Vista driver al geprobeerd?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:46 schreef James-Hetfield het volgende:
Weet iemand ook of er ergens drivers te vinden zijn voor een Thrustmaster Force Feedback racingwheel voor Windows 7?
Via Thrustmaster en google kan ik weinig vinden.
Jep, werkt helaas nietquote:
http://ts.thrustmaster.com/eng/index.php?pg=view_files&gid=1&fid=2&pid=31&cid=1quote:
Heb misschien 1 of 2 BSOD gehad met Windows XP, gebruik nu alweer 1.5 jaar Vista x64 en nog nooit een BSOD gehad. Misschien heb je gewoon gare hardware/drivers gebruikt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:34 schreef TeleluvR het volgende:
Herkenbaar, ik stik van de blauwe schermen onder vista x64, schijnbaar volledig at random. De RC van 7 doet het perfect (alleen loopt binnenkort af!). Ik had stiekem gehoopt de CD's vandaag al te krijgen, aangezien ik gisteravond een verzendbevestiging kreeg!
Als dat zo is, dan heeft in ieder geval windows 7 ze opgelost...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:24 schreef franske19 het volgende:
[..]
Heb misschien 1 of 2 BSOD gehad met Windows XP, gebruik nu alweer 1.5 jaar Vista x64 en nog nooit een BSOD gehad. Misschien heb je gewoon gare hardware/drivers gebruikt.
[baasmodus]Hahahaha pauper krijg hem voor lekker voor 0 euro en kan zoveel licenties krijgen als ik wil hebben[/baasmodus]quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:36 schreef Ammi het volgende:
Ordernr Status Besteldatum Totaal
****** Verzonden 19 okt 2009 ¤ 69,75
Doe mij er ook eentje dan, als je er zoveel kan krijgen als je wilquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:38 schreef ReWout het volgende:
[..]
[baasmodus]Hahahaha pauper krijg hem voor lekker voor 0 euro en kan zoveel licenties krijgen als ik wil hebben[/baasmodus]
Dat is alleen als hij in baasmodus zitquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:40 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Doe mij er ook eentje dan, als je er zoveel kan krijgen als je wil
totdat MS een patch maakt die jouw "baasmodus" niet lief vind zeker?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:38 schreef ReWout het volgende:
[..]
[baasmodus]Hahahaha pauper krijg hem voor lekker voor 0 euro en kan zoveel licenties krijgen als ik wil hebben[/baasmodus]
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:25 schreef Gesloten het volgende:
Kun je die upgrade ook downloaden of moet je hem laten bezorgen op dvd? Heb vorige week een laptop (asus) gekocht met gratis upgrade. Zou wel mooi zijn als ik het vannacht al kan downloaden
K las ergens dat hij binnenkort pas downloadbaar is of zo. Geen idee meer waar maar k had t gelezen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |