70M geboden, graag vandaag nog accepterenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:55 schreef DragonFire het volgende:
In den aanbieding:
ÅRSVOLLVEIEN
Rogaland, Norway
M 55,217,000
Eigendom van DRAGONFIRE
WONING 35
BONUS 1
MILIEUVERVUILER 0
HUURWAARDE: M 30,021,000
Prijskaartje 70mil
Donequote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:09 schreef NoMercy285 het volgende:
[..]
70M geboden, graag vandaag nog accepteren
Ik had nog een country road dus daar eerst maar verder gebouwdquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:25 schreef cptmarco het volgende:
twee tellen wachten en je kan weer verder, of ga verder aan het einde van de straat...
hmm heb ik wel interesse inquote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:47 schreef UncleErnie het volgende:
voor de liefhebbers:
Kaal 1.901.000, kaarsrecht.
county road 6612, Texas, USA
Ga hem kopen dan! Hij is nog van de bank, niet van mijquote:
Je ziet toch hoe lang de straat is voor je ze koopt? Paarse lijnquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:08 schreef justmattie het volgende:
Wat ik wel raar vindt is dat sommige straten erg lang zijn op de kaart, en dan koop je 'm en blijkt een heel stuk er opeens niet bij te horen?
Ja, maar waarom lopen sommige straten nog eens een stuk door wat wel dezelfde naam heeft, maar niet bij die straat hoortquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:33 schreef Jump het volgende:
[..]
Je ziet toch hoe lang de straat is voor je ze koopt? Paarse lijn
Bon, ik ga straks 200 mil uitgeven
Van der Poest Clementstraat
Zeeland, The Netherlands
M 7,995,000
Eigendom van mashyellow
Woning 15
Bonus 1
Milieuvervuiler 0
Huurwaarde: M 5,770,000
En nog steeds te koop, 13 mil
Dan zijn de verschillen wel heel groot. In het blauw heb ik hetzelfde punt omcirkelt, daaronder loopt dus nog steeds Country Road 187 wat niet bij mij hoortquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:41 schreef Jump het volgende:
Ze gebruiken om de straat te tonen, de kaarten van google maps. maar voor de data gebriuken ze de gegevens van OpenStreetMap.
++Ik heb even de eigenschappen van de straat bekeken in OSM, en daar loopt de straat inderdaad door in één stuk. Raar.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:36 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dan zijn de verschillen wel heel groot. In het blauw heb ik hetzelfde punt omcirkelt, daaronder loopt dus nog steeds Country Road 187 wat niet bij mij hoort![]()
[ afbeelding ]
Inderdaad. Wie weet wordt het nog een keer gecorrigeerd. Ik denk niet dat ik er achteraan ga mailen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:07 schreef Jump het volgende:
[..]
++Ik heb even de eigenschappen van de straat bekeken in OSM, en daar loopt de straat inderdaad door in één stuk. Raar.
Sickquote:
Ik kom maar niet verder dan niveau 4quote:
Heb wel op een andere straat van je een bod gedaan die wat minder waard is.. ga niet elke dag 70M aan je uitgeven hehehe;)quote:
Heb je geholpen tegen Jedegoquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:22 schreef DaFan het volgende:
1 miljard huur vandaag
Totaal score is 8miljard.
En ik heb speler 'Jedego' gisteren helemaal kapotgemaakt. Hij had 2x vervuilers op mn straten gezet, gisteren zo vaak huisjes verkocht/gekocht dat ik įl zijn bonusgebouwen heb platgewalst en vervuilers op al zn straten heb gezet.
Gaat ie van 600m huur per dag naar $ 0.
Die kans krijg je soms als je zelf gebouwen op je straten neerzet. Af en toe komt er dan een kanskaart in beeld die je vraagt op je een gebouw wilt neerplanten op een ander zijn straat. Persoonlijk leg ik ze altijd weg. heb niet zo'n zin in persoonlijke vetes. Bovendien ben ik nog veel te klein om weerstand te bieden. Ongeveer 30 miljoen momenteel.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:23 schreef MMUFC het volgende:
moet nog wel ff uitzoeken hoe het allemaal werkt.. zoals bouwen op andermans straten
Per straat die je meer hebt dan 5 betaal je 3% belasting.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:50 schreef djkoelkast het volgende:
Ik krijg maar 1M huur, de rest van de 7M gaat naar de belasting, ik zal het wel niet goed spelen
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:22 schreef DaFan het volgende:
1 miljard huur vandaag
Totaal score is 8miljard.
En ik heb speler 'Jedego' gisteren helemaal kapotgemaakt. Hij had 2x vervuilers op mn straten gezet, gisteren zo vaak huisjes verkocht/gekocht dat ik įl zijn bonusgebouwen heb platgewalst en vervuilers op al zn straten heb gezet.
Gaat ie van 600m huur per dag naar $ 0.
De klootzak.
Mn naam is Malfunction op MSC.
Haha ik heb even gekeken maar die is echt f#cked up nu.. alleen maar dikke straten en geen huur met 2,5M op de bank waar niks bij komt... kan ie huisjes gaan bouwen tot ie die dingen kan gaan platwalsen, maar als iedereen hem blijft kloten komt ie er nooit meer uit..quote:
Ja roep maar raak, ik krijg zat kaartjes elke keerquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:59 schreef detulp050 het volgende:
Ik sloop niets van anderen, tenzij ze het bij mij proberen, of zoals nu bij iemand van FOK!.
Ik stel voor dat we elkaar helpen bij dit soort dingen. Als iemand loopt te kloten, met zijn allen even laten zien dat dat niet de bedoeling is
Leuk spel voor tijdens het studeren als korte pauze!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |