Idd, maar het wordt wel erg makkelijk gemaakt. Ik weet, het is geen excuus om het niet te kopen. Maar het is gewoon te aantrekkelijk om een Windows 7 Dell DVD van werk te kopiėren.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:30 schreef ktnxbye het volgende:
Leuk maar dan ben je alsnog illegaal bezig.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:18 schreef no1uknow het volgende:
Tijdens de hele presentatie gisteren in Burgers Zoo stond op het bureaublad van de gozer die de demo deed "Free Pron Downloader"
en dat je de licensie niet mee kan nemen naar andere hardware...quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:30 schreef Ammi het volgende:
OEM is inhoudelijk toch precies het zelfde behalve dat je geen Microsoft support hebt of zo?
Failquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:18 schreef no1uknow het volgende:
Tijdens de hele presentatie gisteren in Burgers Zoo stond op het bureaublad van de gozer die de demo deed "Free Pron Downloader"
En als je dan een pc format en opnieuw installeert, wat dan?quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
OEM moest je vroeger bij een stuk hardware kopen (niet per definitie een complete PC). Dit is ook nog steeds de betekenis maar de controle daarop heeft MS min of meer laten vallen.
Als we het over installeren hebben dan komt daar ook de activatie bij kijken en is er geen verschil tussen Retail en OEM. Beide mag/kan je maar op 1 pc activeren.
Dan is er niks aan de hand. Het is eerder een probleem als je veel nieuwe hardware koopt zoals een nieuw moederbord/proc/memory/etc maar dan is een belletje richting MS tot nu toe altijd genoeg geweest.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:35 schreef Droathoah het volgende:
[..]
En als je dan een pc format en opnieuw installeert, wat dan?
Ja dat wordt m denk ik.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:06 schreef Khadgar het volgende:
Schoon installeren en even je bestanden op een andere schijf backuppen is de beste optie altijd!
De kans is groot dat je gewoon kan activeren, anders bellen naar Ms en die zetten de teller weer op 0.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:40 schreef magnifor het volgende:
Als ik toch besluit Windows 7 te kopen dan ga ik voor de Professional versie denk ik. Ik heb genoeg aan Home Premium maar Remote Desktop is een must. Voor 1 extra functie moet ik 40 euro extra betalen. Jammer.
Remote Desktop mag ook in de Home Premium imo.
En stel ik koop de OEM versie en ik plaats een nieuwe schijf of grafische kaart of cpu in, kan ik dan nog wel activeren of niet?
de CLIENT zit in elke versie (mstsc.exe dus)quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:15 schreef Godtje het volgende:
Ik vind het ook niet vriendelijk dat die niet in home premium zit maar ik zou gek worden zonder mstsc
Ik weet het bedankt. Je wilde het liever iets duidelijker hebben?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:17 schreef ktnxbye het volgende:
[..]
de CLIENT zit in elke versie (mstsc.exe dus)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |