Het antwoord op dit soort vragen luidt altijd 'ARBO'. De kraamverzorgster mag niet bukken als ze de hechtingen daar beneden checkt.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:55 schreef beeer het volgende:
Wat is het voordeel van een verhoogd bed? Het houdt het zwangere wijfje vast in bed? Aardstralen bereiken je beter? Je kunt je de hele nacht klemzuipen zonder uit bed te hoeven komen?
Streepjes!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:55 schreef Quir het volgende:
Nou, een simpele trui. Maar iedere keer als ik 'm wou bestellen verdween 'ie van de site.
Daar kwam ik net ook al langs, maar ik heb al 'n jas voor deze winter.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Streepjes!![]()
Dit is een leuke jas:
[ afbeelding ]
Je kunt nooit genoeg jassen hebben.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:02 schreef Quir het volgende:
[..]
Daar kwam ik net ook al langs, maar ik heb al 'n jas voor deze winter.
De hechtingen natuurlijk. Dat had ik kunnen weten.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het antwoord op dit soort vragen luidt altijd 'ARBO'. De kraamverzorgster mag niet bukken als ze de hechtingen daar beneden checkt.
Oh, die is leuk!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:41 schreef I.R.Baboon het volgende:
Omdat ik toch niet in de bui ben om iets zinvols te doen... Deze sjaal, Claudia!
Ja, die heb ik ooit meegenomen uit Sicilie. Maar volgens mij las ik ergens dat je alzheimer krijgt van perculatorkoffie en toen ben ik maar opgehouden dat ding te gebruikenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:09 schreef Gellius het volgende:
Is die percolator wel de jouwne, IR?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |