GFquote:
beter 1 teveel dan 1 te weinigquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe. Bij een cementbedrijf in Maastricht hadden ze eens een server te veel. Die had een vriend van mij jaren eerder, toen ie daar stage liep, weggewerkt in het systeemplafond
.
quote:
alleen als het jonge kaas isquote:
jonge kaas is net kauwgumquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
alleen als het jonge kaas is
Ik ga vandaag om half 1, dan duurt mn middag minder langquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:57 schreef wel.o.k het volgende:
ze hebben hem weer gevonden.
staat in assen en is een vmware geworden.
gelukkig houden ze de documentatie wel goed bij![]()
bijna lunch
echt welquote:
dan heb je de verkeerdequote:
ik ga vandaag een uurtje eerder wegquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ga vandaag om half 1, dan duurt mn middag minder lang
goed planquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ga vandaag een uurtje eerder weg![]()
dus mijn middag is zo en zo niet zo lang.![]()
Lekker hoor, ik ga naar Leiden vanmiddag, dus zal niet op tijd thuis zijn...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
welke storm?quote:
En waar gebruikte hij m voor? Pirate Bay?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe. Bij een cementbedrijf in Maastricht hadden ze eens een server te veel. Die had een vriend van mij jaren eerder, toen ie daar stage liep, weggewerkt in het systeemplafond
.
Flesquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Kak. Printerlint van onze Fred Flintstone printer is op. Dus nu kunnen we geen facturen meer printen
Dan moet je het lint weer even in de inkt hangen... en even weer de andere kant opdraaien... zo weer gefixedquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Kak. Printerlint van onze Fred Flintstone printer is op. Dus nu kunnen we geen facturen meer printen
Mn baas gaat ook wat eerder hoor ik nuquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
*klik*quote:
schrijf ze met de handquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus jij blijft wat langer?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mn baas gaat ook wat eerder hoor ik nu
In Amerika jaquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Fles
is ie nog wel te bestellen ?
Thx,quote:
Oh fuckquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Thx,![]()
maar helaas was dat het verkeerde knopje
Zoiets jaquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En waar gebruikte hij m voor? Pirate Bay?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Thx,![]()
maar helaas was dat het verkeerde knopje
Ander stop je m niet weg in het plafond...quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh fuck
* LL gaat op zoek naar vibrator
Ik was vergeten dat het roze knopje daar niet voor was
Ik dacht al: wat hoor ik toch ineens trillen?
Dan zit ie niet goed hoor, anders had je het wel gevoeldquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh fuck
* LL gaat op zoek naar vibrator
Ik was vergeten dat het roze knopje daar niet voor was
Ik dacht al: wat hoor ik toch ineens trillen?
ze hebben daar last van hoog waterquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ander stop je m niet weg in het plafond...
hij zal nog wel in d'r handtas zittenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zit ie niet goed hoor, anders had je het wel gevoeld
Leuk land dat india hequote:Meisje offert tong aan Shiva tegen gedwongen huwelijk
In India heeft een jonge vrouw van 19 haar tong afgesneden en aan de god Shiva geofferd. Ze wil hiermee het huwelijk, dat haar ouders haar opgedrongen hadden, ongedaan maken. De vrouw wil immers trouwen met de man van wie ze houdt en niet met de veel oudere kerel die haar ouders voor haar uitgekozen hadden. Dat meldt The Times of India.
Bloederig tafereel
Het was de tempelpriester die het meisje aantrof. "Ik was geschokt door het gruwelijke tafereel. Het meisje bloedde hevig. Naast haar lag het mes waarmee ze haar tong had afgesneden en aan Shiva had geofferd", zegt de priester.
Dorpsbewoners spoedden zich naar de tempel toen ze het nieuws hadden vernomen. Ze probeerden haar naar het ziekenhuis te brengen, maar dat weigerde ze pertinent. (eb)
wat een mafwijfquote:
Bustedquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij zal nog wel in d'r handtas zitten
Zo vies daar dat zo'n ding nodig is?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Busted
whehehe mn baas ziet gisteren dat ik mn kleine ontpluizer aant gebruiken ben, zegt ie tegen mn collega: hey kijk eens, LL heeft zelfs haar vibrator bij zich
[ afbeelding ]
zoiets dus
o is dat het...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze hebben daar last van hoog water
Dus jij vandaag wel je vibo meegenomen zeker?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Busted
whehehe mn baas ziet gisteren dat ik mn kleine ontpluizer aant gebruiken ben, zegt ie tegen mn collega: hey kijk eens, LL heeft zelfs haar vibrator bij zich
[ afbeelding ]
zoiets dus
whehehequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Busted
[ afbeelding ]
zoiets dus
dat zou ook kunnenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo vies daar dat zo'n ding nodig is?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dus jij vandaag wel je vibo meegenomen zeker?
had zwarte kleding aanquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo vies daar dat zo'n ding nodig is?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:31 schreef MaleDuck het volgende:
lunch
Heerlijk veel knoflook gebruiken... moet vanmiddag naar de klant... gna gna gna...
dat zwarte pakje uit foboquote:
Kan die klant ook nog even meegenietenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:31 schreef MaleDuck het volgende:lunch
Heerlijk veel knoflook gebruiken... moet vanmiddag naar de klant... gna gna gna...
stond anders wel op de verpakkingquote:
Oh, er lagen nog drie nieuwe linten.quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, er lagen nog drie nieuwe linten.
Naast
De
Printer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |