Viinik mooi prijsje hoor.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:30 schreef Jump het volgende:
Ja.
Een baantje van 1.7 miljoen, is dat in feite de moeite waard? Of beter naar duurdere banen zoeken (wat je waarschijnlijk niet zal vinden)?
let btw op want tis een rare straat, hij gaat verder door dan je denktquote:
I know.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:48 schreef DragonFire het volgende:
[..]
let btw op want tis een rare straat, hij gaat verder door dan je denkt
Vaak iets naar het noordwesten.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:13 schreef cptmarco het volgende:
vaak liggen die dan net buiten beeld... als je in de omgeving zoekt dan vind je ze vaak wel....
Ik vind de straat niet meer terug, kan het dus niet opzoeken nu. Wel een andere straat gevonden van juist geen 3 miljoen die je op het eerste zicht ook niet ziet, ...quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:18 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Vaak iets naar het noordwesten.
Dacht eerst dat het aan de browser lag, maar het was ook in FF en in IE.
Hoe lang speel jij het spel al dat je zoveel geld te besteden hebtquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:51 schreef -J-D- het volgende:
Ben nu 1 straat aan het volbouwen met huisjes van 15 miljoen
Leuke business. Die straat is al 100M waard.
3 weekjes of zo?quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:07 schreef justmattie het volgende:
[..]
Hoe lang speel jij het spel al dat je zoveel geld te besteden hebt?
Oke dan. Nou ja beetje sparen en je zit er natuurlijk ook zo op. Ben benieuwd wat ik morgen krijg aan huur.quote:
Vooralsnog zit ik in de omgeving te kijken en heb al een paar straten gezien. Aanschafwaarde van 2/3 miljoen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:13 schreef cptmarco het volgende:
je moet niet te lang met kleine straatjes kloten (wat ik wel gedaan heb), maar proberen zo snel mogelijk naar de langere en duurdere straten te gaan.
Oepsquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:52 schreef Jump het volgende:
En nog eensEn nu zit ik bijna zonder geld
[ afbeelding ]
Ik had dus 75 miljoen inkomsten, daarvan ben ik dus 47 miljoen kwijt door kanskaartenquote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:58 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik had dus 75 miljoen inkomsten, daarvan ben ik dus 47 miljoen kwijt door kanskaarten
Moet ik trouwens nu 16 miljoen aan microsoft betalen?
Ik doe hem niet weg, het is nog een vrije straatquote:
Ik snap er ook echt niks van, heb ik ook steeds. Echt al mijn inkomsten gaan uit naar boetesquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:58 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik had dus 75 miljoen inkomsten, daarvan ben ik dus 47 miljoen kwijt door kanskaarten
Moet ik trouwens nu 16 miljoen aan microsoft betalen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |