Nou, ik heb het ook niet zo op het gros van de krakers, hun vaak flinterdunne idealisme en hun 'cultuur', maar het was meer de vrees voor krakers die een doel diende. Als kraken illegaal wordt, heeft anti-kraakbewoning veel minder zin. Als kraken illegaal wordt, is het voor eigenaren weer een stukje makkelijker om panden eindeloos leeg te laten staan. Dat Rijksmonument waarvoor je nooit een sloopvergunning zult krijgen kun je makkelijk leeg laten staan tot het zo erg verkrot is dat iedereen zal erkennen dat restuareren onbegonnen werk is.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:44 schreef zodiakk het volgende:
Leuk is misschien het verkeerde woord. Goed is misschien beter. Ik heb eigenlijk nooit begrepen waarom het voorheen niet strafbaar was om zonder toestemming in andermans bezit te gaan wonen en dit tevens te versjteren.
En een blikje schoenpoets.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:31 schreef NoCigar het volgende:
Heb je ook zo'n mooie groene stoffen tas meegekregen?
Ik voel me niet zo lekker.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:16 schreef Gellius het volgende:
Wie heeft er Claudiadienst vandaag? Ze heeft nog niet gepost.
Hij maakt al een kruik warm.quote:
Dat zou wel fraai zijn, want ik ben de 12e van de 12e geboren!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:24 schreef ShadyLane het volgende:
De elfde van de elfde.
[ afbeelding ]
Vandaag is geboren: Max dun Irste.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:24 schreef ShadyLane het volgende:
De elfde van de elfde.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |