Het begon met 'beste mensen' en in het vervolg stonden onderwerpen als 'de vooravond van een nieuw LPT-topic', 'frisse usertjes', 'de vliezen van Claudia_X'.quote:
Ja, twee dagen deze week. Andere twee dagen had ik m'n fiets nodig. Mooi gemiddelde al zeg ik het zelf. Het is ook lekker wandel weer.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:08 schreef Gellius het volgende:
Lóóp jij nog wel naar je werk, Z?
Wat vond je ervan?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:58 schreef MeneerTim het volgende:
Het wonder is geschied,
mijn pruim is nat maar het regent niet.
Ik liep in de pauze even naar het Sierplein en terug, en kan onderschrijven dat je helemaal gelijk hebt. Integratietechnsich heb ik een Turkse Pizza met Doner gegeten waar ik 3,5 uur later nog steeds vol van zit.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:21 schreef Z het volgende:
[..]
Ja, twee dagen deze week. Andere twee dagen had ik m'n fiets nodig. Mooi gemiddelde al zeg ik het zelf. Het is ook lekker wandel weer.
Altijd doen. Je moet geen moment laten lopen om zand in de machine te strooien.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:25 schreef NoCigar het volgende:
Ik heb al lopende al een wietplantage ondekt. Zat er nog aan te denken om ze aan te geven.
O, als er 'beste mensen' boven staat, ga ik ervan uit dat het niet voor mij bedoeld is.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:20 schreef Lienekien het volgende:
Het begon met 'beste mensen' en in het vervolg stonden onderwerpen als 'de vooravond van een nieuw LPT-topic', 'frisse usertjes', 'de vliezen van Claudia_X'.
Welke machine? Het 'politieapparaat' of de wietplantage?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:30 schreef Gellius het volgende:
Altijd doen. Je moet geen moment laten lopen om zand in de machine te strooien.
Ik zou zeggen: alternerend. Anders ben je niet echt ontregelend bezig natuurlijk.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:37 schreef broer het volgende:
[..]
Welke machine? Het 'politieapparaat' of de wietplantage?
Aangeven en zelf elders een nieuwe beginnen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:39 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: alternerend. Anders ben je niet echt ontregelend bezig natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |