Aan de TT te zien wel ja.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:32 schreef sinadO het volgende:
Leven we soms in de middeleeuwen of wat?
oh, de zendmasten werken nog wel?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:34 schreef harmenst het volgende:
[..]
Mobiel internet? Laptop met accu?
900 manquote:Centrum Roermond zonder stroom
Rond de 900 huishoudens in het centrum van Roermond hebben sinds half drie donderdagmiddag geen stroom meer. Bij graafwerkzaamheden in de Bredeweg is een kabel kapot getrokken. Een team van Enexis is ter plekke om te kijken hoe ernstig de schade is.
Hoe lang de storing gaat duren, is nog niet bekend.
Kan je de TT dan veranderen naar Roermond ipv Limburg?quote:
kijken naar de schade ipv wat er aan te doen.quote:
Ja, dat is dan wel een goed idee...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:36 schreef L.no het volgende:
[..]
Kan je de TT dan veranderen naar Roermond ipv Limburg?
Ah gadverdamme nee.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:35 schreef EchoAlpha het volgende:
Met een beetje geluk sterft heel Limburg van de kou en kunnen we dat stukje van Nederland eindelijk reinigen van de junkies en er mensen met een leven neerpleuren
Gelukkig ga jij jaren eerder dood... denken dat het gezond is om ingeklemd tussen de Maasvlakte/Schiphol/Petrochemie en 5 miljoen mensen boven de grote riolen te wonen...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:35 schreef EchoAlpha het volgende:
Met een beetje geluk sterft heel Limburg van de kou en kunnen we dat stukje van Nederland eindelijk reinigen van de junkies en er mensen met een leven neerpleuren
Weet ik veel, misschien zijn er meer Roermondsquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:41 schreef sinadO het volgende:
Waarom Adelante, zet je Limburg er nou tussen haakjes achter?
Je kent niemand die een gasfornuis heeft of kan bezoeken buiten Roermond?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:50 schreef sinadO het volgende:
Ik denk het ook.
Maar wat moet ik nu doen? Ik kan geen eten maken, de batterij van de telefoon is bijna leeg en de accu van de laptop ook! Over een uurtje ben ik volledig van de buitenwereld afgesneden! Help!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |