Dankjewel voor het complimentquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Helaas komt jouw beeld van de politie overeen met die van een groot deel van de bevolking. Gelukkig zijn er heel veel weldenkende mensen die beter weten.
Rot toch op met die onzin!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Hangt ervan af waar ze staan. Regelmatig gaat dat inderdaad nergens over, maar soms staan ze op echt gevaarlijke plekken waar veel te hard wordt gereden, dan vind ik het wel weer goed.
[..]
Als iedereen nou zou zorgen dat z'n brommer goed in orde was, dan zou het ook niet nodig zijn heMaar al die brommers rijden veel te hard, maken een takkeherrie doordat ze de demper veranderd/verwijderd hebben, geen helm op, logisch dat ze controleren, terecht ook. En als jij je brommer in orde hebt, dan heb je toch ook niets om bang voor te zijn?
[..]
Ook terecht. Kind steekt over, jij had makkelijk kunnen stoppen, maar omdat je rem niet goed is rij je dat kind dood. En dan even terzijde of dat kind uit had moeten kijken, als jij gewoon je rem in orde had, was dat kind ook in orde geweest. Ga ff bij jezelf te rade of die boete terecht was
[..]
Ik denk een stuk meer. Alleen zijn dat zaken waar jij persoonlijk last van hebt door je eigen domme acties.
Wat Jorrit & Bart zeggen. Mensen zoals jij brengen andere weggebruikers in gevaarquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:48 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Was maar een voorbeeldje... Goed dan, politie met lasers langs de weg... Onder bruggen fuiken opzetten om iedereen tegen te houden met fiets en brommer. Heb ik hier bij me werk al vele keren meegemaakt.
En dan bekeuringen geven omdat me rem niet goed genoeg werkte... Ik denk dat totaal misschien 5% met echte zaken bezig is...
Zielige personen zijn jullie... Echt... Julie kennen me niet eensquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wat Jorrit & Bart zeggen. Mensen zoals jij brengen andere weggebruikers in gevaar
Dat is iets voor de gemeentequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:20 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Rot toch op met die onzin!![]()
Je moet zelf eens een boete krijgen omdat er een koffer naast je in de auto staat. Je rem op je fiets niet goed genoeg werkt... En wat schiet je op met laseren op een "gevaarlijk punt"? Doe er dan wat aan!
Nah, bij mij heerst er ook wel een beetje "If you can't beat them, join them".quote:PS. ik ben niet tegen de politie, hoor! Maar het is echt zo'n job waar je voor kiest als je het echt niet meer weet, en dat merk je terug aan bepaalde agenten. Tuurlijk zijn er goede, die er heen gaan met goede intenties. 2 oud-klasgenoten ook, die dezelfde opleiding als mij hebben.
Ik ken je ook niet, maar je lijkt me wel een toffe gastquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:24 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Zielige personen zijn jullie... Echt... Julie kennen me niet eens![]()
Ik heb het hier over Morpheus2002, Jorrit & Bart...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:28 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik ken je ook niet, maar je lijkt me wel een toffe gast
Ja want hun weten dat...quote:Mensen zoals jij brengen andere weggebruikers in gevaar
Oh ik vind je niet onaardig hoorquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:24 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Zielige personen zijn jullie... Echt... Julie kennen me niet eens![]()
Als t zo donker is dan ziet de politie me ook niet rijdenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dat slaat natuurlijk nergens op. Als jij met donkere kleding aan over een onverlichte weg fietst is dat gewoon gevaarlijk. Komt nog vaak zat voor dat er fietsers worden doodgereden doordat ze "over het hoofd" zijn gezien.
Dus een punt dat veilig is als je 80 rijdt, wat ook de maximumsnelheid is, moet aangepast worden omdat veel debielen er 120 rijden?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:20 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Rot toch op met die onzin!![]()
Je moet zelf eens een boete krijgen omdat er een koffer naast je in de auto staat. Je rem op je fiets niet goed genoeg werkt... En wat schiet je op met laseren op een "gevaarlijk punt"? Doe er dan wat aan!
Ja, als jij je rem niet in orde hebt, breng je andere weggebruikers in gevaar. Dat weet ik.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:30 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik heb het hier over Morpheus2002, Jorrit & Bart...
[..]
Ja want hun weten dat...
Ja... Want de politie weet dat boetes totaal geen zin hebben maar wel makkelijk geld is... Wat zou er dan onveilig zijn sowieso? Overstekende eenden? Het is GVD een snelweg!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:32 schreef Bart het volgende:
[..]
Dus een punt dat veilig is als je 80 rijdt, wat ook de maximumsnelheid is, moet aangepast worden omdat veel debielen er 120 rijden?
Voor de rest, /ignore Bartquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:33 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja, als jij je rem niet in orde hebt, breng je andere weggebruikers in gevaar. Dat weet ik.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:44 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
Rudy ziet, net als wij, de faalers vd politie, de straathazen, platte pretpet brigade. Dat zijn de vmbo (of IT) drop-outs die een halve leven gepest of niet begrepen zijn. Het is nogal ongeloofwaardig en "correct" om daar de loftrompet voor op te steken.
Begrijp ik, alleen om vervolgens de conclusie te trekken dat maar 5% bezig is met "echte" zaken, vind ik veelste kort door de bocht.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:44 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
Rudy ziet, net als wij, de faalers vd politie, de straathazen, platte pretpet brigade. Dat zijn de vmbo (of IT) drop-outs die een halve leven gepest of niet begrepen zijn. Het is nogal ongeloofwaardig en "correct" om daar de loftrompet voor op te steken.
Volwassen reactiequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:44 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
Ik heb het toch niet over een snelwegquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:39 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ja... Want de politie weet dat boetes totaal geen zin hebben maar wel makkelijk geld is... Wat zou er dan onveilig zijn sowieso? Overstekende eenden? Het is GVD een snelweg!
Heel volwassen om mensen die het niet met je eens zijn te negerenquote:[..]
Voor de rest, /ignore Bart
Uiteraard heb je van die josti's erbij zitten, daar irriteer ik me ook aan. Maar als je alleen maar dat ziet, en vervolgens ook nog eens zegt dat slechts 5% van de politie echt werk doet, dan ben je imho echt kortzichtig aan het lullen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:44 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
Als je zelf iets slimmer/volwassener was geweest had je mn post ook nog begrepenquote:
Misschien was het niet sarcastisch bedoeld?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:58 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
Als je zelf iets slimmer/volwassener was geweest had je mn post ook nog begrepen
Inderdaad. Bij hem weet ik niet altijd of het nou wel of niet sarcastisch is bedoeld.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:05 schreef staticdata het volgende:
[..]
Misschien was het niet sarcastisch bedoeld?
Alsof ze daar gaan laseren... Maar we praten hierover langs elkaar heen denk...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik heb het toch niet over een snelweg![]()
Ik heb het over een gevaarlijk punt in het algemeen, een onoverzichtelijke kruising ofzo, verzin wat leuks.
[..]
Heel volwassen om mensen die het niet met je eens zijn te negeren![]()
[..]
Uiteraard heb je van die josti's erbij zitten, daar irriteer ik me ook aan. Maar als je alleen maar dat ziet, en vervolgens ook nog eens zegt dat slechts 5% van de politie echt werk doet, dan ben je imho echt kortzichtig aan het lullen.
Dat doen ze. Helaas te weinig, ze staan imho te veel op punten waar het geen kut uitmaakt of je 80, 90 of 100 rijdt. Dan is het puur geldtrekkerij, daar ben ik ook geen fan van.quote:
quote:Maar we praten hierover langs elkaar heen denk...
Dat ignore had ik al gezegd... Later wat bij geedit, maar ben niet achterbaks om het dan weg te halen... Was inderdaad een overtrokken reactie![]()
Nou ja, het is gewoon een feit dat heel veel mensen (onterecht) zo over de politie denken, dat vind ik gewoon jammer. De meeste agenten doen ook gewoon hun werk en proberen het op straat wat beter te maken voor de samenleving. Dat ze daarbij ook af en toe opdracht krijgen van een of andere debiele hoofdagent om ergens te gaan laseren, daar kunnen zo ook niets aan doen. Ik heb voor mijn werk ook wel eens te maken met de politie, en het zijn gewoon eigenlijk altijd relaxte lui die ik tref.quote:Maar dat van die 5% zit jullie diep he...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |