Nee, in dit geval niet.quote:
Die zit er nog wel ergens lijkt me?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:54 schreef Hetiszover het volgende:
Nu op Ned 1 in De Reunie
Een man die gelooft nav van de Mayakalender en cyclische rondgang dat de wereld vergaat op 28 okt 2011, dat 9/11 een hoax was (ok'e dat gaat nog), Al Gore nep is (valt misschien ook iets voor te zeggen), maar vooral ook dat kankeronderzoek een hoax is en dat dat al veertig jaar geleden is afgerond en dat wordt niet bekend gemaakt om de farmaceutische industrie te spekken![]()
Hij heeft flink gestudeerd en lijkt mij een beetje bol in zijn hoofd.
Ik ben het er ook niet mee eens dat hij zegt dat de media ons voorliegen, zoals het NOS Journaal.
Klacht: Waar is het gezonde verstand gebleven?
Bij hem niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:57 schreef Fragile. het volgende:
[..]
Die zit er nog wel ergens lijkt me?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:54 schreef Hetiszover het volgende:
Nu op Ned 1 in De Reunie
Een man die gelooft nav van de Mayakalender en cyclische rondgang dat de wereld vergaat op 28 okt 2011, dat 9/11 een hoax was (ok'e dat gaat nog), Al Gore nep is (valt misschien ook iets voor te zeggen), maar vooral ook dat kankeronderzoek een hoax is en dat dat al veertig jaar geleden is afgerond en dat wordt niet bekend gemaakt om de farmaceutische industrie te spekken![]()
Hij heeft flink gestudeerd en lijkt mij een beetje bol in zijn hoofd.
Ik ben het er ook niet mee eens dat hij zegt dat de media ons voorliegen, zoals het NOS Journaal.
Klacht: Waar is het gezonde verstand gebleven?
Nou ja... je hebt media en je hebt media!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:54 schreef Hetiszover het volgende:
Ik heb ook geen leven, maar we maken gewoon 2013 mee. En 2014 etc etc.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:59 schreef NoShitSherlock het volgende:
Dat zijn mensen bij wie dit soort dingen nog de enige mogelijkheid is om hun leven spannend te houden. Of terwijl mensen zonder leven geloven dat in 2012 de aarde vergaat.
Mijn kalender loopt tot 31 januari 2010. Het zal toch niet waar zijn he?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:00 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik heb ook geen leven, maar we maken gewoon 2013 mee. En 2014 etc etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |