Jij blijquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:01 schreef DaFan het volgende:
[..]
Gelukkig duurt dit maar een half uurtje per dag.
Ik heb drie of vier Sky High Towers gesloopt en vijf vervuilers gebouwdquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:03 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ja roep maar raak, ik krijg zat kaartjes elke keer
Volgens mij kunnen we met heel Fok! makkelijk iemand helemaal de afgrond inhelpen
Apart, dus ik moet eigenlijk zo min mogelijk straten hebben? Zo werkt het niet bij Monopolyquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:51 schreef DaFan het volgende:
[..]
Per straat die je meer hebt dan 5 betaal je 3% belasting.
34 straten en je krijgt helemaal niks meer dus.
Ik heb 5 straten maar als jij met je huur $100 krijgt (bv), en je neemt een straat erbij die je $5 oplevert, betaal je $3,15 belasting en ga je er dus alsnog $1,85 op vooruit.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Apart, dus ik moet eigenlijk zo min mogelijk straten hebben? Zo werkt het niet bij Monopoly
Ik heb een zooitje van die mini straatjes waar 1-2 gebouwen op kunnen verkocht en mijn grootste straat flink bebouwd, eens zien wat dat doet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:39 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ik heb 5 straten maar als jij met je huur $100 krijgt (bv), en je neemt een straat erbij die je $5 oplevert, betaal je $3,15 belasting en ga je er dus alsnog $1,85 op vooruit.
Bij jou is dat blijkbaar niet echt het geval
Ik ging eerst ook allemaal straatjes in de omgeving van mn eigen straat kopen. Later ben ik begonnen met het kopen van straten die meer dan een miljoen kosten. Heb toen die volgebouwd en de andere kleine straten verkocht en zit nu op een inkomen over de 300 miljoen. Het loont opzich dus welquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb een zooitje van die mini straatjes waar 1-2 gebouwen op kunnen verkocht en mijn grootste straat flink bebouwd, eens zien wat dat doet.
Ik moet ook bekennen dat ik er niet elke dag aan denk, dus al veel ben misgelopen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:00 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik ging eerst ook allemaal straatjes in de omgeving van mn eigen straat kopen. Later ben ik begonnen met het kopen van straten die meer dan een miljoen kosten. Heb toen die volgebouwd en de andere kleine straten verkocht en zit nu op een inkomen over de 300 miljoen. Het loont opzich dus wel
Stratendie bij aankoop minder dan 1 miljoen kosten, brengen sowieso een hele hoop minder op.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb een zooitje van die mini straatjes waar 1-2 gebouwen op kunnen verkocht en mijn grootste straat flink bebouwd, eens zien wat dat doet.
U heeft een tegenbod. Was nog niet echt begonnen met deze straat optimaal te benutten.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:39 schreef NoMercy285 het volgende:
[..]
Heb wel op een andere straat van je een bod gedaan die wat minder waard is.. ga niet elke dag 70M aan je uitgeven hehehe;)
Vandaag trouwens voor het eerst boven de 100M binnengekregen (113M)
én eerste straat met een waarde van boven de 100M![]()
Twee weken.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:31 schreef justmattie het volgende:
Worden inactieve users ook uitgeschreven eigenlijk na zoveel tijd?
Oke, had geboden op een straat maar die user is nooit actief. Op al z'n straten staat niks (behalve vervuilersquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:22 schreef Jump het volgende:
[..]
Twee weken.
343 miljoen om weer uit te geven
Oke beterquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:57 schreef cptmarco het volgende:
als de ander binnen 7 dagen niet reageert op het bod van jou, dan krijg jij de straat voor het geboden geld
Ja, dat zou het moeten zijn. In de praktijk ben je je geld kwijt en/of je geboden straatquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:57 schreef cptmarco het volgende:
als de ander binnen 7 dagen niet reageert op het bod van jou, dan krijg jij de straat voor het geboden geld
Dat zou wel heel lelijk zijn. En het overwegen van pertinent stoppen wel waard zijnquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:02 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Ja, dat zou het moeten zijn. In de praktijk ben je je geld kwijt en/of je geboden straat
Mwoah..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:21 schreef DaFan het volgende:
Ah ok laat dan maar zitten...weinig potentie :p
Knopje staat er niet.quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:10 schreef detulp050 het volgende:
Kan iemand proberen een bod uit te brengen op mijn Ritmeesterweg? Ik zal het bod afwijzen, maar wil even kijken of het uberhaupt mogelijk is. Want hij is nu onderdeel van een bod van mij aan iemand anders en ik krijg hem niet terug.
10 mil+ zijn echt moeilijk te vinden.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:42 schreef DaFan het volgende:
Ik heb nu 5 straten van 5m+...zoek ze nu rond de 10m...kan geen betere vinden
Buiten dat iiemand niet klopt, waarom kan ik niet bouwen?quote:IIemand anders is je te snel af geweest. Probeer het nog eens als die ander klaar is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |