Ik heb nog blikjes heineken.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:08 schreef mijsje het volgende:
zapper check,
bier...heb je niet meer gekocht...
Vergeet je pantoffels niet!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:07 schreef Joene het volgende:
Ik ga richting Huis! , ligt de zapper en het bier al klaar ?
Jammer dat je niet schreef klaarmaken anders wist ik wel watquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:10 schreef Foxy-lady het volgende:
Ik heb honger, wat zal ik eens gaan maken vanavond?
Die heb ik niet .quote:
ik probeer me in te leven in jou JK.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Blikjes Heineken....
train je voor Koos, J?
Soms heb ik echt onwijs zin in bier uit blik (geen Heineken). Kweenie wat dat is.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Blikjes Heineken....
train je voor Koos, J?
H6, toch?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Blikjes Heineken....
train je voor Koos, J?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:10 schreef Joene het volgende:
[..]
Jammer dat je niet schreef klaarmaken anders wist ik wel wat
Heineken is het lekkerst echt!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:11 schreef Jarno het volgende:
[..]
Soms heb ik echt onwijs zin in bier uit blik (geen Heineken). Kweenie wat dat is.
Ja, Koos H6, de broer van Dré.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:11 schreef Adelante het volgende:
H6, toch?
Warsteiner.quote:
Zn Broer het Ariequote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, Koos H6, de broer van Dré.
Van de tap met zo een mooi viltje om je glasquote:
Eerst netjes voorstellen he!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:49 schreef Joene het volgende:
*kuch* J , ik lees net via het account van mijn vrouw een dubieuse tekst van jou.
ik "Trek" geen vreemden ?
Drugs!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:06 schreef Houzer het volgende:
Dank.
Ik ben immers klaar en morgen bende ik vrij.
Dus vanavond bier drinken en drugs tot mij nemen
Amschtel.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:15 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is ook wel zielig, ben benieuwd welk merk bier er in zit
Pasje dus, goed opgelet J!quote:
20 steeksleutels voor jou!quote:
ik mag zaterdagavond arbeiden dus ik tel af naar zondag ?quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:14 schreef Joene het volgende:
[..]
ik mag zaterdagavond arbeiden dus ik tel af naar zondag ?
Dat wel natuurlijk.quote:
Ik heb medelij J. Echt!quote:
Zie PI!quote:
Gloeiende gloeiende doe dat J!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:30 schreef Joene het volgende:
Zal ik anders ff in feedback een topique openen of mijn Username in Nol gewijzigd kan worden.
Das niet te merken hoorquote:
Dat dacht ik alquote:
Wil je dood ofzo weer eens ?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:53 schreef Jarno het volgende:
Ik ga weer eens een poging doen om wat normaler te eten..
Juist niet!quote:
Eet dan gewoon lekker op zn tijd wat vetsquote:
Ik ook niet vrees ik maar ik ga het toch weer eens proberen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:56 schreef Joene het volgende:
ik doe dat gewoon niet meer J, ik ben er niet voor gemaakt.
Nee, dat heb ik opgegeven.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:58 schreef Joene het volgende:
Net als dat ik al een jaar roep dat ik wil gaan sporten J
ik ben het ook gewoon niet , maar de wil is er J de wil is er !quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:59 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik opgegeven.. It's just not me.
. Maar goed, dan moet je dus aan de inname kant iets doen he.
Been there done thatquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:05 schreef Joene het volgende:
een beetje wielrennen ofzo lijkt me wel wat , echter ik ben dan weer zo iemand die na de 2e keer thuis komt met het grind in zn smoelwerk
Desnoods!quote:
Werken op zaterdagavond!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:26 schreef Joene het volgende:
Ja he ! vooral ook omdat het morgenavond is
Normaal gesproken hoef ik ook niet te werken op zaterdagavond , maar een patchkast reorganiseren gaat niet automatisch !quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:35 schreef Adelante het volgende:
Zo'n systeem draait toch wel door in het weekend? Een oproepdienst oke, maar vaste werktijden op zaterdag?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:38 schreef Joene het volgende:
[..]
Normaal gesproken hoef ik ook niet te werken op zaterdagavond , maar een patchkast reorganiseren gaat niet automatisch !
Het verplaatsen van 2 coreswitches , en wat servers.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:50 schreef Tally het volgende:
[..]dat moet ik hier ook nog doen
Zal ook wel een zaterdagavond worden
Onze patchkast is een zooi en moet nodig opgeruimd worden en de cores moeten elders hangen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:54 schreef Joene het volgende:
[..]
Het verplaatsen van 2 coreswitches , en wat servers.
Ik zie geen ander moment ?
Dan ben ik op het megapiratenfestijn dus helaasch !quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Onze patchkast is een zooi en moet nodig opgeruimd worden en de cores moeten elders hangen.
Dus als je klaar bent zaterdag mag je de week daarop wel hier komen patchen
Daar wilde ik kaartjes voor kopen voor hubbiequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:58 schreef Joene het volgende:
[..]
Dan ben ik op het megapiratenfestijn dus helaasch !
Ander keertje graag hoor
Nu?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:54 schreef Joene het volgende:
[..]
Het verplaatsen van 2 coreswitches , en wat servers.
Ik zie geen ander moment ?
WMBquote:
kan nog steeds plek zat in de raiquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar wilde ik kaartjes voor kopen voor hubbie
Ja weet ik maar ik voel mezelf niet geroepen om mee te gaan en hem er in zijn uppie heen sturenquote:
Hallo ik ben er ookquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja weet ik maar ik voel mezelf niet geroepen om mee te gaan en hem er in zijn uppie heen sturen
Ik weet het niet.
Hij kent jouw niet J.quote:
Uhmquote:
Halloquote:
Het Piet Mega Piraten Festijn in de Rai 24 oktobertquote:
J. echt. Als ik dacht dat ik er doorheen zou kunnen komen met een vat bier was ik meegegaan.quote:
Ik kan niet!!!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:59 schreef Joene het volgende:
[..]
Het Piet Mega Piraten Festijn in de Rai 24 oktobert
ik dag het al , ik zou 4 juli maar toen waaide de tent om ! Dus nu next week.quote:
He wat jammer nou!quote:
Ja, m'n goudhamster moet afzwemmen ofzo.quote:
Zo slecht is het echt niet hoor , gewoon zuipen , muziekje , vrienden , feestje , leuk.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:59 schreef Tally het volgende:
[..]
J. echt. Als ik dacht dat ik er doorheen zou kunnen komen met een vat bier was ik meegegaan.
Maar ik ben bang dat ik het echt niet leuk ga vinden.
He das met de meeste meetingsquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:01 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, m'n goudhamster moet afzwemmen ofzo.
Nee, vorige keer was het m'n cavia he J!quote:
He ja jammer. Ik dacht eindelijk J. eens meeten.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:01 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, m'n goudhamster moet afzwemmen ofzo.
Ja maar J. hubbie kent dan helemaal niemand. Vind alleen het muziek leuk enzo.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:01 schreef Joene het volgende:
[..]
Zo slecht is het echt niet hoor , gewoon zuipen , muziekje , vrienden , feestje , leuk.
Zondag is een goed moment.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja maar J. hubbie kent dan helemaal niemand. Vind alleen het muziek leuk enzo.
Ik weet het niet. Ik zal es overleggen volgende week ofzo. Zondag.
ik hou dr vanquote:
Gaat die lange ook?quote:
Nee die Lange waar we het van de week over haddenquote:
Dat leek me ook niet. Wel jammer denk anders was ik er wel!quote:
ik heb gewoon Geen !quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat leek me ook niet. Wel jammer denk anders was ik er wel!
Maar die heeft dezelfde muzieksmaak als ik. Een goede
Juist welquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:28 schreef Foxy-lady het volgende:
Schandalig!
H. hoort zich helemaal niet te vermaken als jij zware arbeid aan het verrichten bent.
Pcies ! Mannetje doet wel weer arbeiden , geld verdienen etc etcquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:36 schreef Foxy-lady het volgende:
Slijmbal
Grapje![]()
H. verdient wel ff een gezellig avondje, zonder mannetje
Ik zeg flimpje !quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:39 schreef Foxy-lady het volgende:
Kind is goed!
Ze doet nu dansen, heel schattig op en neer bewegen en met haar hoofdje schudden als ze muziek hoort
Hallo Prutser ! ik ben aan het werk !quote:
Ik zit aan het bier. Wie is hier nu een prutser?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:47 schreef Joene het volgende:
[..]
Hallo Prutser ! ik ben aan het werk !
Ik A Ik , jij bier ? je rijbewijs wat doe je !quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:48 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik zit aan het bier. Wie is hier nu een prutser?
Ehm.....ok?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:47 schreef Joene het volgende:
Fuck you i dont do what you tell me ?
Nacht diep in de nacht.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:50 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Ehm.....ok?
Schiet het al een beetje op, of word het nachtwerk?
Doe het maar in januari. Heb nog een paar feesten.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:49 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik A Ik , jij bier ? je rijbewijs wat doe je !
Oja, ik zie de bui al hangen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:51 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Doe het maar in januari. Heb nog een paar feesten.
Feestjes in Den Oever mag je altijd slapen hequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:52 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Oja, ik zie de bui al hangen.
Ben ik zeker de BOB?!
Moeten we maar even kijken of we dat kunnen fixenquote:
LOLquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hallo.
Stond ik me daar zaterdagavond in Den Oever om Joene te roepen, was-ie er heulegaar niet.
Schudden met die kont JK!quote:
JK HEEFT EEN HONDEKOP!!! WHWHEHEHE!!!quote:
Ff knuffelen? En zoenen!quote:
Het was is 1 van de mooiste stukjes natuur van nederlandquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, precies.
Was wel mooi op 't Wad, trouwens, megahelder, we konden alle vuurtorens van de eilanden zien.
Daar heb ik niets aan. Das opgedroogd als het hier aan komtquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Whehe, ik hoest en snuit mijn neus wel in een zakdoekje en die stuur ik naar je op.
Is nog steeds prachtig, inderdaad.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:54 schreef Joene het volgende:
Het was is 1 van de mooiste stukjes natuur van nederland
Oh, dan is over je heen spritzen niezen inderdaad beter.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:54 schreef Tally het volgende:
Daar heb ik niets aan. Das opgedroogd als het hier aan komt
quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Oh, dan is over je heen spritzen niezen inderdaad beter.
en ik woon er nog geen 50M vandaanquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Is nog steeds prachtig, inderdaad..
Och niet vervelend vandaag!quote:
Ik wilde net tikken dat hij onderweg is!quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:40 schreef mijsje het volgende:
vaak weten jullie dat beter dan ik...
hij belt net dat ie weg is...![]()
zie je, JK?quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wilde net tikken dat hij onderweg is!
quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zijn laatste post is al van een tijdje geleden, maar het kan zijn dat-ie per ongeluk het internet bij de groentenfabriek kapot heeft gemaakt.
En je punt is?quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
TV kijken is keislecht voor kleine kienders, mên!
Vind ik van nietquote:Op maandag 19 oktober 2009 18:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik post gewoon lekker wat ik wil..
overdag heb je kans dat er meer mensen op je pots reageren !quote:
Mooi hequote:
Dan word je geband. Want dan spam je! Of bagger je!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:22 schreef Jarno het volgende:
Gewoon potse totdat je erbij neervalt T!
Is er nie. Alleen in MED staat dat hij nie moe baggeren.quote:
Och ja. Zal best wel.quote:
Ik vind hem leuk! Dus ik laat hem open!quote:
ik ?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:03 schreef mijsje het volgende:
OMG... hoe dom kun je zijn....
maar ehm J, wat een onvolwassen puper ben je ook...
Nou zeg !quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:48 schreef mijsje het volgende:
beide? jullie komen er allebei voor in aanmerking... mijn J uit eigen ervaring, en Yppy's J volgens die Tessa64...
Welk topic?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Talie, heb je mijn post in dat topic verwijderd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |