Nou, ik heb het ook niet zo op het gros van de krakers, hun vaak flinterdunne idealisme en hun 'cultuur', maar het was meer de vrees voor krakers die een doel diende. Als kraken illegaal wordt, heeft anti-kraakbewoning veel minder zin. Als kraken illegaal wordt, is het voor eigenaren weer een stukje makkelijker om panden eindeloos leeg te laten staan. Dat Rijksmonument waarvoor je nooit een sloopvergunning zult krijgen kun je makkelijk leeg laten staan tot het zo erg verkrot is dat iedereen zal erkennen dat restuareren onbegonnen werk is.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:44 schreef zodiakk het volgende:
Leuk is misschien het verkeerde woord. Goed is misschien beter. Ik heb eigenlijk nooit begrepen waarom het voorheen niet strafbaar was om zonder toestemming in andermans bezit te gaan wonen en dit tevens te versjteren.
En een blikje schoenpoets.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:31 schreef NoCigar het volgende:
Heb je ook zo'n mooie groene stoffen tas meegekregen?
Ik voel me niet zo lekker.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:16 schreef Gellius het volgende:
Wie heeft er Claudiadienst vandaag? Ze heeft nog niet gepost.
Hij maakt al een kruik warm.quote:
Dat zou wel fraai zijn, want ik ben de 12e van de 12e geboren!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:24 schreef ShadyLane het volgende:
De elfde van de elfde.
[ afbeelding ]
Vandaag is geboren: Max dun Irste.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:24 schreef ShadyLane het volgende:
De elfde van de elfde.
[ afbeelding ]
Jij woont toch op het platteland?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 08:55 schreef sigme het volgende:
Wacht maar, het is al bijna weer St. Maarten.
Van dat schattige kindergekweel aan je eigen voordeur![]()
In de kinderrijke buurt waar ik woon (Oosterpoort) zit mijn voordeur goed verstopt. We blijven al jaren verschoond van gretig opengesperde plastic puutjes met een elektriek verlichte kant en klaar gekochte "lampion" en afgeraffeld stmaartnkoeienstaarten.
Nee, dan mijn jeugd. Met een prikker motiefjes in een leeg conservenblik stansen en dan een waxinelichtje erin en dan door weer en wind dat uitgestrekte dorp door en mijn favorietje liedje zingen over mien lutje lanteern.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 09:12 schreef DO2 het volgende:
Ik geloof niet dat wij daar vorig jaar zoveel last van hebben gehad, eigenlijk.
Maar het zou best eens kunnen dat ik er die dag niet was, of zo.
Ik weet ook nog maar net wat een 'puut' is, trouwens.
Dat heb ik te danken aan een rijmpje dat hier - ergens in de buurt - op een muur staat gekalkt.
Dat gaat ongeveer als volgt:
Tuut, tuut, tuut,
bij Piet krijg je Patat in een Puut.
Ik heb even op m'n verjaardagskalender gekeken, en 3 november kan idd, 8 november heb ik ook een gaatje als 3 te vroeg is.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:20 schreef Claudia_x het volgende:
Het wordt hoog tijd voor een poule.
B. zet in op 3 november.
Ik gok 16 november.
1 november is mijn oudste zus jarig. Het wordt 2 november, Claudia.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:24 schreef Gellius het volgende:
3 November is de verjaardag van mijn broer. Dus dat kunnen we natuurlijk niet hebben. Ik zeg 1 november. Prachtdatum.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Tuut tuut tuut
Helder doet z'n patat in een puut
Waar.quote:Dit jaar zit je achter een andere voordeur, nietwaar?
MoMA, Guggenheim...Ook leuk om 'n keertje langs te wippen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:52 schreef ShadyLane het volgende:
En op YouTube komt het natuurlijk ook allemaal niet tot z'n recht. Misschien ga ik toch wel, is het niks dan is er altijd nog het museum. Ik vind het Groninger Museum ook leuk zonder een tentoonstelling te zien.
Het is best mooi hoewel dat natuurlijk nogal persoonlijk is. Je hebt dan inderdaad ook de rest van het museum nog. De tentoonstelling is ook niet heel groot, en twee werken behoren al tot de vaste collectie dus zijn vaker te zien. Ik vond dit een van de hoogtepunten. Dat was technisch gezien een van de oudere werken.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:19 schreef ShadyLane het volgende:
Veel plezier.
Ik dacht dat ik naar de Bill Viola-tentoonstelling in Tilburg wilde, en dat baseerde ik op 1 fantastisch werk dat ik ooit van hem had gezien. Maar nu ik zo eens wat rondkijk op YouTube vind ik er geen klap aan.
In het fotomuseum in Rotterdam is nu ook een coole tentoonstelling over Robert Capa.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:45 schreef k_man het volgende:
De Pont is wel een erg mooi museum.
Ik zie net dat ik nog naar de Hopper tentoonstelling in de Kunsthal moet.
Oe. Hoe was dat?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:07 schreef Gellius het volgende:
De naam wordt Max. Da's algemeen bekend.
Ik ben nu even naar de Mauve-tentoonstelling in Haarlem.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:01 schreef MeneerTim het volgende:
Ik had wel wat gedronken, maar ik hoorde gisteren het gerucht dat Mario Been de nieuwe politiek leider van de PvdA wordt.
Omdat je Grolsch Lemon kocht?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
De verkoper in de Bierkoning vroeg zojuist of ik een zwangere vrouw thuis heb zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |