quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:41 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Maandag.
Zojuist geinstalleerd en geactiveerd.
Oude situatie: partitie Vista, partitie 7 RC, data partitie.
Starten vanaf CD, 2 windows partities verwijderd, 1 partitie voor Win7 x64. Activeren tijdens installatie werkt NIET, als je doorgaat zonder code en dan activeert (dus als je de desktop voor je hebt) werkt zonder problemen.
Had je post niet gezien, het gaat nogal snel in het topic. Handig dat het zo kan, altijd beter dan dat de oude meuk van xp voor de helft erop blijft staan.quote:
Want je hebt in een keer Dos 6.22 voor je draaien??quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:22 schreef Ammi het volgende:
Door een of ander wonder deed de CD het oppeens wel en nu is het klaar en ik geloof mn ogen niet?
Heb voor de zekerheid de Custom Install gedaan en nu draait hij als een zonnetje. Wat een geweldige update vanaf Vista. Echt het geld waardquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:33 schreef detulp050 het volgende:
Ik heb Windows Vista Home Premium (32) en heb een Officiele upgrade voor Windows 7 Ultimate
Ik keurig de boel installeren, krijg ik vlak voor het einde (bij het overzetten van bestanden e.d.) de melding dat de Setup niet voltooid kan worden. Geen uitleg, alleen de keuze om de PC opnieuw te starten en Vista terug te zetten. Tsja, wat nu?
Heb een donker T-shirt over me laptop gelegt zodat de CD niet doorschijt in combinatie met een paar zachtaardige klappen. Resultaat een goeddraaiende Windows 7quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:28 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Want je hebt in een keer Dos 6.22 voor je draaien??
Vraag me niet hoe het gelukt is, ik dank god.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:46 schreef Ammi het volgende:
[..]
Heb een donker T-shirt over me laptop gelegt zodat de CD niet doorschijt in combinatie met een paar zachtaardige klappen. Resultaat een goeddraaiende Windows 7
bedank je moeder, dat ze je de kans heeft gegeven windows 7 te installerenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:49 schreef Ammi het volgende:
[..]
Vraag me niet hoe het gelukt is, ik dank god.
Zal ik doenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:51 schreef Cudles het volgende:
[..]
bedank je moeder, dat ze je de kans heeft gegeven windows 7 te installeren
Eenschquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:39 schreef Oproerkraaier het volgende:
Het ziet er wel strak uit; dat W7
ja, dat wel alleen kan je UAC wel uitzetten.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:31 schreef FL_Freak het volgende:
Windows 7 heeft nog steeds net zoals Vista die extra controle voor het *uitvoeren-niet uitvoeren*
!!!net zzoals dat in vista kon!!!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:35 schreef editoor het volgende:
[..]
ja, dat wel alleen kan je UAC wel uitzetten.
beter kijken.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:45 schreef lyolyrc het volgende:
Surfspot blijft mij maar mails sturen dat ze voor uitlevering gaan zorgen, maar op de website staat de status nog steeds op 'niet op voorraad'.
was wel de beste dos evuhquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:28 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Want je hebt in een keer Dos 6.22 voor je draaien??
Ze hebben de levering uitbesteed aan Slim.nl. En zoals ieder zichzelf respecterend ICT bedrijf lopen ze achter de feiten aan. Ze zijn er van uitgegaan dat iedereen een 32bits versie zou kopen i.p.v. met de tijd mee gaan en 64bits nemen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:45 schreef lyolyrc het volgende:
Surfspot blijft mij maar mails sturen dat ze voor uitlevering gaan zorgen, maar op de website staat de status nog steeds op 'niet op voorraad'.
Hmm, klinkt goed. Als W7 op mijn 'echte' laptop bevalt, koop ik over een tijdje mischien ook een licensie voor mijn netbook.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:33 schreef HQ-Design het volgende:
Vanaf USB installeren gaat ook als je de hele directory van de DVD-inhoud kopieert.
Je kunt dan vanaf USB starten, maar ook vanuit Windows installeren en kiezen voor aangepaste installatie, daar kies je dan voor nieuwe installatie en zal er een map windows.old gemaakt worden met je oude windows-files erin
Windows 7 werkt perfect vanaf 1Ghz, zeker een netbook doet het goed met Windows 7 en ook met drivers stukken minder problemen
hier nog wat leuke interne tips en trucs van MS!
Ja, natuurlijk kan dat. Hoe moet je anders je systeem opnieuw installeren?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:36 schreef Black-Hole het volgende:
Is het tijdens een schone installatie van Windows 7 ook mogelijk om bestaande partities te verwijderen, formateren en te clusteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |