Misschien was ie de verlopen kaarten door aan t knippenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:25 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Krijg je van al die gejatte creditcards.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:26 schreef CaptainCookie het volgende:
Arme TS
Kusje eropSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij gaat aids krijgen. Dat voorspel ik!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have no rival, no man can be my equal. ♥
Ik heb mijn aids alweer doorverkochtquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:27 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Jij gaat aids krijgen. Dat voorspel ik!
Aan zo'n scamnigeriaan?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:29 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik heb mijn aids alweer doorverkocht
alsof jij ooit iets nuttigs hebt gepost.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:30 schreef NoShitSherlock het volgende:
Krijg ik nu de middelvinger als dank om dit waardeloze topic te moeten doorlezen?
ok.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:28 schreef x3ro het volgende:
TS kom mij eens ophalen om 20:40 bij t tankstation
1kmquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:33 schreef Hojdhopper het volgende:
Meen je die grap?
1km verband voor 1cm sneetje?
En zometeen lekker pintjes wegtikkenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:34 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
1kmdas er maar 2x omheengedraaid...
Pleister stolde de wond niet.. dus dan moet dit er maar ff tijdelijk omheen..
Juist je hebt me doorquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:40 schreef opgebaarde het volgende:
dus eerst vertel je het op MSN, daarna bel je je moeder en dan in een vlaag van verstandverbijstering besluit je het hier oooooook nog een keer te melden?!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |