Word!quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:09 schreef Claudia_x het volgende:
Awareness without action is worthless.
Get up each morning, look at yourself in the mirror, and see yourself not as someone who is overweight or out of shape, but as the someone you will become.
Failure is no accident.
If you want more, you have to require more from yourself.
Life is a marathon, it's not a sprint.
[ afbeelding ]
En dan wordt er hier iets gezegd over Z's verwrongen beeld van mannelijkheid.quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:14 schreef Gellius het volgende:
Wij aten puddingbroodjes. Dat werd als het summum van mannelijkheid gezien: het eten van puddingbroodjes in de pauze.
Die aten wij ook! En Vietnamese loempia's. Later werden het pizzabroodjes.quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:14 schreef Gellius het volgende:
Wij aten puddingbroodjes. Dat werd als het summum van mannelijkheid gezien: het eten van puddingbroodjes in de pauze.
Ik dacht dat ik een verheven gymnasiummeisje was. Maar nee hoor.quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:13 schreef zodiakk het volgende:
Wat ben je toch ook een kneuterige stofmuts, mane.
Niet door mij.quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:15 schreef k_man het volgende:
[..]
En dan wordt er hier iets gezegd over Z's verwrongen beeld van mannelijkheid.
Dan haal je toch gewoon nieuwe.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:52 schreef MeneerTim het volgende:
Shit, mijn geld is op.
Het is misschien een schrale troost, maar als jij in Den Haag of ik in Amsterdam zou wonen, mocht je bij me komen eten.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:52 schreef MeneerTim het volgende:
Shit, mijn geld is op.
Dan haal je toch gewoon nieuwe.quote:
Naar de kapper gaan, noem je dat thuiswerken?quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:06 schreef Gellius het volgende:
Vreemd genoeg bracht mijn mededeling dat ik vandaag thuis werkte een kapper eens tot de vraag: bent u soms rechter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |