Als ik zou moeten kiezen tussen Amsterdam en Haarlem werd het zeker Haarlem.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:22 schreef zodiakk het volgende:
Dus we kunnen concluderen dat er niemand is met onoverkomelijke bezwaren tegen Haarlem?
Een fundering "op staal" is géén fundering van staal. Funderen op staal wil juist zeggen dat de constructie rust op de bodem, in tegenstelling tot een fundering op palen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:50 schreef Claudia_x het volgende:
Er lijkt ook geen sprake te zijn van funderingsproblemen (fundering zou van staal zijn). Fraai!
Alcoholvrij bier, dus er zat logica in. Het enige alcoholvrije bier dat ik te drinken vind is duits alcoholvrij bier, en da's ongeveer de enige plek waar je het kopen kan.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:57 schreef Gellius het volgende:
Wat voor schatten heb je meegebracht uit de Bierkoning, IR?
Dat heb ik nooit geweten! Hoe ziet het verzakkingsgevaar er bij zulke huizen uit? Net zoals bij de huizen gebouwd op palen?quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:53 schreef k_man het volgende:
[..]
Een fundering "op staal" is géén fundering van staal. Funderen op staal wil juist zeggen dat de constructie rust op de bodem, in tegenstelling tot een fundering op palen.
Mèh, voor mij is tegenwoordig een Westmalle of een paar flesjes van het IJ al een hele traktatie, dus ik was benieuw of jij nog wat aan te raden had.quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Alcoholvrij bier, dus er zat logica in. Het enige alcoholvrije bier dat ik te drinken vind is duits alcoholvrij bier, en da's ongeveer de enige plek waar je het kopen kan.
Heb je nog alcoholrijke aanraders daar? Tegenwoordig zit ik niet meer zo in de experimenteerfase en neem ik meestal alleen leffe radieuze en gauloise blond mee.
Ja, het is allemaal wat treurig geworden. Een jaar of 5 geleden hield ik nog regelmatig bierkoningfeestjes en dan dronk je van alles door elkaar en dan wist je afloop niet meer wat nou dat ene lekkere bier was, maar tegenwoordig zitten dat soort doordeweekse activiteiten er niet meer in. Misschien moet ik toch maar een groots middelmatig schrijver worden en enkele malen per week doorzakken.quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:13 schreef Gellius het volgende:
[..]
Mèh, voor mij is tegenwoordig een Westmalle of een paar flesjes van het IJ al een hele traktatie, dus ik was benieuw of jij nog wat aan te raden had.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:01 schreef beeer het volgende:
In de Hema verkopen ze toch ook taarten?
De Hema zelf heeft veel lekkerder gebak!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |