Nee, want om het kind aanschouwelijk te maken dat en hoe goede bedoelingen leiden tot slecht beleid zal de Thule-reeks gelezen moeten worden en dan is Egon een lullige naam.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:35 schreef zodiakk het volgende:
En zijn naam wordt Egon.
Leuk. Kleiner dan ik dacht, maar er is natuurlijk nog de complementaire tentoonstelling in het Singer te Laren. Ik was overigens nog nooit in het Teylersmuseum geweest. Fraai.quote:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:45 schreef Gellius het volgende:
De teerbeminde is een beetje verliefd op Haarlem geworden en nu wil ze er wonen..
Ik heb op de zolder van mijn vader een boek gevonden dat ik vroeger verslonden heb, met fabels van De la Fontaine. We kunnen beginnen met het verhaal over de krekel en de mier:quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, want om het kind aanschouwelijk te maken dat en hoe goede bedoelingen leiden tot slecht beleid zal de Thule-reeks gelezen moeten worden en dan is Egon een lullige naam.
quote:Soms raak je in een situatie
zo door zorgen neergedrukt
Dat je er niet er niet meer tegen kunt
en alles wat je doet mislukt.
Dan moet je maar naar Haarlem gaan
Want in Haarlem speelt dat niet
In Haarlem kan je niets gebeuren
omdat in Haarlem niets gebeurt.
Als ze daar last van buren hebben
gaan ze gewoon naar Van der Pigge
en halen een zakje burenpoeder.
Alsof iemand zit te wachten op de alcoholisten in het Oosterpark en de krakers op het Steve Bikoplein.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:44 schreef Z het volgende:
Ik heb jaren in Haarlem gewoond. Leuke stad maar ontzettend tuttig met al die Bloemendalers, Aerdenhouters, Benneboekers en Bentvelders in de buurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |