Sickquote:
Ik kom maar niet verder dan niveau 4quote:
Heb wel op een andere straat van je een bod gedaan die wat minder waard is.. ga niet elke dag 70M aan je uitgeven hehehe;)quote:
Heb je geholpen tegen Jedegoquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:22 schreef DaFan het volgende:
1 miljard huur vandaag
Totaal score is 8miljard.
En ik heb speler 'Jedego' gisteren helemaal kapotgemaakt. Hij had 2x vervuilers op mn straten gezet, gisteren zo vaak huisjes verkocht/gekocht dat ik ál zijn bonusgebouwen heb platgewalst en vervuilers op al zn straten heb gezet.
Gaat ie van 600m huur per dag naar $ 0.
Die kans krijg je soms als je zelf gebouwen op je straten neerzet. Af en toe komt er dan een kanskaart in beeld die je vraagt op je een gebouw wilt neerplanten op een ander zijn straat. Persoonlijk leg ik ze altijd weg. heb niet zo'n zin in persoonlijke vetes. Bovendien ben ik nog veel te klein om weerstand te bieden. Ongeveer 30 miljoen momenteel.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:23 schreef MMUFC het volgende:
moet nog wel ff uitzoeken hoe het allemaal werkt.. zoals bouwen op andermans straten
Per straat die je meer hebt dan 5 betaal je 3% belasting.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:50 schreef djkoelkast het volgende:
Ik krijg maar 1M huur, de rest van de 7M gaat naar de belasting, ik zal het wel niet goed spelen
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:22 schreef DaFan het volgende:
1 miljard huur vandaag
Totaal score is 8miljard.
En ik heb speler 'Jedego' gisteren helemaal kapotgemaakt. Hij had 2x vervuilers op mn straten gezet, gisteren zo vaak huisjes verkocht/gekocht dat ik ál zijn bonusgebouwen heb platgewalst en vervuilers op al zn straten heb gezet.
Gaat ie van 600m huur per dag naar $ 0.
De klootzak.
Mn naam is Malfunction op MSC.
Haha ik heb even gekeken maar die is echt f#cked up nu.. alleen maar dikke straten en geen huur met 2,5M op de bank waar niks bij komt... kan ie huisjes gaan bouwen tot ie die dingen kan gaan platwalsen, maar als iedereen hem blijft kloten komt ie er nooit meer uit..quote:
Ja roep maar raak, ik krijg zat kaartjes elke keerquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:59 schreef detulp050 het volgende:
Ik sloop niets van anderen, tenzij ze het bij mij proberen, of zoals nu bij iemand van FOK!.
Ik stel voor dat we elkaar helpen bij dit soort dingen. Als iemand loopt te kloten, met zijn allen even laten zien dat dat niet de bedoeling is
Leuk spel voor tijdens het studeren als korte pauze!
Jij blijquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:01 schreef DaFan het volgende:
[..]
Gelukkig duurt dit maar een half uurtje per dag.
Ik heb drie of vier Sky High Towers gesloopt en vijf vervuilers gebouwdquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:03 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ja roep maar raak, ik krijg zat kaartjes elke keer
Volgens mij kunnen we met heel Fok! makkelijk iemand helemaal de afgrond inhelpen
Apart, dus ik moet eigenlijk zo min mogelijk straten hebben? Zo werkt het niet bij Monopolyquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:51 schreef DaFan het volgende:
[..]
Per straat die je meer hebt dan 5 betaal je 3% belasting.
34 straten en je krijgt helemaal niks meer dus.
Ik heb 5 straten maar als jij met je huur $100 krijgt (bv), en je neemt een straat erbij die je $5 oplevert, betaal je $3,15 belasting en ga je er dus alsnog $1,85 op vooruit.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Apart, dus ik moet eigenlijk zo min mogelijk straten hebben? Zo werkt het niet bij Monopoly
Ik heb een zooitje van die mini straatjes waar 1-2 gebouwen op kunnen verkocht en mijn grootste straat flink bebouwd, eens zien wat dat doet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:39 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ik heb 5 straten maar als jij met je huur $100 krijgt (bv), en je neemt een straat erbij die je $5 oplevert, betaal je $3,15 belasting en ga je er dus alsnog $1,85 op vooruit.
Bij jou is dat blijkbaar niet echt het geval
Ik ging eerst ook allemaal straatjes in de omgeving van mn eigen straat kopen. Later ben ik begonnen met het kopen van straten die meer dan een miljoen kosten. Heb toen die volgebouwd en de andere kleine straten verkocht en zit nu op een inkomen over de 300 miljoen. Het loont opzich dus welquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb een zooitje van die mini straatjes waar 1-2 gebouwen op kunnen verkocht en mijn grootste straat flink bebouwd, eens zien wat dat doet.
Ik moet ook bekennen dat ik er niet elke dag aan denk, dus al veel ben misgelopen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:00 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik ging eerst ook allemaal straatjes in de omgeving van mn eigen straat kopen. Later ben ik begonnen met het kopen van straten die meer dan een miljoen kosten. Heb toen die volgebouwd en de andere kleine straten verkocht en zit nu op een inkomen over de 300 miljoen. Het loont opzich dus wel
Stratendie bij aankoop minder dan 1 miljoen kosten, brengen sowieso een hele hoop minder op.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb een zooitje van die mini straatjes waar 1-2 gebouwen op kunnen verkocht en mijn grootste straat flink bebouwd, eens zien wat dat doet.
U heeft een tegenbod. Was nog niet echt begonnen met deze straat optimaal te benutten.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:39 schreef NoMercy285 het volgende:
[..]
Heb wel op een andere straat van je een bod gedaan die wat minder waard is.. ga niet elke dag 70M aan je uitgeven hehehe;)
Vandaag trouwens voor het eerst boven de 100M binnengekregen (113M)
én eerste straat met een waarde van boven de 100M![]()
Twee weken.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:31 schreef justmattie het volgende:
Worden inactieve users ook uitgeschreven eigenlijk na zoveel tijd?
Oke, had geboden op een straat maar die user is nooit actief. Op al z'n straten staat niks (behalve vervuilersquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:22 schreef Jump het volgende:
[..]
Twee weken.
343 miljoen om weer uit te geven
Oke beterquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:57 schreef cptmarco het volgende:
als de ander binnen 7 dagen niet reageert op het bod van jou, dan krijg jij de straat voor het geboden geld
Ja, dat zou het moeten zijn. In de praktijk ben je je geld kwijt en/of je geboden straatquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:57 schreef cptmarco het volgende:
als de ander binnen 7 dagen niet reageert op het bod van jou, dan krijg jij de straat voor het geboden geld
Dat zou wel heel lelijk zijn. En het overwegen van pertinent stoppen wel waard zijnquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:02 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Ja, dat zou het moeten zijn. In de praktijk ben je je geld kwijt en/of je geboden straat
Mwoah..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:21 schreef DaFan het volgende:
Ah ok laat dan maar zitten...weinig potentie :p
Knopje staat er niet.quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:10 schreef detulp050 het volgende:
Kan iemand proberen een bod uit te brengen op mijn Ritmeesterweg? Ik zal het bod afwijzen, maar wil even kijken of het uberhaupt mogelijk is. Want hij is nu onderdeel van een bod van mij aan iemand anders en ik krijg hem niet terug.
10 mil+ zijn echt moeilijk te vinden.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:42 schreef DaFan het volgende:
Ik heb nu 5 straten van 5m+...zoek ze nu rond de 10m...kan geen betere vinden
Buiten dat iiemand niet klopt, waarom kan ik niet bouwen?quote:IIemand anders is je te snel af geweest. Probeer het nog eens als die ander klaar is
rukspelquote:1Maintenance
The site is down for maintenance from 2AM EST today, for approximately 4-8 hours. We intend to repair out of sync streets and ensure the data within the game is stable before we implement further improvements we have planned for the game.
Thank you for your continued patience as we work to improve the game.
Misschien krijg je jouw straat wel terug tulp.quote:We are aware that some of you have been experiencing issues with streets that have offers attached to them. This is due to corrupt data which occurred when one of our databases went offline. We’ve tried fixing this without interrupting your game play, however to correct some inconsistencies we need to take the game offline for maintenance.
We expect the maintenance window to last between 4 – 8 hours from 8am, GMT Monday 26 October. During this maintenance window we will conduct a full review of the current data set to identify any inconsistencies.
There are 2 main inconsistencies we have indentified with the current data set that we will resolve.
Firstly there are some streets that have been involved in the offer process that are currently in a state of 'limbo’. In this state you can see a street in your portfolio, you own it, but you cannot currently build on it. Once we have run our repairs you will be able to build again.
Secondly, some players own a street but it is not appearing in their property list, again due to lost data from database downtime.
Thank you for your patience and understanding as we work to improve the game.
2 uur bedoel jequote:Op maandag 26 oktober 2009 14:57 schreef DragonFire het volgende:
Ze hebben nog maar 4 minuten!
ben benieuwd wat de further improvements zijn....quote:before we implement further improvements we have planned for the game
van 7:00 tot 15:00 is toch 8 uurquote:
Ik wil gewoon mijn geld innen, beetje jammer dat ik vanmorgen om 9 uur wilde inloggen en nu nog steeds niks krijg..quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:13 schreef DragonFire het volgende:
pffffff het duurt maar en het duurt maar. Ik wil weten hoeveel ik heb binnengehaald!
quote:Sorry!
We’re hard at work fixing some of the street data mismatches that a number of you have reported. Unfortunately, it’s taking a bit longer than expected. We’ll expect to be back up and running within 3 hours.
jawel, iemand die net voordat ze offline gingen heeft gewoon zijn huur vandaag ontvangen, zoals jij eht stelt heeft de rest pech en kan IEDEREEN dat van morgen weer innen... is juist eerlijker als het zo snel mogelijk weer open gaat..quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:37 schreef Jump het volgende:
Als het langer dan 12 uur duurt, zouden ze het beter offline plaatsen voor exact 24 uur. Dan profiteert er niemand van
Dan lees de spelregels nog maar eens door..quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:59 schreef DragonFire het volgende:
zoiezo krijg je niet geld wanneer je inlogt.
Als het goed is dan krijg je indien je 2 dagen niet gaat inloggen voor 2 dagen geld.
quote:Huur
Je ontvangt iedere dag huur voor je gebouwen, maar OM JE HUUR TE ONTVANGEN MOET JE ELKE DAG INLOGGEN. De huuropbrengst wordt automatisch berekend, dus je hoeft alleen een vastgoedgenie te zijn en geen wiskundeprofessor. De huur wordt niet bewaard, dus als je langer dan 24 uur niet inlogt, loop je een dag huur mis.De huur wordt uitbetaald om middernacht (GMT).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |