[baasmodus]Hahahaha pauper krijg hem voor lekker voor 0 euro en kan zoveel licenties krijgen als ik wil hebben[/baasmodus]quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:36 schreef Ammi het volgende:
Ordernr Status Besteldatum Totaal
****** Verzonden 19 okt 2009 ¤ 69,75
Doe mij er ook eentje dan, als je er zoveel kan krijgen als je wilquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:38 schreef ReWout het volgende:
[..]
[baasmodus]Hahahaha pauper krijg hem voor lekker voor 0 euro en kan zoveel licenties krijgen als ik wil hebben[/baasmodus]
Dat is alleen als hij in baasmodus zitquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:40 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Doe mij er ook eentje dan, als je er zoveel kan krijgen als je wil
totdat MS een patch maakt die jouw "baasmodus" niet lief vind zeker?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:38 schreef ReWout het volgende:
[..]
[baasmodus]Hahahaha pauper krijg hem voor lekker voor 0 euro en kan zoveel licenties krijgen als ik wil hebben[/baasmodus]
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:25 schreef Gesloten het volgende:
Kun je die upgrade ook downloaden of moet je hem laten bezorgen op dvd? Heb vorige week een laptop (asus) gekocht met gratis upgrade. Zou wel mooi zijn als ik het vannacht al kan downloaden
K las ergens dat hij binnenkort pas downloadbaar is of zo. Geen idee meer waar maar k had t gelezen.quote:
Stond er op een voucher niet hoe je aan de update kunt geraken?quote:
Is gewoon legaal hoor.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:09 schreef mschol het volgende:
[..]
totdat MS een patch maakt die jouw "baasmodus" niet lief vind zeker?
goh vertel eens?quote:
daar krijg je toch maar 1 key?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
MSDN?
Per versie een stuk of 7 en als die op zijn kan je gewoon op de knop drukken dat je een andere wilt.quote:
wat is dat voor belachelijks?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 06:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Per versie een stuk of 7 en als die op zijn kan je gewoon op de knop drukken dat je een andere wilt.
Hoezo? Staat in mijn voorwaarde en ik betaal er voor. De keys zijn ook niet gelocked op maar eenmalig activeren. Je kan er meerdere pc's aan hangen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 06:55 schreef mschol het volgende:
[..]
wat is dat voor belachelijks?(as sich leuk natuurlijk, maar wel belachelijk..)
Ander stuur idd, maar is het proberen waardquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
http://ts.thrustmaster.com/eng/index.php?pg=view_files&gid=1&fid=2&pid=31&cid=1
Dat is hem niet? Ander stuur?
dan betaal je er een flinke smak geld voor lijkt mij..... maar linkje zou natuurlijk wel aardig zijn?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 06:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoezo? Staat in mijn voorwaarde en ik betaal er voor. De keys zijn ook niet gelocked op maar eenmalig activeren. Je kan er meerdere pc's aan hangen.
Een linkje?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:39 schreef mschol het volgende:
[..]
dan betaal je er een flinke smak geld voor lijkt mij..... maar linkje zou natuurlijk wel aardig zijn?
op msdn is geen van de subscriptions met windows 7 volgens de sitequote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een linkje?![]()
MSDN is inderdaad heel lastig te vinden.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:41 schreef mschol het volgende:
[..]
op msdn is geen van de subscriptions met windows 7 volgens de site
quote:An MSDN Subscription acts as a life-line for software developers, testers, architects, IT professional, database engineers, and others, providing priority access to new and old versions of Microsoft products, including developer tools, operating systems, server software, and productivity applications. As a subscriber you can use the software to design, develop, test, and demonstrate your applications on as many machines and devices as you need—saving you a bundle on software license costs during development.
Beter zoeken.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:41 schreef mschol het volgende:
[..]
op msdn is geen van de subscriptions met windows 7 volgens de site
oke, ik ben via een andere manier erop gekomen..quote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Beter zoeken.
http://msdn.microsoft.com(...)wnloads/default.aspx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |