO DOOD HE! HAD IEDEREEN HET FOUTquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:05 schreef Sheriam het volgende:
Onzin, iedereen weet toch dat 't einde van de wereld zal komen op de *29ste*?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:27 schreef De_Groentenboer het volgende:
[..]
HAHAH WAT EEN BAK HE HEJ MOET JE JE VOORSTELLEN AL DIE MENSEN ZO VAN HAHAHA AL DIE DOEMDENKSERS HADDEN 'T FOUT WANT DOOD GAAN WE TOCH NIET EN DAN DE VOLGENDE DAG PATS ZO DOOD HE! HAD IEDEREEN HET FOUT
EN GOD MAAR IN ZN VUISSIE LACHE!!1 HAHAHAHA XD
Sowieso, waarom zou je denken dat de wereld vergaat aan het eind van de kalender? Ik denk toch ook niet dat de wereld vergaat als mijn verjaardagskalender aan het eind komt? Dan draai ik 'em weer naar januari en gaan we vrolijk verder.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:58 schreef Hetiszover het volgende:
Hij heeft zijn baan opgezegd en draait elke maand fors verlies, alleen maar vanwege die Mayakalender.
Dan gaan we veel topics krijgen want ik heb nog een calender naast hangen en die loopt tot het jaar 4.500.002.012. Dan wordt de zon een nova maar ach dan hebben we allang een leuk planeetje gevonden en gaan we daar vrolijk verder met ons feestje. Mijn vakantie heb ik alvast gepland. Ik ga op reis naar Orion. Tegen die tijd ben ik weer terug.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:03 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Dan krijg je dus alsnog zo'n topic over 22002 jaar
[..]
It never ends![]()
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 02:12 schreef Agiath het volgende:
Het zou wel kankergrappig zijn als iemand op 28 oktober 2011 even een piemel op zijn raam tekent zodat hij denkt dat de nieuwe wereld allemaal uit piemels bestaat en dat hij dus kankergay is samen met de rest van zijn hoofd kankerhomo
Ik woon tenminste niet in een kutdorpquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 02:15 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Damn, als er meer van zulke mensen geboren worden, is het misschien maar goed dat de wereld vergaat...
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 02:23 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik woon tenminste niet in een kutdorp
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:29 schreef Drinky het volgende:
JONGENS HET IS ALLEMAAL EEN GROTE LEUGEN VAN DE OVERHEID. STIEKEM ZIJN WE AL DOOD MAAR DAT WILLEN ZE ONS NIET VERTELLEN, DE WERELD IS ALLANG DOOD EN JE MOEDER OOK, WELDRA ZAL HET HIERNAMAALS OOK VOLZITTEN MET KANKER EN GAAN WE ER ECHT AAN, OPEN JE OGEN!!1111einz
Ach ja ik had toch al een bijeenkomst van de Reptilians dus ik zal dit punt wel meenemen naar het overleg. Gaan we wel lachen en heel hard lachen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |