Geboden.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:44 schreef Dulk het volgende:
ik heb in de aanbieding
Molenvliet (straat heeft een bug, ligt een paar honderd meter hoger dan, mcs aangeeft)
waarde:43.567.000
huur:11.868.000
inc bonusgebouw
te koop voor 45 Miljoen
user: dulkalia
Buiten de 10 milieuvervuilers staat er niks opquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:33 schreef PPL het volgende:
Staan er soms veel goudkleurige gebouwen op?
Dat zijn de duurste gebouwen en verhogen de warde van een straat dus het snelste.
Let wel dat een milieuvervuiler geen invloed heeft op de waarde van en straat, maar slechts de huur 'blokkeert'.
Kan het een gereserveerde straat zijn?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:34 schreef Jump het volgende:
[..]
Buiten de 10 milieuvervuilers staat er niks op
Het is een straat van "Mr Nomopoly"quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:43 schreef PPL het volgende:
[..]
Kan het een gereserveerde straat zijn?
Ik heb een keer in het blog gelezen dat sommige straten worden achtergehouden en van Mr. Monopoly zijn (een fictieve speler).
Het was ooit het plan om die straten later te veilen.
Ik meen mij te herinneren datd e Kalverstraat in Amsterdam zo'n straat was.
In het begin kostte die kaal 350 miljoen.
Uiteraard is dat bedrag inmiddels helemaal niet zo bijzonder meer en zijn er genoeg spelers die dat soort bedragen dagelijks binnenharken.
Misschien dat dit nog zo'n restje is die (nog) niet is gekocht door iemand?
En ik die las dat 19 straten het meeste opbrengt, en vanaf 38 of zo, niks meer.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:03 schreef cptmarco het volgende:
user lima: 696 straten...
en volgens mij op alle straten één of meerdere vervuilers...
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:23 schreef cptmarco het volgende:
oke, MCS op het werk spelen ook maar niet meer doen....![]()
had het zo even openstaan, toen ik een telefoontje van de systeembeheerders kreeg wat ik in hemelsnaam aan het doen was met Internet... Ze zagen éen of andere enorme piek....
Bij ons was MCS geblockedquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:23 schreef cptmarco het volgende:
oke, MCS op het werk spelen ook maar niet meer doen....![]()
had het zo even openstaan, toen ik een telefoontje van de systeembeheerders kreeg wat ik in hemelsnaam aan het doen was met Internet... Ze zagen éen of andere enorme piek....
dat is mooiquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:48 schreef PPL het volgende:
[..]
Geboden.
-edit-
Bedankt, ik ben dol op dit soort straten.
Je staat erbijquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:39 schreef NoMercy285 het volgende:
Ben pas dag of 4 bezig dus rustig straten volbouwen en dan wat sparen om een klapper te gaan maken..
Username is NoMercy285
Dan wordt de OP te lang denk ik, en het moet steeds geupdate worden. Of is dat best te doen?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:51 schreef PPL het volgende:
Overigens:
[ afbeelding ]
@Hovv: iets voor de OP?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |